Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forzaracing

Legacy Member
Maar is de hype van BC2 binnen een paar maand voorbij is er online al wat minder te beleven.



ofwel zijn binnen een paar maanden al de noobs het spel (BFBC2) beu en wordt het pas echt een feestje ;) ^^

soulgamer

Legacy Member
Laat het aftellen beginnen mannen.
Ik weet niet of iedereen het zich realiseert maar volgende week is hij er dan eindelijk... DE game waarbij ik 10 min lang met open mond de eerste trailer van zag. Ik vergeet dat éne moment nooit, de graphics leken zo "unreal" en verrrrrr in de toekomst. Dat éne moment zei ik tegen mezelf "ik MOET" een ps3 hebben! (helaas zijn de zaken nu anders... kutmicrosoft :p) Nu ben ik helaas ook qua graphics al heel wat gewoon maar nog steeds gaat het een grafische pracht zijn :) om niet te vergeten waarvoor ik deze game werkelijk koop... het uitmuntende verhaal.

PS. Ik HOOP op een mogelijke verkoop op zaterdag :).

el slettos

Legacy Member
vandaag de limited edition guide besteld ^^ moet je gewoon hebben met zo'n game..

bij final fantasy X was zo'n guide bijvoorbeeld onmisbaar

soulgamer

Legacy Member
el slettos zei:
vandaag de limited edition guide besteld ^^ moet je gewoon hebben met zo'n game..
bij final fantasy X was zo'n guide bijvoorbeeld onmisbaar
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ik overweeg om die ook eens te kopen.
Nogtans heb ik deel X zonder uitgespeeld :).

Lorim

Legacy Member
Ik heb nooit een guide nodig bij FF voor het te kunnen uitspelen, tis voor alles errond dat je het wel nodig hebt :). Bv hoe je alle wapens kunt bekomen, of bv heel het Chocobo gebreed bij VII. Zoiets doe je niet ff alleen ;)

Darius Craven

Legacy Member
Ik hoop dat de abo service van Chief snel is met de verzending... Bij de vorige actie had ik mijn game zelfs voor de release :)

Cookiebear

Legacy Member
Moet ge iets van de vorige games gespeeld hebben om te kunnen genieten van de game?

FF heeft nooit m'n interesse gewekt, maar nu zou ik FFXIII wel eens willen proberen...

ytsejam

Legacy Member
Nu hopen dat grootste deel van 360 hem download zodat SE zijn ledje leert en de volgende FF terug exclusive wordt en we geen ingekorte versie meer hebben:D Maar dat zal wel nie.

Lorim

Legacy Member
Cookiebear zei:
Moet ge iets van de vorige games gespeeld hebben om te kunnen genieten van de game?

FF heeft nooit m'n interesse gewekt, maar nu zou ik FFXIII wel eens willen proberen...

Zoals al zo vaak is gezegd geweest, zowat elke FF is volledig alleenstaand. Alleen enkele elementen (zoals dierenrassen enzo) keren terug, maar je kan eender waar beginnen met FF, dus ga ervoor zou ik zeggen ;)

Cookiebear

Legacy Member
Uio zei:
Zoals al zo vaak is gezegd geweest, zowat elke FF is volledig alleenstaand. Alleen enkele elementen (zoals dierenrassen enzo) keren terug, maar je kan eender waar beginnen met FF, dus ga ervoor zou ik zeggen ;)

Fijn.
Ik lees dit topic maar heel sporadisch, excuses als ik dus soms wat in herhaling val. :)

blizzard

Legacy Member
ytsejam zei:
Nu hopen dat grootste deel van 360 hem download zodat SE zijn ledje leert en de volgende FF terug exclusive wordt en we geen ingekorte versie meer hebben:D Maar dat zal wel nie.

Volgens mij is die content er eerder uitgehaald met het oog op DLC of een latere international versie.

siegfried16

Legacy Member
Weet iemand of de ps3 versie die hier gereleased wordt ook een audio track met Japanse stemmen zal bevatten?

waffel

Legacy Member
Cookiebear zei:
Fijn.
Ik lees dit topic maar heel sporadisch, excuses als ik dus soms wat in herhaling val. :)

Je speelt dan best eens een voorgaande editie (tussen 6 en X). Of ben ik nu een fanboy :sad: :p

blizzard

Legacy Member
siegfried16 zei:
Weet iemand of de ps3 versie die hier gereleased wordt ook een audio track met Japanse stemmen zal bevatten?

Nee, omdat ze de lip sync volledig hadden aangepast aan de engelse stemmen hebben ze de japanse stemmen eruit gelaten.

Lorim

Legacy Member
blizzard zei:
Nee, omdat ze de lip sync volledig hadden aangepast aan de engelse stemmen.


Lip Sync zag er trouwens echt ONGELOOFLIJK uit voor een game toen ik die laatste trailer zag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan