Obs
Legacy Member
Het verhaal is dan ook nog nie begonnen efirewulf1 zei:maar ben niemeer zo mee met het verhaal.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het verhaal is dan ook nog nie begonnen efirewulf1 zei:maar ben niemeer zo mee met het verhaal.

Maar is de hype van BC2 binnen een paar maand voorbij is er online al wat minder te beleven.
^^
) Nu ben ik helaas ook qua graphics al heel wat gewoon maar nog steeds gaat het een grafische pracht zijn
om niet te vergeten waarvoor ik deze game werkelijk koop... het uitmuntende verhaal.
.Hoeveel heb je ervoor betaald? Ik overweeg om die ook eens te kopen.el slettos zei:vandaag de limited edition guide besteld ^^ moet je gewoon hebben met zo'n game..
bij final fantasy X was zo'n guide bijvoorbeeld onmisbaar
.GaaRa- zei:hopla, de 360 versie is al leaked![]()
Cookiebear zei:Moet ge iets van de vorige games gespeeld hebben om te kunnen genieten van de game?
FF heeft nooit m'n interesse gewekt, maar nu zou ik FFXIII wel eens willen proberen...

Uio zei:Zoals al zo vaak is gezegd geweest, zowat elke FF is volledig alleenstaand. Alleen enkele elementen (zoals dierenrassen enzo) keren terug, maar je kan eender waar beginnen met FF, dus ga ervoor zou ik zeggen![]()

ytsejam zei:Nu hopen dat grootste deel van 360 hem download zodat SE zijn ledje leert en de volgende FF terug exclusive wordt en we geen ingekorte versie meer hebbenMaar dat zal wel nie.
WillAllon zei:Hm had ik niet ergens gelezen dat er geen DLC kwam?
.Cookiebear zei:Fijn.
Ik lees dit topic maar heel sporadisch, excuses als ik dus soms wat in herhaling val.![]()
ad: 
siegfried16 zei:Weet iemand of de ps3 versie die hier gereleased wordt ook een audio track met Japanse stemmen zal bevatten?
blizzard zei:Nee, omdat ze de lip sync volledig hadden aangepast aan de engelse stemmen.