Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaaRa-

Legacy Member
Samus007 zei:
als je de keuze hebt zeg ik er toch bij, heeft toch niks met qfx te maken, de PS3 versie is gewoon superieur in dit geval, je zou wel banan zijn om dan de 360 versie te nemen als je over beide consoles beschikt

hahah, ge zult verschieten wat ik al niet op het internet heb gelezen. Dingen zoals ''I am clearly aware that the ps3 has superior graphics, but on the other hand, 360 has the achievements that adds to your total gamerscore. I think I'm going for the 360 version" :doh::lol:

oja, thehut verzonden :)

soulgamer

Legacy Member
GaaRa- zei:
hahah, ge zult verschieten wat ik al niet op het internet heb gelezen. Dingen zoals ''I am clearly aware that the ps3 has superior graphics, but on the other hand, 360 has the achievements that adds to your total gamerscore. I think I'm going for the 360 version" :doh::lol:
Die heeft nog nooit van Trophy's gehoord zeker?

Darius Craven

Legacy Member
Allee, blijkbaar is hij op een aantal plaatsen al de deur uit. Hoop dat ik de mijne snel krijg van Chief.

Ik vind Achievements leuker dan Trophies... Maar om daar mn platformkeuze van af te laten hangen. Sorry dat gaat iets te ver :D

chosen_1

Legacy Member
Ik hem hem gepreorderd voor de 360 , omdat de SE niet meer verkrijgbaar was voorde PS3. Ik ga nu toch de gewone voor de PS3 nemen ;o)

spikie

Legacy Member
chosen_1 zei:
dreamland, bart smit , gm , mediamarkt nog niets.....(heb wat rondgebeld) :cry:

GM verstuurd smskes als hem binnen is voor de pre-orders

ik wacht al in spanning op het mijne :p

spikie

Legacy Member
Mayiko zei:
gm zegt niet voor dinsdag (--).

bwa ze zeggen da dikwijls, gowIII staat daar ook nog altijd op 19 maart terwijl die 17 maart uitkomt

der is kans genoeg da hij er maandag al zal zijn

The Phazonhunter

Legacy Member
Weet er iemand iets van een ce in de mediamarkt of ergens anders en een eventuele richtprijs want op de bart smit moet ik niet meer rekenen.:(

sele

Legacy Member
chosen_1 zei:
Ik hem hem gepreorderd voor de 360 , omdat de SE niet meer verkrijgbaar was voorde PS3. Ik ga nu toch de gewone voor de PS3 nemen ;o)

die SE editie is toch niet zo speciaal?of ben ik mis?

Daedie

Legacy Member
Moest net denken, hoe zit het eigenlijk met final fantasy XIII versus?

The Phazonhunter

Legacy Member
sele zei:
die SE editie is toch niet zo speciaal?of ben ik mis?


Ja maar ik had hem in de bart smit besteld omdat je ce/se kreeg voor de prijs van een normale en nu mailen ze dat ze geen ce's gaan binnenkrijgen.

Nerathas

Legacy Member
Obs zei:
Wat is het verschil infeite?
(sorry heb geen xbox)

Dat is toch allemaal hetzelfde?

Iets uitspelen / iets xx keer doen voor trophy / achiement etc...

Maakt mij allemaal niks uit, toch een nutteloos cijfertje :D

IkoN

Legacy Member
Rufusthedog zei:
PS3 graphics schijnen veel beter te zijn dan de 360. Was natuurlijk wel te verwachten. Ik vind het toch wel spijtig dat ze multiplatform zijn gegaan. Als je de cutscenes vergelijkt met in-game graphics is het verschil wel enorm. Is toch wel teleurstellend als je de exclusieve PS3 game graphics gewoon bent waar je haast geen verschil meer ziet tussen cutsene en ingame

Welke bron zegt da dan want ik ging er van uit dat er bijna geen verschil was tussen de 2 consoles , nu speelt voor mij gene rol want heb hem besteld op ps3 dus :)

spikie

Legacy Member
IkoN zei:
Welke bron zegt da dan want ik ging er van uit dat er bijna geen verschil was tussen de 2 consoles , nu speelt voor mij gene rol want heb hem besteld op ps3 dus :)

check de 2 vorige pagina's is...
bronnen aan de lopende band

xbox versie draait op 576p, ps3 versie draait op 720p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan