Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
alle we zijn weer vertrokken voor 15 pagina's met het alom bekende "wie heeft em al", "waar heb je hem gepreordere", "de mijne is nu nog nie geshipped :(:(:(:(:( "gezever.

Nerathas

Legacy Member
Nog niet shipped bij Amazon. Dus nog wat langer wachten, big deal.

Duc1n0

Legacy Member
syndrom zei:
alle we zijn weer vertrokken voor 15 pagina's met het alom bekende "wie heeft em al", "waar heb je hem gepreordere", "de mijne is nu nog nie geshipped :(:(:(:(:( "gezever.

Het bittere harde leven op het forum toch. :crazy:

Sterkte alvast. :niceone:

el slettos

Legacy Member
mja, bij game mania lossen ze alleszins niks voor dinsdag, tenzij een andere winkel ze effectief al eerder verkoopt.

want de werknemers bij game mania hebben een papier moeten ondertekenen dat ze de releasedate moeten respecteren, anders riskeren ze zware boetes

cooLopke

Legacy Member
Allé komaan eh zeg, iedereen heeft al zo lang moeten wachten voor het spel en nu kunt ge nog geen 3 dagen langer wachten.. be patient =/

Obs

Legacy Member
cooLopke zei:
Allé komaan eh zeg, iedereen heeft al zo lang moeten wachten voor het spel en nu kunt ge nog geen 3 dagen langer wachten.. be patient =/

²
op die paar dagen zal het niet aankomen
(besides, ik moet heavy rain nog uitspelen anyway :p )

The Phazonhunter

Legacy Member
Mij maakt het niet uit of ik hem vandaag of dinsdag krijg, als het maar de ce is ipv de gewone want anders ga ik hem weigeren. Zijt daar maar zeker van:p

Lorim

Legacy Member
Rufusthedog zei:
En nu komt er dit bericht uit Nederland



Grrrrrrrrrrrrrrrr

Edit



Ok nu kom ik zot he, al die kaaskoppen hebben hem al!

Dude ge woont in Antwerpen, das toch echt nie zo ver?
Ik zit nu in Kalmthout, Nederland is nog geen 20 min ver maar ik ga dit spel nog niet kopen :p

soulgamer

Legacy Member
Ik heb ook net SMS ontvangen! Mijn collector's edition ligt bij Gamemania Maastricht! (grens België - Nederland)

Duc1n0

Legacy Member
De GM hier in Leuven wacht op bevestiging om te mogen verkopen..
Ze hebben alvast bevestigt dat de GM in Nederland ze al mag verkopen.

Grr =D

The Phazonhunter

Legacy Member
Duc1n0 zei:
De GM hier in Leuven wacht op bevestiging om te mogen verkopen..
Ze hebben alvast bevestigt dat de GM in Nederland ze al mag verkopen.

Grr =D

Kreeg je bij de gm iets extra ofzo?

Digishine

Legacy Member
zojust bij den lokale game boer geweest. daar speelt het spel al op zenne tv zag ik mo was nog ni in de rekke

chosen_1

Legacy Member
Game Mania in Venlo & Maastricht verkopen ze hem voor 55euro (PS3 versie) , juist eens gebeld. Het is wat laat voor ff naar ginder te rijden.

Moviemax heeft hem ook nog niet.
Bart Smit evenmin en droomland ook niet.

update : vatana & mvc hebben het ook nog niet

LT2k3

Legacy Member
mss straks effe naar holland rijden :D

iemand die in antwerpen woont wil hem hebben?
anders kan ik nog een exemplaar halen voor iemand :)
nog nie zeker als ik ga he

Lorim

Legacy Member
LT2k3 zei:
mss straks effe naar holland rijden :D

iemand die in antwerpen woont wil hem hebben?
anders kan ik nog een exemplaar halen voor iemand :)
nog nie zeker als ik ga he

Damn alleen al voor het feit dat mijn huis ligt op de weg naar Nederland is dit enorm aanlokkelijk ...

hmm

aan mijn thesis werken...


of toch al aan FFXIII beginnen....

LT2k3

Legacy Member
ik zal hier posten straks als ik ga of nie.
dan spreken we af op rooseveltplaats ofzo.
denk da da 55 euro gaat kosten ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan