Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
syndrom zei:alle we zijn weer vertrokken voor 15 pagina's met het alom bekende "wie heeft em al", "waar heb je hem gepreordere", "de mijne is nu nog nie geshipped"gezever.

Rufusthedog zei:daar gaat gij geene last van hebben want ge ging hem ni kopen![]()
Duc1n0 zei:Het bittere harde leven op het forum toch.
Sterkte alvast.![]()

cooLopke zei:Allé komaan eh zeg, iedereen heeft al zo lang moeten wachten voor het spel en nu kunt ge nog geen 3 dagen langer wachten.. be patient =/
)Rufusthedog zei:En nu komt er dit bericht uit Nederland
Grrrrrrrrrrrrrrrr
Edit
Ok nu kom ik zot he, al die kaaskoppen hebben hem al!

Duc1n0 zei:De GM hier in Leuven wacht op bevestiging om te mogen verkopen..
Ze hebben alvast bevestigt dat de GM in Nederland ze al mag verkopen.
Grr =D
LT2k3 zei:mss straks effe naar holland rijden
iemand die in antwerpen woont wil hem hebben?
anders kan ik nog een exemplaar halen voor iemand
nog nie zeker als ik ga he