Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GamellKing

Legacy Member
el slettos zei:
mja, bij game mania lossen ze alleszins niks voor dinsdag, tenzij een andere winkel ze effectief al eerder verkoopt.

want de werknemers bij game mania hebben een papier moeten ondertekenen dat ze de releasedate moeten respecteren, anders riskeren ze zware boetes

Dat is standaard, iedereen die de game verkoopt moet een streetdate verklaring afleggen. Dat is echt niks nieuws.

En als je je er niet aan houd gebeurt er ook geen fuck, dat is slechts een formaliteit.

Had mijn UT2004 jaren geleden ook al twee dagen voor de streetdate.

The Phazonhunter

Legacy Member
chosen_1 zei:
frs : 65 euro voor de gewone en 69 voor de CE

Ik zag vorige week in de folder van de mediamarkt de gewone versie voor 52 staan. Afstand tussen frs en mm: 100m.:p

Merci

Bart99

Legacy Member
The Phazonhunter zei:
Wel enkel naar Final fantasy kijken he:p.
Maar vermits ze daar een frs, een bart smit en een andere gamewinkel(vroeger toch) hebben kan het misschien wel lukken.

Ze lagen in de frs, en die gameshop "metz"

55 eur :)

Twas het ritje waard ^^

el slettos

Legacy Member
aargh nog wachten tot dinsdag :(

tenzij iemand hem morgen vindt in frs, bart smit, en kasticketje uploadt :love:

The Phazonhunter

Legacy Member
el slettos zei:
aargh nog wachten tot dinsdag :(

tenzij iemand hem morgen vindt in frs, bart smit, en kasticketje uploadt :love:

Ik ben eigenlijk ook van plan morgen al in Hasselt te gaan kijken maar ik vrees dat ze me het nog niet gaan geven.

el slettos

Legacy Member
The Phazonhunter zei:
Ik ben eigenlijk ook van plan morgen al in Hasselt te gaan kijken maar ik vrees dat ze me het nog niet gaan geven.

en al ze het wel geven, kasticketje hier posten aub ^^

The Phazonhunter

Legacy Member
el slettos zei:
en al ze het wel geven, kasticketje hier posten aub ^^

Heb wel les van 9 tot 11u30 en dan ga ik even maar naar t stad want namiddag ga ik terug op de campus leren. Moest ik er eentje gevonden hebben zal ik het zeker rond 14u hier laten weten maar inscanmogelijkheden zijn er niet.
Dan moet ge ma zegge: ma in Limburg doen ze het wel en daar zijn ze al trager als de rest dus dokken die ff!:p

Logax

Legacy Member
Heb er al 7 uur opzitten en moet zeggen dat ik het tot nu toe zalig vind. Characters zijn dik in orde en de Engelse voiceacting valt nog mee, vooral Lightning heeft een zeer goede stem, Vanille is dan weer wa minder. Vanille haar gedrag steekt af en toe wel dik tegen, echt een Paris Hilton wannabe :rofl:

Maar de grootste aantrekker van dit spel is het gevechtsysteem. Het ziet er lekker uit en speelt geweldig. Nog geen moment spijt gehad dat ik het me aangeschaft heb :applause:

tgc_9012

Legacy Member
Kan iemand die het spel al heeft me uitleggen wat het nut is om abilities als Fira te gebruiken terwijl je in dezelfde beurt 2 x Fire zou kunnen gebruiken? Fira doet bij mij maar 1,5x zoveel af als Fire.

UnFinished

Legacy Member
Blijkbaar toch veel mensen die het spel méér dan goed vinden... had ik niet verwacht na bepaalde reviews te hebben gelezen :)

Ben nu wel nóg meer siked voor dit spel, en tis nog wachten tot dinsdag :cry: ween ween :p

V1nce

Legacy Member
Mja eerste uren vind ik al mar saai.

Verwacht ook altijd teveel ,kheb ze bijna allemaal gespeeld .

Alles wa ge moet doen is op x duwen en ge wint elk gevecht.
Zal wel verandere maar het begin kon wel al wa moeilijker naar mijn goesting.
Da het mar rap verandert want dit is geen uitdaging.

Bart99

Legacy Member
Het is goed, ben natuurlijk nog maar een uurtje bezig, het battle systeem is goed, maar kvin het soms toch wat onoverzichtelijk en die auto battle... lijkt me zoiets doms maar soit, het is wat wennen dan maar!

Zetten jullie je speed op slow of normal voor die battles ? denk eenmaal ik meer mogelijkheden per char krijg, ik het toch op slow zal zetten, gaat allemaal wat te rap en je krijgt echt geen tijd om na te denken :D

soulgamer

Legacy Member
Je kunt ook combo's samenstellen en vervolgens via de repeat knop je eigen combo's herhalen. Op het begin moet je geen uitdaging verwachten, het is 1 lange tutorial waarbij het hoofdverhaal ook uit de doeken wordt gedaan. Zo kun je de characters nog niet levellen, backtracken heeft dus ook geen zin de eerste uurtjes. Ik juig dat alleen maar toe zo leer je het combat systeem goed kennen en vervolgens gaat iedereen zijn eigen weg met character development.

V1nce

Legacy Member
Bart99 zei:
Het is goed, ben natuurlijk nog maar een uurtje bezig, het battle systeem is goed, maar kvin het soms toch wat onoverzichtelijk en die auto battle... lijkt me zoiets doms maar soit, het is wat wennen dan maar!

Zetten jullie je speed op slow of normal voor die battles ? denk eenmaal ik meer mogelijkheden per char krijg, ik het toch op slow zal zetten, gaat allemaal wat te rap en je krijgt echt geen tijd om na te denken :D

Ge gaat alleen mar uw hoofdmanneke besturen.
Ook later... autobattle zal ook altijd de beste skills kieze , simpeler kan nie
Alleen komt er nog de paradigm shift bij, dan word het intresanter.

En hoe kan het nu te snel gaan? toch zeker nie de eerste uren...
Duw gewoon heel de tijd op x en ge wint elk gevecht door die autobattle.

Bart99

Legacy Member
V1nce zei:
Ge gaat alleen mar uw hoofdmanneke besturen.
Ook later... autobattle zal ook altijd de beste skills kieze , simpeler kan nie
Alleen komt er nog de paradigm shift bij, dan word het intresanter.

En hoe kan het nu te snel gaan? toch zeker nie de eerste uren...
Duw gewoon heel de tijd op x en ge wint elk gevecht door die autobattle.

Das juist mn punt... kvin die autobattle echt maar noobish :lol:

controle, battles rekken, dingen proberen...

soit, heb gewoon teveel FF X gespeeld de laatste dagen ;)

Zal wel wennen ^^

syndrom

Legacy Member
aha eigenlijk wat contrast met de lovende posts van soulgamer (no offence soulgamer maar jij lijkt me zo iemand die soms moeilijk de negatieve shit ziet in al je sikedness voor je nieuw spel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan