GamellKing
Legacy Member
el slettos zei:mja, bij game mania lossen ze alleszins niks voor dinsdag, tenzij een andere winkel ze effectief al eerder verkoopt.
want de werknemers bij game mania hebben een papier moeten ondertekenen dat ze de releasedate moeten respecteren, anders riskeren ze zware boetes
Dat is standaard, iedereen die de game verkoopt moet een streetdate verklaring afleggen. Dat is echt niks nieuws.
En als je je er niet aan houd gebeurt er ook geen fuck, dat is slechts een formaliteit.
Had mijn UT2004 jaren geleden ook al twee dagen voor de streetdate.





ween ween 
