Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
crossfader zei:Weet iemand of er een bundel beschikbaar gaat zijn op release? ps3(wit eventueel) + FF XIII
crossfader zei:
WillAllon zei:Ik dacht dat Microsoft alleen bundels mocht maken omdat Sony FFXIII exclusief in Japan had. Dat was de deal die ze met Square Enix hadden gemaakt.
[Edit] Oops iemand was sneller dan mij.
Dark_ParaSite zei:Iemand zijn exemplaar van thehut al ontvangen? Vrijdag verstuurd zal wel voor tenlaatste donderdag zijn vrees ik...

Hmmm toch raar dat ze in Gamemania Nederland wel vanaf zaterdag mogen verkopen.tb-303 zei:Gm houd zich ALTIJD aan de release INDIEN die OFFICIEEL is
soulgamer zei:Hmmm toch raar dat ze in Gamemania Nederland wel vanaf zaterdag mogen verkopen.

Alcoholic Punk zei:Als de verzending even snel is gelijk heavy rain verwacht ik hem morgen al.
Samen besteld met heavy rain, die is donderdag verstuurd en nu al binnen. FF op vrijdag verstuurd ook.
Maar bon ik heb tijd, eerst nog batman uitspelen![]()


Die zit er volgens mij niet eens bij in het NederlandsObs zei:Dat is omdat ze nog bezig zijn met het vertalen van de nederlandse handleiding naar vlaams![]()
. De volledige achterkant van de limited edition is alvast volledig in het Engels. Ik zal straks eens kijken naar de handleiding.soulgamer zei:Die zit er volgens mij niet eens bij in het Nederlands. De volledige achterkant van de limited edition is alvast volledig in het Engels. Ik zal straks eens kijken naar de handleiding.
Wat ik wel raar vond is dat men vermelde dat Final Fantasy geen installatie nodig heeft. Ookal zou ik het willen installeren, ik zie het nergens vermeld. Installatie is eigenlijk niet eens nodig want ik heb nog geen enkel laadbalk gezien na het opstarten...
crossfader zei:Weet iemand of er een bundel beschikbaar gaat zijn op release? ps3(wit eventueel) + FF XIII