Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Iemand zijn exemplaar van thehut al ontvangen? Vrijdag verstuurd zal wel voor tenlaatste donderdag zijn vrees ik...

V1nce

Legacy Member
klopt microsoft had de exclusieve rechten voor nen bundel bij ons.

Tsjing !


Ben nu ongv 7 uur ver en nu begint het al wa beter te worden
Alleen het weapon/item upgrade systeem vind ik zwaar klote.

WilliaM

Legacy Member
Ik dacht dat Microsoft alleen bundels mocht maken omdat Sony FFXIII exclusief in Japan had. Dat was de deal die ze met Square Enix hadden gemaakt.

[Edit] Oops iemand was sneller dan mij.

V1nce

Legacy Member
WillAllon zei:
Ik dacht dat Microsoft alleen bundels mocht maken omdat Sony FFXIII exclusief in Japan had. Dat was de deal die ze met Square Enix hadden gemaakt.

[Edit] Oops iemand was sneller dan mij.

Nee sony had er nix bij temaken dat er geen 360 versie kwam in japan.

Eerder omdat de 360 versie zoveel maanden geleden nog niet klaar was bij de release in japan.
En de verkoop ook belachelijk laag zou geweest zijn voor de 360 bij de jappe

Alcoholic Punk

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
Iemand zijn exemplaar van thehut al ontvangen? Vrijdag verstuurd zal wel voor tenlaatste donderdag zijn vrees ik...

Als de verzending even snel is gelijk heavy rain verwacht ik hem morgen al.
Samen besteld met heavy rain, die is donderdag verstuurd en nu al binnen. FF op vrijdag verstuurd ook.

Maar bon ik heb tijd, eerst nog batman uitspelen :)

WilliaM

Legacy Member
Hm ik dacht van wel hoor, ik dacht dat Sony en SE een contract hadden zodat FF13 exclusive voor PS3 in japan was. Aloewel diene site waar dak et heb gelezen ook gewoon BS kon zijn.

Obs

Legacy Member
soulgamer zei:
Hmmm toch raar dat ze in Gamemania Nederland wel vanaf zaterdag mogen verkopen.

Dat is omdat ze nog bezig zijn met het vertalen van de nederlandse handleiding naar vlaams ;)

el slettos

Legacy Member
In GM kortrijk verkochten ze nog niet daarnet :( de LE is wel mooi doosje ^^

kan nie wachten tot morgen aaaaargh

Dark_ParaSite

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Als de verzending even snel is gelijk heavy rain verwacht ik hem morgen al.
Samen besteld met heavy rain, die is donderdag verstuurd en nu al binnen. FF op vrijdag verstuurd ook.

Maar bon ik heb tijd, eerst nog batman uitspelen :)

Ah da zou goe nieuws zijn :)

Nu ben zelf ook nog met veel games bezig, ma ff13 jeukt al een tijdje ;)

Ratchet and clank: crack in time
mirrors edge (nog steeds nie begonnen)
Dragon age (playtrough 2)
wipeout hd (tussendoor)
borderlands (wil 2de playtrough doen met nieuw ventje)

soulgamer

Legacy Member
Obs zei:
Dat is omdat ze nog bezig zijn met het vertalen van de nederlandse handleiding naar vlaams ;)
Die zit er volgens mij niet eens bij in het Nederlands :). De volledige achterkant van de limited edition is alvast volledig in het Engels. Ik zal straks eens kijken naar de handleiding.

Wat ik wel raar vond is dat men vermelde dat Final Fantasy geen installatie nodig heeft. Ookal zou ik het willen installeren, ik zie het nergens vermeld. Installatie is eigenlijk niet eens nodig want ik heb nog geen enkel laadbalk gezien na het opstarten...

Fetseroony

Legacy Member
Het is te hopen dat GM ze nog ni verkoopt!! In Heist o/d Berg is die op maandag gesloten...

Obs

Legacy Member
soulgamer zei:
Die zit er volgens mij niet eens bij in het Nederlands :). De volledige achterkant van de limited edition is alvast volledig in het Engels. Ik zal straks eens kijken naar de handleiding.

Wat ik wel raar vond is dat men vermelde dat Final Fantasy geen installatie nodig heeft. Ookal zou ik het willen installeren, ik zie het nergens vermeld. Installatie is eigenlijk niet eens nodig want ik heb nog geen enkel laadbalk gezien na het opstarten...

Klopt, ik herinner me dat ik ergens gelezen heb dat er inderdaad geen optie tot install is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan