WilliaM
Legacy Member
Onze game winkel (enige game winkel in onze gemeente - Zelzate- btw) heeft zonet (wel zo'n 30 min gelede) zijn nieuwe voorraad binnengekregen en daar zat FF13 bijDarius Craven zei:Waar gehaald?
, L'Obcede.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze game winkel (enige game winkel in onze gemeente - Zelzate- btw) heeft zonet (wel zo'n 30 min gelede) zijn nieuwe voorraad binnengekregen en daar zat FF13 bijDarius Craven zei:Waar gehaald?
, L'Obcede.Alcoholic Punk zei:Kwil vanavond wel eens zien in Roeselare (mediamarkt) maar bon tegen dat ik het hier kan laten weten ga je toch sowieso al moeten wachten tot morgen.
En tzal daar nu ook wel niet op aan komen zeker?

walid zei:Op de Xbox bundles hangt er wel een sticker/seal "DO NOT SELL BEFORE 9 MARCH"![]()

WillAllon zei:Got FF13 woohooooo, alles is schoon in het nederlands (boekje + doosje), enig nadeel is dat mijn ma nog voor de HDTV zit....
http://i303.photobucket.com/albums/nn137/WillAllon/Photo0056.jpg
http://i303.photobucket.com/albums/nn137/WillAllon/Photo0057.jpg
(is getrokken met phone dus niet zo deftige kwaliteit)

Hier nog niets van thehut. Ma khoop op morgen.Dark_ParaSite zei:Iemand zijn exemplaar van thehut al ontvangen? Vrijdag verstuurd zal wel voor tenlaatste donderdag zijn vrees ik...
walid zei:In MM Roeselare, verkopen ze al de Xbox 360 Bundle met FFXIII.
Games nog niet, kom er net van^^
Op de Xbox bundles hangt er wel een sticker/seal "DO NOT SELL BEFORE 9 MARCH"![]()

Frederik654 zei:Fun ook niets en tegelijk mijn vriendin naar de Game Mania gestuurd ma uiteraard niks dus heb ma kado gekocht voor haar met een kaartje "Speciaal voor jou omdak morgen en overmorgen wsl maar met een half oor luister" ..
![]()
26 euro met hardcover voor betaald (van piggyback maar er staat "official" op vermeld)fraaanche zei:Wat zou de officiële guide kosten?
chosen_1 zei:GM mag ze nog niet verkopen , juist gebeld.
Bart Smit & Frs verkopen ook nog niet.
Als je nog graag een limited collectors edition wilt moet je ff bellen naar frs Genk, daar hebben ze er nog....
