Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WilliaM

Legacy Member
Darius Craven zei:
Waar gehaald?
Onze game winkel (enige game winkel in onze gemeente - Zelzate- btw) heeft zonet (wel zo'n 30 min gelede) zijn nieuwe voorraad binnengekregen en daar zat FF13 bij :), L'Obcede.

'Sai

Legacy Member
Iemand die weet of thehut games op de releasedag toekomen ? of is da meestal iets later. Ben toch pas vanaf vrijdag weer thuis dus hopelijk heb ik hem al tegen dan.

walid

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Kwil vanavond wel eens zien in Roeselare (mediamarkt) maar bon tegen dat ik het hier kan laten weten ga je toch sowieso al moeten wachten tot morgen.

En tzal daar nu ook wel niet op aan komen zeker?

In MM Roeselare, verkopen ze al de Xbox 360 Bundle met FFXIII.
Games nog niet, kom er net van^^

Op de Xbox bundles hangt er wel een sticker/seal "DO NOT SELL BEFORE 9 MARCH" :rofl:

Cycloon

Legacy Member
[QUOTE='Sai]Iemand die weet of thehut games op de releasedag toekomen ? of is da meestal iets later. Ben toch pas vanaf vrijdag weer thuis dus hopelijk heb ik hem al tegen dan.[/QUOTE]

Meestal 3-4 werkdagen voor die aankomt. Dus vanaf ze verzenden weet je ongeveer wanneer die toekomt.

Arumat

Legacy Member
Intertoys is denk ik de enige winkel in gent die vandaag al verkoopt. Heb het daar een paar uur geleden gekocht. Ze hadden wel niet veel exemplaren (2-3 ofzo) dus als je niet dichtbij woont zou ik niet teveel moeite doen in gent.

Prijs was €60 btw.

Psy

Legacy Member
WillAllon zei:
Got FF13 woohooooo, alles is schoon in het nederlands (boekje + doosje), enig nadeel is dat mijn ma nog voor de HDTV zit....

http://i303.photobucket.com/albums/nn137/WillAllon/Photo0056.jpg
http://i303.photobucket.com/albums/nn137/WillAllon/Photo0057.jpg

(is getrokken met phone dus niet zo deftige kwaliteit)

schoon disccover, doosje vind ik iets minder.
ik word onozel als ik al die prachtige custom covers zie (van alle soorten games) op vgboxart.com, zitten magnifieke dingen tussen maar als er tussen de 40 custom covers per game 1 printable versie tussen zit hebt ge al chance.
denk dat m'n inkt van m'n printer anders rap op zou zijn :)

site valt trouwens dik aan te raden voor mensen die hier & daar al eens ne platinum game oppikken & die cheapo cover willen vervangen.

Psy

Legacy Member
binnen een half uur ist blijkbaar al gesloten dus zal wel wachten tot morgen, anders reed ik er nog rap om

TrioNiX

Legacy Member
niemand die toevallig langs carrefour (kraainem) geweest is en het heeft zien liggen?

Viggo

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
Iemand zijn exemplaar van thehut al ontvangen? Vrijdag verstuurd zal wel voor tenlaatste donderdag zijn vrees ik...
Hier nog niets van thehut. Ma khoop op morgen.
Alst zo rap is als met Sonic & SEGA All Stars Racing ist dik in orde. Die was de vrijdag verzonden en de maandag lag die in de brievenbus.

Fir3wulf

Legacy Member
de carrefour is de laatste tijd nogal laat met zijn releases, hoop er niet op.

Frederik654

Legacy Member
Fun ook niets en tegelijk mijn vriendin naar de Game Mania gestuurd ma uiteraard niks dus heb ma kado gekocht voor haar met een kaartje "Speciaal voor jou omdak morgen en overmorgen wsl maar met een half oor luister" ..
:niceone:

Alcoholic Punk

Legacy Member
walid zei:
In MM Roeselare, verkopen ze al de Xbox 360 Bundle met FFXIII.
Games nog niet, kom er net van^^

Op de Xbox bundles hangt er wel een sticker/seal "DO NOT SELL BEFORE 9 MARCH" :rofl:

Voor mij maakt het niet zoveel uit, hij is op weg.
Moet er toch straks zijn daarmee dat ik gerust eens wou zijn, maar bon bij deze weten de mensen van die kanten het ook :)

Psy

Legacy Member
Frederik654 zei:
Fun ook niets en tegelijk mijn vriendin naar de Game Mania gestuurd ma uiteraard niks dus heb ma kado gekocht voor haar met een kaartje "Speciaal voor jou omdak morgen en overmorgen wsl maar met een half oor luister" ..
:niceone:

lolz ^^

soulgamer

Legacy Member
fraaanche zei:
Wat zou de officiële guide kosten?
26 euro met hardcover voor betaald (van piggyback maar er staat "official" op vermeld)
Worden exact 200.000 exemplaren van verkocht.

aGeaL

Legacy Member
fun probeer ik al zelf niet meer voor zo'n zaken, die hier in aartselaar heeft gewoonlijk zelf op release dag niets , al meerdere malen geprobeerd

The Phazonhunter

Legacy Member
chosen_1 zei:
GM mag ze nog niet verkopen , juist gebeld.
Bart Smit & Frs verkopen ook nog niet.

Als je nog graag een limited collectors edition wilt moet je ff bellen naar frs Genk, daar hebben ze er nog....

BArt smit normaal morgen wel. Ze zei dat ze nog niets binnen hadden gekregen en pas morgen als het aankomt gaan kijken wie nu een le krijgt of wie niet.

MM net gebeld en ze zouden morgen aankomen maar prijzen mogen ze niet doorgeven via telefoon. De vorige keren zeiden ze dat wel, domme verkoopster.

syndrom

Legacy Member
wat ik niet snap, wrm mensen die guide willen, een guide voor lineare rpg??

8.0 Gameplay
While the combat is stellar it's left to carry too much weight, with little else aside to engage the player.

8.0 Lasting Appeal
Yes, it's sixty hours to see it to the end, but that doesn't mean sixty quality hours - too much of it is lost to banal and repetitive grinding.

Is er dan niks anders te doen infeite in de game dan de combat (+chars builden enzo). man man ik twijfel nog steeds zo hard hé :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan