Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spikie zei:ad:
en ik maar denken dat de crew hier sympathiek is...

gaat dan programmeren in .net, veel tofferFetseroony zei:Hier nog niks, mrja, eerst nog 2u Java en 2u Bedrijfseconomie ondergaan. Lastig met al die sikedheid ^^
(vooral C#) syndrom zei:foert ik ga hem gewoon kopen.
dr.salt zei:ik ging bijna hetzelfde zeggen maar toen dacht ik:
AC2 nog uitspelen
GoW collection nog uitspelen
Heavy Rain nog kopen en uitspelen
...
Dit kan wachten![]()

kzal het nog moeten gaan gelovenDen_John zei:Goldrusher is the good guy![]()

50Euro zei:Als Chief met de gewone post verstuurd heb ik niks gekregen..

sypro9000 zei:Mijne is toegekomen van thehut :d


IkerCasillas zei:Thank you The HutSpel vandaag bij de post!
enkelband?boozeke zei:Szo klote dak ni buitenkan.

nee,hartpompspikie zei:enkelband?![]()
€ 59,99 dacht ikSlyR zei:binnen een uurke richting GM
Iemand trouwens die kan vertellen wat de prijs juist is van de normale editie?
Dark_ParaSite zei:blijkbaar is er vorige week ergens een 10% korting geweest als ge een code ingaf![]()

Proto zei:Mijn exemplaar van Chief zat er bij
nu nog tot 17u werken![]()
