Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obs

Legacy Member
starspike zei:
Ik ben echt aan het koken. Bende losers van Chief... Ze leggen in hun reclame er zo nadruk op dat ze het "op de dag van de release" gaan leveren. Als je dat niet HONDERD % kan garanderen, zet er dan toch gewoon die paar woorden niet bij. Dan kunnen ze jou niks verwijten.

Damn das al 3 tegen 1.
Hopelijk ben ik al gestopt met hopen tegen dat ik vanavond thuis kom :p

starspike

Legacy Member
Darius Craven zei:
Boze mail sturen...

[email protected]

of

09/369.31.73

Als ik het goed bezie, bekijken die hun eigen forum zelfs amper... Dus veel nut zal het niet hebben. En het zal er niet voor zorgen dat ik het vandaag toch heb :)
Ik neem dit gewoon mee naar de toekomst. Geen Chief meer en ook absoluut de laatste keer dat ik een must-have op een of andere manier via post fiks. Duurder of niet, gewoon pre-order bij Game Mania.

Darius Craven

Legacy Member
Ze reageren wel vrij vlot bij Chief hoor. In der tijd toch bij mn eerste abo...

Kekkeuh66

Legacy Member
Terwijl andere mensen gewoon de winkel binnenwandelen en het spel twee minuten later bezitten :). Ik ben gestopt met pre-orders :D

SlyR

Legacy Member
spikie zei:
€ 59,99 dacht ik

Ben net mijn normale editie zonder guide en dergelijke gaan halen, was 64.98 euro bij GM (best wel duur te noemen eigenlijk :p )

URL zei:
btw: mijn handleiding is zeer donker gedrukt... plaatjes/screenshots zijn haast niet te zien? Nog bij iemand zo?

Hmmm klinkt toch niet normaal hoor. Bij mij hier in mijn handleiding is alles vrij helder... Misschien toch even gaan navragen in uw winkel?

--

Nu ligt FF13 hier naar mij te koekeloeren maar nu nog werken tot 18u, en pas thuis tegen 19u :(

spikie

Legacy Member
nog 50 minuten werken en dan in recordtijd huizingen - aalst, aalst - londerzeel afleggen :crazy:

Daedie

Legacy Member
Mijn thehut exemplaar is ook gearriveerd :love:.

Geen les & geen schoolwerk -> game on! :cool:

starspike

Legacy Member
Toch zwaar aan het overwegen om hem straks gewoon te gaan halen. Wat zou ik krijgen voor het verkopen van een sealed exemplaar dat ik met de post krijg?

Psy

Legacy Member
uw aankoopprijs -5eur lijkt me fair, al zult ge dan niet te lang ermee moeten wachten.
imo zou ik het niet doen & gewoon wachten, is & blijft weggesmeten geld, maar dat beslis je natuurlijk voor jezelf.

Obs

Legacy Member
starspike zei:
Toch zwaar aan het overwegen om hem straks gewoon te gaan halen. Wat zou ik krijgen voor het verkopen van een sealed exemplaar dat ik met de post krijg?

Ik respecteer je devotie voor Final Fantasy, maar ga je er nu echt van dood gaan om een dag later ermee te beginnen?

Kekkeuh66

Legacy Member
starspike zei:
Toch zwaar aan het overwegen om hem straks gewoon te gaan halen. Wat zou ik krijgen voor het verkopen van een sealed exemplaar dat ik met de post krijg?

Net iets minder dan de winkelwaarde? stel mediamarkt = 53 euro, voor 47 of 48 dan ofzo?

starspike

Legacy Member
Obs zei:
Ik respecteer je devotie voor Final Fantasy, maar ga je er nu echt van dood gaan om een dag later ermee te beginnen?

Probleem is ook dat ik een redelijk druk leven heb. Op mijn werk is het IT en kan ik dus tegelijk wel een forum openhouden. Maar elke dag is volzet: vrienden, lief, sociale vereniging, ... En ik heb dus voor deze dag een maand geleden al vanalles aan de kant moeten schuiven. Als ik dus vanavond niet een avond aan deze game kan geven, gaat de eerste gelegenheid om eens DOOR te spelen pas voor binnen twee weken zijn...
Zeker gezien ik ook nog eens aan het verhuizen ben. Dus zelfs mijn weekends zitten stampvol.

Anders kon ik inderdaad wachten ;)

En ja, "dom" om er zo op te rekenen terwijl het via de post gaat... Maar ze waren echt wel expliciet in hun belofte. Maar sowieso: nooit meer een must-have game op een of andere manier via de post!

Maar het zal waarschijnlijk toch niet gebeuren. Game Mania Genk heeft nog genoeg exemplaren, maar daar kost het 65 euro. En ik gok dat ik achteraf zelfs geen 50 euro zal terugkrijgen...Mijn vriendin zegt wel van "Doe alsof ik u dat achter uw rug cadeau had gekocht en breng het na x dagen terug voor simpele retour". Maar die vlieger zie ik helemaal niet opgaan...

syndrom

Legacy Member
ok zeer vreemd de erste maal toen ik FFXIII in men ps3 stak was alles extreem schokkerig, na een quit game en herstart is alles weer in orde.

50Euro

Legacy Member
syndrom zei:
ok zeer vreemd de erste maal toen ik FFXIII in men ps3 stak was alles extreem schokkerig, na een quit game en herstart is alles weer in orde.

Woon je in Chili, Port-au-Prince of Oost-Turkije?

SlyR

Legacy Member
starspike zei:
Probleem is ook dat ik een redelijk druk leven heb. Op mijn werk is het IT en kan ik dus tegelijk wel een forum openhouden. Maar elke dag is volzet: vrienden, lief, sociale vereniging, ... En ik heb dus voor deze dag een maand geleden al vanalles aan de kant moeten schuiven. Als ik dus vanavond niet een avond aan deze game kan geven, gaat de eerste gelegenheid om eens DOOR te spelen pas voor binnen twee weken zijn...
Zeker gezien ik ook nog eens aan het verhuizen ben. Dus zelfs mijn weekends zitten stampvol.

Anders kon ik inderdaad wachten ;)

En ja, "dom" om er zo op te rekenen terwijl het via de post gaat... Maar ze waren echt wel expliciet in hun belofte. Maar sowieso: nooit meer een must-have game op een of andere manier via de post!

Maar het zal waarschijnlijk toch niet gebeuren. Game Mania Genk heeft nog genoeg exemplaren, maar daar kost het 65 euro. En ik gok dat ik achteraf zelfs geen 50 euro zal terugkrijgen...Mijn vriendin zegt wel van "Doe alsof ik u dat achter uw rug cadeau had gekocht en breng het na x dagen terug voor simpele retour". Maar die vlieger zie ik helemaal niet opgaan...

Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar als ge na vandaag toch voor niets geen tijd hebt, waarom begin je dan aan Final Fantasy...

starspike

Legacy Member
SlyR zei:
Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar als ge na vandaag toch voor niets geen tijd hebt, waarom begin je dan aan Final Fantasy...

Omdat ik al van kindsaf zware fan ben en al jaren op dit spel wacht?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan