Probleem is ook dat ik een redelijk druk leven heb. Op mijn werk is het IT en kan ik dus tegelijk wel een forum openhouden. Maar elke dag is volzet: vrienden, lief, sociale vereniging, ... En ik heb dus voor deze dag een maand geleden al vanalles aan de kant moeten schuiven. Als ik dus vanavond niet een avond aan deze game kan geven, gaat de eerste gelegenheid om eens DOOR te spelen pas voor binnen twee weken zijn...
Zeker gezien ik ook nog eens aan het verhuizen ben. Dus zelfs mijn weekends zitten stampvol.
Anders kon ik inderdaad wachten
En ja, "dom" om er zo op te rekenen terwijl het via de post gaat... Maar ze waren echt wel expliciet in hun belofte. Maar sowieso: nooit meer een must-have game op een of andere manier via de post!
Maar het zal waarschijnlijk toch niet gebeuren. Game Mania Genk heeft nog genoeg exemplaren, maar daar kost het 65 euro. En ik gok dat ik achteraf zelfs geen 50 euro zal terugkrijgen...Mijn vriendin zegt wel van "Doe alsof ik u dat achter uw rug cadeau had gekocht en breng het na x dagen terug voor simpele retour". Maar die vlieger zie ik helemaal niet opgaan...