dr.salt
Legacy Member
Darius Craven zei:Het verschil is dat de dev's nooit hebben geprobeerd om de western RPG te "verwesteren" en de JRPG wel. Daar verliezen zij dan de charme die ze hadden en verbleken ze bij de rest.
Ofwel worden wij te oud![]()
Wel, das iets waar ik mij idd ook aan erger de laatste jaren, tis alsof ze daar zelf niemeer weten waaraan en waaraf, hadden ze gewoon games blijven maken met dezelfde sfeer als de oude suikoden, FF, chrono trigger, secrets of mana, wild arms etc met nieuwere graphics en technologie had er geen probleem geweest
nu is het gewoon vis noch vlees imo
en ja, wie weet worden we te oud

ad: begint er na 13 afleveringen van final fantasy toch wat sleet te komen in de serie, mischien is het wel het beste om na XIV te stoppen met de serie, de melkoe is te oud geworden en heeft haar schoonheid verloren


