Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
21.25: Het stopt daar blijkbaar niet. Ze zullen nu nieuwe beeldent tonen van Final Fantasy XIV Online (ja, veertien) die EXCLUSIEF zal verschijnen voor PS3. Het volgt het verhaal van Eorzea. De beelden die we te zien krijgen, zijn typisch voor een Final Fantasy en behoren dus tot de absolute top. Zelfs een chocobo is aanwezig. Het spel zal verschijnen in 2010.

Van op E3. Er wordt gewerkt aan FF14 en het wordt een MMORPG? :s:s:s

Bt.Solid

Legacy Member
ja,dacht het wel
maar weet niet hoe dat dan zit voor online games.met al die servers en bla bla

spikie

Legacy Member
3971247723055627.jpg

A leak from the latest Jump Magazine has revealed some exciting new information.

NeoGaf forum member RPGMonkey has translated some of the scan...


Hope Estheim
-The silver-haired boy
-Uses a boomerang
-Hates Snow for getting his mother involved in the battle
-New Monster, "Cie Corpse (Husk?)"
-The eventual fate of a l'Cie
-Vanille's weapon is a fishing rod
-Lightning's great skill, "Air Blast"
-A l'Cie becomes a Cie Corpse when there's an unclear objective and they exceed their time limit, or something like that.

In a later post he clarifies some of this information

I don't know if it's exactly a fishing rod or it's just the most accurate description, but apparently she attacks with a needle attached to a wire, so it's at least the easiest thing to describe it with.

I think the concept is that the fal'Cie mark normal humans as l'Cie, and give those people a task. The task given isn't clear and simple to figure out, but the l'Cie have a time limit, so if they just give up they'll eventually become one of the monster things. Don't really know if you become a monster whether you finish your task or not, but the way they talk about being a l'Cie so negatively, either the objectives given are so hard to understand no one (or almost no one) manages to actually complete them, or you're doomed whether you manage to do it or not.

bron: Final Fantasy XIII/13 ~ New Character Revealed


Yoshinori Kitase, producer van FFXIII, over verschil in opslagcapaciteit xbox/ps3
"The team is targeting to create an equal experience on both the 360 and the PS3, so there are no limitations. For example, right now we’re working on the PS3 version first, and once we’ve completed that we’ll really know how much game there will be to fit onto the Xbox 360 discs. So we don’t know how many discs it’ll be housed on for 360, but there won’t be a chance that we’ll compromise anything because, oh it didn’t fit in the 360 discs so we’ll have to take it out of the PS3 version, or vice versa."
bron: http://finalfantasyxiii.net/

Beramode

Legacy Member
klik

weet iemand of dit effectief waar is? <_< kvind niet direct een betrouwbare bron maar das toch wel kutnieuws. Wat is dan gvd nog de reden om een PS3 te hebben?

maat liet me gisteren twee screens zien zogezegd oude PS3 vs de nieuwe PS3/Xbox360 screen en damn..:s

Beramode

Legacy Member
kheb wel gehoord dat ze lipsync opnieuw gaan doen voor de engelse audio? Kvind de engelse voice-overs zo te zien wel geslaagd tot nu toe

jammer wel dat resync voor FMVs er dan nog altijd overschiet-_-


in die link van jou btw zeggen ze dat het downtuning verhaal op PS3 niet waar is :x

Goldrusher

Legacy Member
Die screens zijn zever. Gewoon renders/CG versus echte screenshots.

11hq6mt.jpg


2rxbhaa.jpg

chellesan

Legacy Member
Yuna_Aoshi zei:
klik

weet iemand of dit effectief waar is? <_< kvind niet direct een betrouwbare bron maar das toch wel kutnieuws. Wat is dan gvd nog de reden om een PS3 te hebben?

maat liet me gisteren twee screens zien zogezegd oude PS3 vs de nieuwe PS3/Xbox360 screen en damn..:s

lol het begint al, doet me zo hard denken aan FFXI en ps2 limitations dat ze steeds zeggen en nu beginnen ze ook al met xbox limitations, ik hou mijn hard al vast voor FFXIV

Cycloon

Legacy Member
Bwa, best wel knappe prestatie qua graphics (je mag niet vergeten dat screenshots er altijd minder goed uitzien). CGI filmkes zien er natuurlijk altijd beter uit.

Beramode

Legacy Member
Goldrusher zei:
Die screens zijn zever. Gewoon renders/CG versus echte screenshots.

bullshit, het waren 2 identieke ingame screens enkel dan slechtere graphics
maar kzat niet op mijn pc en vind ze zo direct niet terug

ik kan best wel het verschil zien tussen ingame en FMV:wtf:

spikie

Legacy Member
Yuna_Aoshi zei:
klik

weet iemand of dit effectief waar is? <_< kvind niet direct een betrouwbare bron maar das toch wel kutnieuws. Wat is dan gvd nog de reden om een PS3 te hebben?

maat liet me gisteren twee screens zien zogezegd oude PS3 vs de nieuwe PS3/Xbox360 screen en damn..:s
lijkt mij veel speculaties en weinig feiten.
Xbox versie gaat 3 discs hebben dacht ik, hoe ze da juist gaan aanpakken zullen we wel zien.

gfx downgrade lijkt mij onwaarschijnlijk vermits de game gemaakt word voor ps3 en daarna geport naar xbox
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan