chellesan
Legacy Member
kil911ler zei:
hehe echt grappig, toen die intro stem sprak dacht ik nog klinkt goed, maar toen hij final fantasy zegde en de romeinse cijfers afzonderlijk inplaats van Thirteen dacht ik hier klopt iets ni
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kil911ler zei:
dankzij uw rijmke daarnet naar die film gekeken, mega vette pulpI~MushrooM zei:Chinese Japanese
Dirty knees
look at these


I~MushrooM zei:Bij 8 dual layers ook![]()
prometheus03 zei:dankzij uw rijmke daarnet naar die film gekeken, mega vette pulp
ik wist echt niet wat te verwachten aangezien ik gewoon die quote + movie gegoolged had![]()

shadoom zei:bleh pas 2010![]()
Obsessed zei:zo'n moeite voor iets dat maar in 2010 uitkomt?
Tegen dat het zover is, is iedereen die zich aangesproken voelde tot die reclame het toch alweer vergeten zeker![]()

Q2 2010, dus april-juni!gethez zei:weet er iemand wanneer in 2010 hij uitkomt??