Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Samus007

Legacy Member
Spikeymouse zei:
om weer maar is die discussie op gang te brengen:

FFVIII is de allerbeste no questions asked


hahaha, nee hoor we gaan die discussie helemaal niet meer aan, kan zijn dat deel VIII bij velen de beste in de reeks is maar globaal gezien zit deel VII qua populariteit toch ver op de rest, alleen deel VII heeft zoveel spin offs/films en word er door der fans gersmeekt om een remake van deel VII te maken.

waffel

Legacy Member
Spikeymouse zei:
:love:

on topic:
FFXI en FFVIII rulen!

ga nu toch is allemaal FFXI spelen, ge weet ni wa ge mist :)

ik weiger een maandelijkse fee

of is dat niet met FFXI?

Riveragrumes

Legacy Member
Altijd al XI willen spelen, maar nu geen zin meer wegens: wil niet iedereen te hoeve inhale :')

btw, heb van elke final fantasy evenzeer genoten sinds VII met als klein hoogtepunt den X qua verhaal (diepgang), den XII was plots onverwacht een flop

kil911ler

Legacy Member
Enige waar Spikeymouse en ik totaal mee overeenkomen: FFVIII is #1 :D

Dan FFIX en dan pas FFVII. Bij mij toch é :unsure:

spikie

Legacy Member
Riveragruùes zei:
Altijd al XI willen spelen, maar nu geen zin meer wegens: wil niet iedereen te hoeve inhale :')

btw, heb van elke final fantasy evenzeer genoten sinds VII met als klein hoogtepunt den X qua verhaal (diepgang), den XII was plots onverwacht een flop

das het leuke aan FFXI, ge moet ni iedereen inhalen. omda ge gewoon kunt jobswitchen ipv elke keer nieuwe char aan te maken zijn er constant low lvl players online

en FFXI heeft idd een maandelijkse fee die het meer dan waard is :)

@kil911ler: FFVIII > FFVII > FFIX bij mij :)

Mayiko

Legacy Member
@Skikeymouse & @kil911ler: FFX > FFVIII > FFVII
das mijn volgorde: en den XII staat helemaal onderaan ...
tot 2 keer toe heb ik het geprobeerd maar die kon mij gewoon niet bekoren ...

Obs

Legacy Member
hier gaan we weer ...
Ik vraag me af als andere gamereeksen zoveel onderling vergeleken worden met elkaar :o

ytsejam

Legacy Member
FF en MGS zijn er het meest bekend voor alleszins:p
VII > IX > VIII hier, maar ik heb nooit echt doorgedaan met de VIII. Had het dan eens uitgeleend aan een maat en sindsdien niet meer doorgedaan...

Mayiko

Legacy Member
Obsessed zei:
hier gaan we weer ...
Ik vraag me af als andere gamereeksen zoveel onderling vergeleken worden met elkaar :o

so? ik denk dat dit een reeks is die mag/moet vergeleken worden ...
das gewoonweg zalig + het geeft ons een beeld van hoe de ontwikkelaar evolueert.
MGS minder omdat deze gewoon 1 groot verhaal is.

spikie

Legacy Member
Tidus1983 zei:
MGS minder omdat deze gewoon 1 groot verhaal is.

al een geluk da da bij FF anders is.

ik denk 13 games over hetzelfde moet ook rap tegensteken :)

Vavi

Legacy Member
Ik heb maar zitten ff spelen sinds 7, iedere keer dat ik 7 terug speel word ik wat tegen gehouden, de tragere laad tijden, grafisch, je weet wel dat wringt toch een klein beetje nu. Op verhaal en gameplay is het nog altijd een super game. Als van 7 naar 12 bekijk denk ik dat X de beste indruk na liet na 7? En XII de slechtste indruk. Ik hoop dat ze FF7 heruitbrengen met het grafisch kwaliteit van advent children, dat spel word al voor 1 miljoen kopietjes gepreordered als je het mij vraagt. Ik zei niet in waarom ze het niet doen, ach ja misschien zijn ze er al een jaar of 2 mee bezig, het is een groot spel, en vergt waarschijnlijk veel werk, maar nu met hun 3x FFXIII, vrees ik niet dat het opeens te voorschijn gaat komen. Denk maar 'ns welke boost de PS3 kan krijgen met een heruitgave van FF7.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ik vind FFIII dan weer de betere.
Kwestie van smaken.

Benieuwd naar deze.

Santa

Legacy Member
Spikeymouse zei:
al een geluk da da bij FF anders is.

ik denk 13 games over hetzelfde moet ook rap tegensteken :)

Ja kweet het niet ze pet. 13 games over het FF7 of FF8 universum, daar teken ik wel voor als ze van goed niveau zijn!

Vavi

Legacy Member
Santa zei:
Ja kweet het niet ze pet. 13 games over het FF7 of FF8 universum, daar teken ik wel voor als ze van goed niveau zijn!
inderdaad, tot nu toe is het universum van FF7 toch al mooi uitgebouwd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan