Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
Santa zei:
Ja kweet het niet ze pet. 13 games over het FF7 of FF8 universum, daar teken ik wel voor als ze van goed niveau zijn!

dat is wel een serieuze "als" zenne

akkoord, FFVII heeft mooie spin-offs maar om een universe 13 games lang als main series interessant te houden? dan gade goe u best mogen doen

Daedie

Legacy Member
Santa zei:
Ja kweet het niet ze pet. 13 games over het FF7 of FF8 universum, daar teken ik wel voor als ze van goed niveau zijn!

ik toch niet. heb liever dat ze die tijd spenderen aan iets volledig nieuws zoals ze nu doen met de serie.

waffel

Legacy Member
Grootste pluspunt vind ik is het feit dat elke deel een heel nieuw verhaal is. Je kan dan kiezen welke je het best ligt, ongeacht hoe oud het spel is. Als je bv 12 FFVII's zou hebben, zou je 1) al helemaal niet meer mee zijn met het verhaal 2) zou je eerder geneigd zijn de recentste te spelen dan een van de oudere, omdat die compleet outdated zijn en over hetzelfde gaan

koji

Legacy Member
No Japanese Voice Option In Final Fantasy XIII For Xbox 360

No Japanese Voice Option In Final Fantasy XIII For Xbox 360 - News - Final Fantasy Union

IGN: Final Fantasy Reader Q&A

Kitase stated that:

"Obviously, when we talk about XIII it's for PS3 and Xbox – with PS3 being on Blu ray there would be enough memory, but on Xbox probably not. At the moment we're thinking of releasing the voice in English only. Are there many people who would like to play with Japanese voices? "

and thus it begins

Neith

Legacy Member
Ze kunnen gvd maken dat de PS3 versie met de originele japanese stemmen mogelijk is, anders koop ik het spel niet :-)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Neith zei:
Ze kunnen gvd maken dat de PS3 versie met de originele japanese stemmen mogelijk is, anders koop ik het spel niet :-)

ik hoop dat ze alleen praten over de xbox360 versie, dat ze alleen daar de japanse stemmen weglaten. Bij blu-ray is het meer dan mogelijk om het erin te implementeren.

Arumat

Legacy Member
Square enix kennende zal het wss alleen de engelse dub worden >_>

Logax

Legacy Member
Neith zei:
Ze kunnen gvd maken dat de PS3 versie met de originele japanese stemmen mogelijk is, anders koop ik het spel niet :-)

Dikke second, behalve dat ik het spel wel zou kopen. Maar seriously, de Japanse voiceacting dat ik in de demo heb gezien is van zulks hoog niveau dat het een schande zou zijn als de optie er niet in zouden verwerken.

Beramode

Legacy Member
Logax zei:
Dikke second, behalve dat ik het spel wel zou kopen. Maar seriously, de Japanse voiceacting dat ik in de demo heb gezien is van zulks hoog niveau dat het een schande zou zijn als de optie er niet in zouden verwerken.

² ik had gehoopt dat de jp stemmen in de trailer op de NA/EU sites een indicatie zouden zijn dat ze ook in de uiteindelijke game zouden zitten >_>

enkel domme engelse stemmen is toch niet meer van deze tijd zeker-_- als ze t er nie insteken zijn het een bende luie zakken

Samus007

Legacy Member
same here, die optie moet er gewoon op, tis niet dat ze geen plaats hebben ...

Riveragrumes

Legacy Member
Ik vond de engelse stemmen in Final Fantasy X wel van topniveau... (XII weer iets minder)
Maar ik zou er zeker geen probleme mee hebbe mochte ze de japanse stemme erin laten, integendeel zelfs!

Vavi

Legacy Member
pff tenzij je japans spreekt zie ik het nut er niet van in om die japanse voice acting te moeten hebben. Zoalng ik het spel maar heb voor 2011

Santa

Legacy Member
Vavi zei:
pff tenzij je japans spreekt zie ik het nut er niet van in om die japanse voice acting te moeten hebben. Zoalng ik het spel maar heb voor 2011

Japanse voice acting is altijd veel beter dan de Engelse. En als er dan engels ondertiteld wordt, kies ik altijd voor Japanse :)

chellesan

Legacy Member
Yuna_Aoshi zei:
² ik had gehoopt dat de jp stemmen in de trailer op de NA/EU sites een indicatie zouden zijn dat ze ook in de uiteindelijke game zouden zitten >_>

enkel domme engelse stemmen is toch niet meer van deze tijd zeker-_- als ze t er nie insteken zijn het een bende luie zakken

en zoals we weten kan SE soms erg lui zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan