Vavi
Legacy Member
Tidus1983 zei:yep, daar geef ik je 200% gelijk in.
Nu nog juist de remake he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tidus1983 zei:yep, daar geef ik je 200% gelijk in.

Santa zei:Ja kweet het niet ze pet. 13 games over het FF7 of FF8 universum, daar teken ik wel voor als ze van goed niveau zijn!
Santa zei:Ja kweet het niet ze pet. 13 games over het FF7 of FF8 universum, daar teken ik wel voor als ze van goed niveau zijn!
Kitase stated that:
"Obviously, when we talk about XIII it's for PS3 and Xbox – with PS3 being on Blu ray there would be enough memory, but on Xbox probably not. At the moment we're thinking of releasing the voice in English only. Are there many people who would like to play with Japanese voices? "
Neith zei:Ze kunnen gvd maken dat de PS3 versie met de originele japanese stemmen mogelijk is, anders koop ik het spel niet![]()
Neith zei:Ze kunnen gvd maken dat de PS3 versie met de originele japanese stemmen mogelijk is, anders koop ik het spel niet![]()
Logax zei:Dikke second, behalve dat ik het spel wel zou kopen. Maar seriously, de Japanse voiceacting dat ik in de demo heb gezien is van zulks hoog niveau dat het een schande zou zijn als de optie er niet in zouden verwerken.
I~MushrooM zei:Chinese Japanese
Dirty knees
look at these
Vavi zei:pff tenzij je japans spreekt zie ik het nut er niet van in om die japanse voice acting te moeten hebben. Zoalng ik het spel maar heb voor 2011

Yuna_Aoshi zei:² ik had gehoopt dat de jp stemmen in de trailer op de NA/EU sites een indicatie zouden zijn dat ze ook in de uiteindelijke game zouden zitten >_>
enkel domme engelse stemmen is toch niet meer van deze tijd zeker-_- als ze t er nie insteken zijn het een bende luie zakken