Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
kil911ler zei:
Om u een idee te geven van de gameplay? :unsure:

Demo's worden vaak simpel gehouden (ik vermoed om casual gamers aan te trekken). Denk maar aan die van heavenly sword, daar kon je gerust 30 minuutjes weggaan in een gevecht zonder dat je dood ging :p

kil911ler

Legacy Member
True, ma toch... voor een RPG, kvind dat ze daarin toch alles mogen tonen om u geen verkeerd beeld te geven. Dat spel moet je tenslotte zeker 100 uren bezighouden é :unsure:

Mayiko

Legacy Member
ytsejam zei:
Was dat ook niet die boss waar je gewoon zombie en life op moest casten?:p

zoals die boss op den trein van FF8... gewoon phoenix down derop smijten en twas ermee afgelopen, gewoon battelen was bijna onbegonnen werk.

spikie

Legacy Member
kil911ler zei:
True, ma toch... voor een RPG, kvind dat ze daarin toch alles mogen tonen om u geen verkeerd beeld te geven. Dat spel moet je tenslotte zeker 100 uren bezighouden é :unsure:

de main quest houd u toch nooit 100 uur bezig?
als ge alle side quests doet dan zult ge er wel komen ja :)

spikie

Legacy Member
Tidus1983 zei:
zoals die boss op den trein van FF8... gewoon phoenix down derop smijten en twas ermee afgelopen, gewoon battelen was bijna onbegonnen werk.

den eerste keer da ik FFVIII speelde heb ik die gewoon verslagen, was wel een zwaar gevecht, iedereen zijn HP int rood, ma khad hem toch :)

Mayiko

Legacy Member
Spikeymouse zei:
den eerste keer da ik FFVIII speelde heb ik die gewoon verslagen, was wel een zwaar gevecht, iedereen zijn HP int rood, ma khad hem toch :)

nicely :).
ik weet dat ik die truc ook maar achteraf te weten gekomen ben.

spikie

Legacy Member
status update van Fabula Nova Crystallis
Final Fantasy XIII
- Voice acting is nearly complete

Final Fantasy Versus XIII
- Roen has completed the design of the characters' costumes.
- The coolness will be like nothing before(I think this is refering to the costumes)
- The cosumes are very difficult to recreate in game due to the materials used(whoa talk about detail).

Final Fantasy Agito XIII
- Four character designers are working on the game because of the massive number of characters in the game.

kil911ler

Legacy Member
Spikeymouse zei:
de main quest houd u toch nooit 100 uur bezig?
als ge alle side quests doet dan zult ge er wel komen ja :)

Wie doet er nu _niet_ de side quests in een FF? :unsure:

Santa

Legacy Member
Coolste boss blijft toch Omega Weapon in FFVIII ze :D

Al zou da Ruby en Emerald Weapon uit FFVII kunnen zijn, maar kheb die nooit kunnen verslaan. Levellen ging daar zo snel ni als in FFVIII :(

Samus007

Legacy Member
Santa zei:
Coolste boss blijft toch Omega Weapon in FFVIII ze :D

Al zou da Ruby en Emerald Weapon uit FFVII kunnen zijn, maar kheb die nooit kunnen verslaan. Levellen ging daar zo snel ni als in FFVIII :(

Ruby en emerald heb ik verslagen ooit, mijn peren met afgezien man, die onderwater was gewoon kolere, en die in de woestijn nog eens erger, ik weet nog dat die uw mannekes opzoog of zoets en die onderwater een beam had die 9999 damage deed aan alles, waar is de tijd ...

Omega weapon viel nog mee vergeleken met die 2 vond ik.

Sonic4liv3

Legacy Member
Samus007 zei:
Ruby en emerald heb ik verslagen ooit, mijn peren met afgezien man, die onderwater was gewoon kolere, en die in de woestijn nog eens erger, ik weet nog dat die uw mannekes opzoog of zoets en die onderwater een beam had die 9999 damage deed aan alles, waar is de tijd ...

Omega weapon viel nog mee vergeleken met die 2 vond ik.

idd, die onderwater ( ruby dacht ik? ) had idd zo'n zware aanval, maar een final attack en phoenix gekoppeld ( allebei master ) was een noodzaak in dat gevecht :D

FF7 blijft voor mij tot nu toe de beste uit de serie :applause:

kil911ler

Legacy Member
Die onderwater was groen dus zou het Emerald moeten zijn en die in de desert was een rooie dus Ruby, no? ^^

Kheb ze beide kunnen verslaan, maar Materia trainen duurde idd wel enorm lang :p

shadoom

Legacy Member
Spikeymouse zei:
om weer maar is die discussie op gang te brengen:

FFVIII is de allerbeste no questions asked
agreed
veel mensen zien 7 als de beste omda ze daardoor bekend zijn geraakt met de naam denk ik

Santa

Legacy Member
shadoom zei:
agreed
veel mensen zien 7 als de beste omda ze daardoor bekend zijn geraakt met de naam denk ik

Nee omdat ze die eerst speelden. FFVIII is de beste (omdat ik die eerst speelde) xD

Maar FFVII volgt snel daarna :p

solix

Legacy Member
Santa zei:
Nee omdat ze die eerst speelden. FFVIII is de beste (omdat ik die eerst speelde) xD

² that

***:offtopic:***

Ik ben eigelijk naar final fantasy gegaan nadat ik LOD had gespeeld,
En uiteraard was ff 8 mijn eerste* ff game die ik toen greep in de winkel :')

Man ik zou zograag mijn geheugen wissen!
Zodat ik weer van elk moment kan smullen zonder dat ik het kan raden hoe het afloop
The Landing on Dollet, Edea’s Parade,... :love:


*Eigelijk was ff 7 mijn eerste maar mijn broer had een dag later na de launch terug naar de winkel gebracht!


mss kunnen we verder lullen hier ;)

Final Fantasy I-XII - 9lives

of

Interessegroep - Final Fantasy

***:offtopic:***
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan