Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spikie

Legacy Member
shadoom zei:
aja btw de extra's op de dvd zijn ALLEEN in het chinees :s

japans bedoelt ge :)

ma ik denk da die ook wel op de EU versie zullen staan.

mij vandaag is me diene demo bezig houde se :p

Anima

Legacy Member
lucky cunts !!!!

maarja ik zal wel wachten tot het spel in de US uit is en de bluray .

shadoom

Legacy Member
Spikeymouse zei:
japans bedoelt ge :)

ma ik denk da die ook wel op de EU versie zullen staan.

mij vandaag is me diene demo bezig houde se :p
ze staan in een taal die ik nie kan verstaan :D
mja eigenlijk de demo nog maar gespeeld tot ik aan snow gedeelte zit nog nie uitgespeeld wegens : geen tijd :s
maja verlengd weekend ftw :D

spikie

Legacy Member
demo is über!
wa een gfx en wa een gameplay :love:

battlesysteem zit imho echt wel goe in elkaar
de typische FF humor is ook weer goed aanwezig

over het verhaal kan ik nog ni veel zeggen, mijn japans is nogal roestig :p

Samus007

Legacy Member
spikey, omdat jij een uber final fantasy fan bent neem ik jouw mening voorlopig met een korreltje zout :p

Obs

Legacy Member
komt die AC: complete nie in EU ook uit gewoon?
toch niet echt nodig om te importen dan? ..

shadoom

Legacy Member
Spikeymouse zei:
demo is über!
wa een gfx en wa een gameplay :love:

battlesysteem zit imho echt wel goe in elkaar
de typische FF humor is ook weer goed aanwezig

over het verhaal kan ik nog ni veel zeggen, mijn japans is nogal roestig :p
ja demo is goed maar snap 1ste en 2de tab nie echt goed
want die doen toch zelfde?
ofwel is de 2de tab de heavy hitters want ik zag daar soms ne slag van verdwijnen als ze mij sloegen

spikie

Legacy Member
Samus007 zei:
spikey, omdat jij een uber final fantasy fan bent neem ik jouw mening voorlopig met een korreltje zout :p

lol :lol: komt dan nekeer testen als ge mij ni gelooft he :p

@shadoom: u aanvallen kunnen gecountered worden, daarmee da die soms "verdwijnen"

vertaling van het battle menu:

First menu:

技 - Skill (This brings up the second menu with regular attacks selected)
黒魔法 - Black Magic (This brings up the second menu with black magic selected)
白魔法 - White Magic (This brings up the second menu with Cure selected)

Second menu:

攻撃 - Physical Attack うちあげ (or 打ち上げ - launch
ファイア - fire ファイアガ - firega (these are replaced by blizzard attacks for Snow)
ケアル - Cure

/edit: juist gevonden op psonly.nl (betrouwbare bron? ik heb er geen ervaring mee)
verschillen demo en definitieve versie:
•Gevechten kunnen vanuit meerdere invalshoeken worden gevolgd.

•De character Snow zal uitgebouwd worden.

•Er zal controle komen over alle party members.

•Summons zullen worden toegevoegd.

•Chain attacks zullen een belangrijkere rol gaan spelen.

•Er zal onder andere een item optie komen.

•Er zal een levelingsysteem geïmplementeerd worden.

•Een nieuwe vorm van het “character growth system”.

•De mogelijkheid om scènes te skippen.

•Overwinningsposes worden nog in overweging genomen.
controle over alle pt members is imho een heel goeie zaak :applause:

Nariwari

Legacy Member
Overwinningsposes worden nog in overweging genomen.

*Tedataaa... tedadadatadaaaaaaaaaaa!* Geen battle-theme? :(

kil911ler

Legacy Member
shadoom zei:
de link die in deze topic staat heb ik gebruikt
heb juist hele film uitgekeken en de kwaliteit is fantastich meer kan ik nie zeggen
de demo speelt nog wa moeilijk ma lukt toch al(sterven gaat bijna nie dus da is geen probleem :p)

Wa bedoelt ge hier juist mee? :o


Toch ni à la endboss van FFX eh :p

shadoom

Legacy Member
ge zijt in de demo altijd met 1(of 2) extra member's in uw party
en als ge low health begint te geraken smijt die altijd ne heal op u
heb geen enkele keer is moeten healen in hele demo :p

kil911ler

Legacy Member
Cycloon zei:
't is een demo, of wat denk je dan? :wtf:

Om u een idee te geven van de gameplay? :unsure:

*edit* nevermind, net postje gelezen van Spikeymouse, hopelijk zal je volledig controle hebben. Moet geen zo een shit hebbe zoals in FFXII

Samus007

Legacy Member
waffelaar zei:
beste eindboss ooit imo :lol:

All hail Yu !!!


Gaat ge geloven dat ik me dat niet meer weet ... ik weet nog dat het iets met Sin was, de rest is cloudy.

spikie

Legacy Member
Samus007 zei:
Gaat ge geloven dat ik me dat niet meer weet ... ik weet nog dat het iets met Sin was, de rest is cloudy.

komt na sin, vrij lang gevecht waarin da ge auto-life en auto-potion hebt en dus ni dood kunt gaan

ytsejam

Legacy Member
Spikeymouse zei:
komt na sin, vrij lang gevecht waarin da ge auto-life en auto-potion hebt en dus ni dood kunt gaan

Was dat ook niet die boss waar je gewoon zombie en life op moest casten?:p

waffel

Legacy Member
ytsejam zei:
Was dat ook niet die boss waar je gewoon zombie en life op moest casten?:p

Idd, physical attacks waren afgeraden :p da was zo ne kleine kever nadat je je aeons moest doden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan