spikie
Legacy Member
shadoom zei:aja btw de extra's op de dvd zijn ALLEEN in het chinees![]()
japans bedoelt ge

ma ik denk da die ook wel op de EU versie zullen staan.
mij vandaag is me diene demo bezig houde se

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shadoom zei:aja btw de extra's op de dvd zijn ALLEEN in het chinees![]()


ze staan in een taal die ik nie kan verstaanSpikeymouse zei:japans bedoelt ge
ma ik denk da die ook wel op de EU versie zullen staan.
mij vandaag is me diene demo bezig houde se![]()


ja demo is goed maar snap 1ste en 2de tab nie echt goedSpikeymouse zei:demo is über!
wa een gfx en wa een gameplay
battlesysteem zit imho echt wel goe in elkaar
de typische FF humor is ook weer goed aanwezig
over het verhaal kan ik nog ni veel zeggen, mijn japans is nogal roestig![]()
Samus007 zei:spikey, omdat jij een uber final fantasy fan bent neem ik jouw mening voorlopig met een korreltje zout![]()
komt dan nekeer testen als ge mij ni gelooft he 
First menu:
技 - Skill (This brings up the second menu with regular attacks selected)
黒魔法 - Black Magic (This brings up the second menu with black magic selected)
白魔法 - White Magic (This brings up the second menu with Cure selected)
Second menu:
攻撃 - Physical Attack うちあげ (or 打ち上げ - launch
ファイア - fire ファイアガ - firega (these are replaced by blizzard attacks for Snow)
ケアル - Cure
controle over alle pt members is imho een heel goeie zaak :applause:•Gevechten kunnen vanuit meerdere invalshoeken worden gevolgd.
•De character Snow zal uitgebouwd worden.
•Er zal controle komen over alle party members.
•Summons zullen worden toegevoegd.
•Chain attacks zullen een belangrijkere rol gaan spelen.
•Er zal onder andere een item optie komen.
•Er zal een levelingsysteem geïmplementeerd worden.
•Een nieuwe vorm van het “character growth system”.
•De mogelijkheid om scènes te skippen.
•Overwinningsposes worden nog in overweging genomen.
shadoom zei:de link die in deze topic staat heb ik gebruikt
heb juist hele film uitgekeken en de kwaliteit is fantastich meer kan ik nie zeggen
de demo speelt nog wa moeilijk ma lukt toch al(sterven gaat bijna nie dus da is geen probleem)


kil911ler zei:Wa bedoelt ge hier juist mee?
Toch ni à la endboss van FFX eh![]()

Cycloon zei:'t is een demo, of wat denk je dan?![]()

waffelaar zei:beste eindboss ooit imo
All hail Yu !!!
Samus007 zei:Gaat ge geloven dat ik me dat niet meer weet ... ik weet nog dat het iets met Sin was, de rest is cloudy.
Spikeymouse zei:komt na sin, vrij lang gevecht waarin da ge auto-life en auto-potion hebt en dus ni dood kunt gaan

ytsejam zei:Was dat ook niet die boss waar je gewoon zombie en life op moest casten?
da was zo ne kleine kever nadat je je aeons moest doden