koji
Legacy Member
shadoom zei:GET OVER HERE DEMO![]()
zou ik echt ni op hopen, toch ni voor 2010 that is
(of ze moesten em natuurlijk op de jap store zetten, maar daar heb ik ook men twijfels bij, zeker op korte termijn... + die 5gig van Japan downloaden...
)

Nu ja, Square Enix hun stijl is wel anders. Zo gaan zij naar de stijl van hun CGI films (wat zeker en vast enorm goed lukt) en zo gaat CryTek naar puur realisme.