Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElGargamel

Legacy Member
hoe strak ziet ie er toch uit! *me wants*

en wanneer gaan ze nu eindelijke eens ffVII uitbrengen op us of eu psn. Heb die game zo hard niet gemist in mijn psone periode.

lowscore

Legacy Member
Nee. Hoewel ik vind dat PS1 games op mijn TV nog vrij goed upscalen. (PS2 is andere koek: zo wazig als iets.) Als je de PS3 laat upscalen naar 1080p dan moet nogthans het beeld haarscherp zijn (in 1:1 pixelmapping). Grote verschil als je van op de US store een PS1 games koopt, is dat dat uiteraard de meestal superieure NTSC versie is. FVII en RE hebben beiden een slechte PAL conversie. Ik ben van plan me de NTSC versie van FVII te kopen.

ytsejam

Legacy Member
Zijn er eigenlijk trophies bij zo'n games?
en illusion, je kan ze ook via remote play op je psp spelen met discs hoor, zo speel ik ff9:)

iLLuSion_xGen

Legacy Member
ytsejam zei:
Zijn er eigenlijk trophies bij zo'n games?
en illusion, je kan ze ook via remote play op je psp spelen met discs hoor, zo speel ik ff9:)

in 4:3 ja, psn zijn widescreen iirc

lowscore

Legacy Member
Widescreen= alleen als je Upscaling op Full zet.

Heb bij wijze van test (voorbereiding op FFVII) Crash bandicoot 3 op de US Store gekocht. Scaling van NTSC viel wat tegen op de Panny, maar 'k zal het nog eens op de Sony proberen ook.

Niettemin, 'k denk niet dat ik me FFVII nog via de Store ga kopen nu. 'K ben de emulator route ingeslagen. Gisteren heel de nacht getest (tot 6 uur 's morgens) en goed bevonden. :)

bank

Legacy Member
paar dage geleden eens mijn ps2 bovengehaald en begonnen aan FFVIII :D
man man ondanks de graphics, ZALIG GEWOON!
ben al goed op weg, zit opt einde van disc 1 en heb al Lion Heart


dat dezen er maar rap is, heb zin in ps3-kwaliteit final fantasy 's xD

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Goldrusher zei:
Waarom zou je een 4:3 game in 16:9 spelen ?

Zou een geupdate versie moete zijn, ik weet niet 100% zeker of dat een gerucht was of wel degelijk deze psn versie is waar ze over spraken

lowscore

Legacy Member
iLLuSion_xGen zei:
Zou een geupdate versie moete zijn, ik weet niet 100% zeker of dat een gerucht was of wel degelijk deze psn versie is waar ze over spraken

Dan zou men voor de ganse game de bitmap achtergronden moet bijtekenen om het HOR+ te maken, ofwel de onder en bovenkant er af knippen waardoor het HOR- is. Waarschijnlijker zijn borders (zoals bij vele Arcade-ports op XBLA/PSN), maar die hebben geen nut tenzij men er menu/HUD elementen in zou steken.

the_death

Legacy Member
kheb nooit ff gespeeld, wat maakt deze serie zo goed dat vele deze zo bangelijk vinden?

prometheus03

Legacy Member
zoals gezegd hierboven, de setting

+

afhankelijk van dewelke een diepe gameplay qua uitwerking van skills, wapens en magic van u team waardoor ge tegen het einde echt een ubervette killers krijgt
(+ook veel grinden hiervoor meestal :p )

Goldrusher

Legacy Member
Caps van de demo, in-game:

1804.png


1805.png


1810.png


1811.png


1817.png


1813.png


meer: ‚*‚·‚Ì‚«“dŽZŽº
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan