spikie
Legacy Member
Jersy zei:staat een bespreking van de demo op ign
link: IGN Advertisement
ze zijn alvast positief erover
waar blijft mijn versie toch?
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jersy zei:staat een bespreking van de demo op ign
ad:kil911ler zei:

kil911ler zei:
Heb FFVII op disc namelijk en dat beeld ziet er niet bepaald uit op mijn full HD, mja hoe kan het ook anders 
ytsejam zei:Zijn er eigenlijk trophies bij zo'n games?
en illusion, je kan ze ook via remote play op je psp spelen met discs hoor, zo speel ik ff9![]()
iLLuSion_xGen zei:in 4:3 ja, psn zijn widescreen iirc

Waarom zou je een 4:3 game in 16:9 spelen ?iLLuSion_xGen zei:in 4:3 ja, psn zijn widescreen iirc

Goldrusher zei:Waarom zou je een 4:3 game in 16:9 spelen ?
iLLuSion_xGen zei:Zou een geupdate versie moete zijn, ik weet niet 100% zeker of dat een gerucht was of wel degelijk deze psn versie is waar ze over spraken