Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
De film is "all regions".

Dus €50 voor:

- Blu-ray Advent Children
- demo Final Fantasy XIII
- On the Way to a Smile - Episode: Denzel - Final Fantasy VII (korte anime à la Last Order)
- Reminiscence of FFVII (cutscene clips van FFVII)
- Reminiscence of FFVII Compilation (cutscene clips van alle FFVII games)
- Turbulence of FFVII Advent Children (behind the scenes)
- trailers Final Fantasy VII Advent Children Complete trailers
- trailer Final Fantasy Versus XIII
- trailer Final Fantasy Agito XIII

Geen slechte deal voor de fan...

ikbenben

Legacy Member
De echte fan zou dit er voor over hebben :p
Het is vrij moeilijk om er aan te geraken en aangezien de game nog niet direct in de rekken zal liggen...

spikie

Legacy Member
ikbenben zei:
De echte fan zou dit er voor over hebben :p
Het is vrij moeilijk om er aan te geraken en aangezien de game nog niet direct in de rekken zal liggen...

de mijne is al shipped :)

@HC_Daedalus: die versie heeft engelse subs

shadoom

Legacy Member
voila besteld :D
wel spijtig da de demo in het japans is maja ik wou die blue ray toch :D

spikie

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
Zeker? Want dit staat in de description:

"Video will be presented in 1.78:1 1080p AVC accompanied by both English and Japanese Dolby TrueHD 5.1 soundtracks. Additionally, English subtitles will be available for those who which to watch the film using the original Japanese soundtrack."

nu ja we zien wel :) kzal het weten te zeggen als hem er is

Arumat

Legacy Member
iLLuSion_xGen zei:
Issem nu regiovrij of ni? de film he
Hier beweren ze van wel maar in die link van play asia staat:
playasia zei:
"Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free"
Ik wacht nog met kopen tot er meer duidelijkheid is :)

Powerballx

Legacy Member
bah, turn based doe mij te hard denken aan pokemon ofzo.

Niks voor mij.

shadoom

Legacy Member
Lunamaria zei:
Hier beweren ze van wel maar in die link van play asia staat:
Ik wacht nog met kopen tot er meer duidelijkheid is :)
awel de link is naar de trail version dus regiovrij :D

Goldrusher

Legacy Member
Goldrusher zei:
De film is "all regions".

Dus €50 voor:

- Blu-ray Advent Children
- demo Final Fantasy XIII
- On the Way to a Smile - Episode: Denzel - Final Fantasy VII (korte anime à la Last Order)
- Reminiscence of FFVII (cutscene clips van FFVII)
- Reminiscence of FFVII Compilation (cutscene clips van alle FFVII games)
- Turbulence of FFVII Advent Children (behind the scenes)
- trailers Final Fantasy VII Advent Children Complete trailers
- trailer Final Fantasy Versus XIII
- trailer Final Fantasy Agito XIII

Geen slechte deal voor de fan...
.

Powerballx

Legacy Member
watte? da doe mij nu eenmaal denken aan pokemon spellekes. Is daar iet fout mee ofwa?

Kzeg toch nie da da slecht is, kzeg gwn da da dan niks voor mij is...

en om mij daar een berisping voor te geven...

waffel

Legacy Member
Powerballx zei:
watte? da doe mij nu eenmaal denken aan pokemon spellekes. Is daar iet fout mee ofwa?

Kzeg toch nie da da slecht is, kzeg gwn da da dan niks voor mij is...

en om mij daar een berisping voor te geven...

gebt gelijk, dom van ons


kheb net sin verslaan in ffx, op naar het einde! ^^

t511413

Legacy Member
aw 50 euro voor een demo

al geluk dat er films bij zitten die het toch nog zijn prijs waard maken.

maar toch niet zoon grote fan om het te kopen
zal wel afwachten wat het word bij release

el slettos

Legacy Member
waffelaar zei:
gebt gelijk, dom van ons


kheb net sin verslaan in ffx, op naar het einde! ^^

sin is te easy, versla eens al de dark aeons, en probeer dan eens penance aan te gaan :D

Je chars moeten wel allemaal gemaxed zijn, maar dat gaat snel met de calm lands monster arena ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan