Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daedie

Legacy Member
Spikeymouse zei:
nu ja we zien wel :) kzal het weten te zeggen als hem er is

ok, cava, tis dat ik die film absoluut alleen kijk in de originele taal. Dus tzou zonde zijn moest dat niet kunnen ^^.

kil911ler

Legacy Member
Ffs... kheb geen PS3... geen Blu-Ray... I'm missing all the good things :cry:

Gelukkig dak een PSP heb though, kan Agito spelen later :unsure:

Samus007

Legacy Member
kil911ler zei:
Ffs... kheb geen PS3... geen Blu-Ray... I'm missing all the good things :cry:

Gelukkig dak een PSP heb though, kan Agito spelen later :unsure:

Als je perse deel XIII (wel zonder versus) wil spelen en de PS3 nog wat te duur is kan je altijd voor 360 gaan, dat toestel geven ze al bij een doos cornflakes bij manier van spreken en XIII komt daar ook op uit zonder waarschijnlijk noemenswaardige verschillen.

Tiger

Legacy Member
De versie die ik donderdag in Tokyo gekocht heb was Blu-ray regio 2, en die werkt perfect op mijn Europese PS3. De trial zelf is zoals al gezegd gewoon regio-vrij.
Kheb hem nog maar even gespeeld, maar het zag er wel al goed uit. Alleen de camera deed soms een beetje lastig imo.
Het vechtsysteem is wel nice, voor zover ik het gesnapt heb met al die Japanse uitleg... :)

spikie

Legacy Member
Tiger zei:
De versie die ik donderdag in Tokyo gekocht heb was Blu-ray regio 2, en die werkt perfect op mijn Europese PS3. De trial zelf is zoals al gezegd gewoon regio-vrij.
Kheb hem nog maar even gespeeld, maar het zag er wel al goed uit. Alleen de camera deed soms een beetje lastig imo.
Het vechtsysteem is wel nice, voor zover ik het gesnapt heb met al die Japanse uitleg... :)

das alvast goe nieuws :applause:

ik zal in de loop van volgende week nog bevestigen voor de play-asia versie, hoewel da waarschijnlijk hetzelfde zal zijn

waffel

Legacy Member
el slettos zei:
sin is te easy, versla eens al de dark aeons, en probeer dan eens penance aan te gaan :D

Je chars moeten wel allemaal gemaxed zijn, maar dat gaat snel met de calm lands monster arena ;)

Ik ben niet van plan mijn tijd helemaal in dat spel te steken, kheb nog FFX-2 te gaan en persona4 en kheb al bijna geen tijd meer om te gamen. Kben nu een kleine 30uur ver en khoop dak nu jecht neerkrijg(kga nu beginnen zie) binnen het uur (want kmoe eerst nog die eiertjes verzamelen of wa ist :s)


(en over je comment van te easy, alles is easy in een turn-based rpg als je de juiste wapens of level hebt)

solix

Legacy Member
waffelaar zei:
Ik ben niet van plan mijn tijd helemaal in dat spel te steken, kheb nog FFX-2 te gaan en persona4 en kheb al bijna geen tijd meer om te gamen. Kben nu een kleine 30uur ver en khoop dak nu jecht neerkrijg(kga nu beginnen zie) binnen het uur (want kmoe eerst nog die eiertjes verzamelen of wa ist :s)


(en over je comment van te easy, alles is easy in een turn-based rpg als je de juiste wapens of level hebt)
en geduld hebben , bij Penance kan het wel eens 40+ min zijn ;-)

waffel

Legacy Member
solix_inc zei:
en geduld hebben , bij Penance kan het wel eens 40+ min zijn ;-)

dat ook :p

maar ik heb die jecht onderschat .. fak kzal eerst anima en ultimate weapons gaan halen zeker.. of weet iemand een handige tip voor die baas te verslaan zonder dat het mij veel tijd kost :D (kzit nu wel in de verkeerde thread eigenlijk dus :offtopic: :p)

Savatar

Legacy Member
waffelaar zei:
dat ook :p

maar ik heb die jecht onderschat .. fak kzal eerst anima en ultimate weapons gaan halen zeker.. of weet iemand een handige tip voor die baas te verslaan zonder dat het mij veel tijd kost :D (kzit nu wel in de verkeerde thread eigenlijk dus :offtopic: :p)

Yojimbo met Zanmato?

Het is weak maar als het persé zonder moeite wil uitspelen, wel de beste keuze :) (Of werkt Yojimbo niet in de laatste battle?, veel te lang geleden :( )

Nuja zoals eerder gezegd, wat lvlen bij die trainer in Calm Lands en je verslaat de laatste boss in 1 move :)


Ontopic:

Ik denk dat FF 13 de reden zal zijn waarvoor ik een ps3 ga kopen!
Zoals ik het zie, zijn ze afgestapt van dat dwaze real time battle systeem.. HOERA !!!

waffel

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Yojimbo met Zanmato?

Het is weak maar als het persé zonder moeite wil uitspelen, wel de beste keuze :) (Of werkt Yojimbo niet in de laatste battle?, veel te lang geleden :( )

Nuja zoals eerder gezegd, wat lvlen bij die trainer in Calm Lands en je verslaat de laatste boss in 1 move :)


Ontopic:

Ik denk dat FF 13 de reden zal zijn waarvoor ik een ps3 ga kopen!
Zoals ik het zie, zijn ze afgestapt van dat dwaze real time battle systeem.. HOERA !!!

ik heb die Yojimbo niet gehuurd, en als ik nu terugkeer moet ik met hem vechten, en hij doet 99999dmg ofzo :sad: :D

kil911ler

Legacy Member
Samus007 zei:
Als je perse deel XIII (wel zonder versus) wil spelen en de PS3 nog wat te duur is kan je altijd voor 360 gaan, dat toestel geven ze al bij een doos cornflakes bij manier van spreken en XIII komt daar ook op uit zonder waarschijnlijk noemenswaardige verschillen.

Zelfs da zal me niet overtuigen om een 360 in huis te halen :unsure:

el slettos

Legacy Member
waffelaar zei:
Ik ben niet van plan mijn tijd helemaal in dat spel te steken, kheb nog FFX-2 te gaan en persona4 en kheb al bijna geen tijd meer om te gamen. Kben nu een kleine 30uur ver en khoop dak nu jecht neerkrijg(kga nu beginnen zie) binnen het uur (want kmoe eerst nog die eiertjes verzamelen of wa ist :s)


(en over je comment van te easy, alles is easy in een turn-based rpg als je de juiste wapens of level hebt)

Lol ja das wel waar :D In FFX, had ik armor voor 5 characters met:

auto-haste
auto-potion
auto-protect
defense +20%

Eens ge dat hebt voor verschillende characters is alles koek en ei, maar dat max'en is wel lastig :D 99999 damage every time baby

En yuna's sphere grid zot zitten te maxen qua HP nodes, en de aeons hadden zo boven de 30000 HP, altijd leuk haha

Santa

Legacy Member
Oje ik had ook wel geflipt zotte shit op FF10 ze. Auto-haste en wa wast allemaal auto-life of wadde en ribbon en al. KWas ne freak!

spikie

Legacy Member
pff zover ben ik ni gegaan ze in ffx
gewoon basic gear en basic sphere grid nodes

en nipt den eindbaas verslage :)

Savatar

Legacy Member
Eerst had ik al die celestial weapons en daarna beseft dat de wapens die je zelf maakt zoveel beter waren (Break Damage Limit, Triple Overdrive, Double AP, etc)xD FF 10 was een pareltje.. k'heb mn mem card gewist (Jaja een savegame met Penance ging zomaar verloren!) dus een van dees dagen nog eens herbeginnen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan