Daedie
Legacy Member
Spikeymouse zei:nu ja we zien welkzal het weten te zeggen als hem er is
ok, cava, tis dat ik die film absoluut alleen kijk in de originele taal. Dus tzou zonde zijn moest dat niet kunnen ^^.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spikeymouse zei:nu ja we zien welkzal het weten te zeggen als hem er is
kil911ler zei:Ffs... kheb geen PS3... geen Blu-Ray... I'm missing all the good things
Gelukkig dak een PSP heb though, kan Agito spelen later![]()

Tiger zei:De versie die ik donderdag in Tokyo gekocht heb was Blu-ray regio 2, en die werkt perfect op mijn Europese PS3. De trial zelf is zoals al gezegd gewoon regio-vrij.
Kheb hem nog maar even gespeeld, maar het zag er wel al goed uit. Alleen de camera deed soms een beetje lastig imo.
Het vechtsysteem is wel nice, voor zover ik het gesnapt heb met al die Japanse uitleg...![]()
el slettos zei:sin is te easy, versla eens al de dark aeons, en probeer dan eens penance aan te gaan
Je chars moeten wel allemaal gemaxed zijn, maar dat gaat snel met de calm lands monster arena![]()
)en geduld hebben , bij Penance kan het wel eens 40+ min zijn ;-)waffelaar zei:Ik ben niet van plan mijn tijd helemaal in dat spel te steken, kheb nog FFX-2 te gaan en persona4 en kheb al bijna geen tijd meer om te gamen. Kben nu een kleine 30uur ver en khoop dak nu jecht neerkrijg(kga nu beginnen zie) binnen het uur (want kmoe eerst nog die eiertjes verzamelen of wa ist)
(en over je comment van te easy, alles is easy in een turn-based rpg als je de juiste wapens of level hebt)
solix_inc zei:en geduld hebben , bij Penance kan het wel eens 40+ min zijn ;-)

(kzit nu wel in de verkeerde thread eigenlijk dus
)waffelaar zei:dat ook
maar ik heb die jecht onderschat .. fak kzal eerst anima en ultimate weapons gaan halen zeker.. of weet iemand een handige tip voor die baas te verslaan zonder dat het mij veel tijd kost(kzit nu wel in de verkeerde thread eigenlijk dus
![]()
)
(Of werkt Yojimbo niet in de laatste battle?, veel te lang geleden
)
TCF-Trip zei:Yojimbo met Zanmato?
Het is weak maar als het persé zonder moeite wil uitspelen, wel de beste keuze(Of werkt Yojimbo niet in de laatste battle?, veel te lang geleden
)
Nuja zoals eerder gezegd, wat lvlen bij die trainer in Calm Lands en je verslaat de laatste boss in 1 move
Ontopic:
Ik denk dat FF 13 de reden zal zijn waarvoor ik een ps3 ga kopen!
Zoals ik het zie, zijn ze afgestapt van dat dwaze real time battle systeem.. HOERA !!!
ad: 
Samus007 zei:Als je perse deel XIII (wel zonder versus) wil spelen en de PS3 nog wat te duur is kan je altijd voor 360 gaan, dat toestel geven ze al bij een doos cornflakes bij manier van spreken en XIII komt daar ook op uit zonder waarschijnlijk noemenswaardige verschillen.

kil911ler zei:Zelfs da zal me niet overtuigen om een 360 in huis te halen![]()

waffelaar zei:Ik ben niet van plan mijn tijd helemaal in dat spel te steken, kheb nog FFX-2 te gaan en persona4 en kheb al bijna geen tijd meer om te gamen. Kben nu een kleine 30uur ver en khoop dak nu jecht neerkrijg(kga nu beginnen zie) binnen het uur (want kmoe eerst nog die eiertjes verzamelen of wa ist)
(en over je comment van te easy, alles is easy in een turn-based rpg als je de juiste wapens of level hebt)
In FFX, had ik armor voor 5 characters met:
99999 damage every time baby
Spikeymouse zei:dan zit er niks anders op dan een ps3 in huis te halen![]()

kil911ler zei:If you give me the bling bling![]()
