Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frederik654

Legacy Member
zagevent zei:
ben ik nu precies de enigste die het battlesysteem van FFXII wel goed vond, maar ja dat zal zijn om da ik veel FFXI speel

Ik vond FFXII subliem tegenover idd precies al de rest op aarde. Was toch superhandig ?! De Gambits perfect afstellen en je kon gewoon blijven gaan zonder een miljard keer op attack te x-en.

Voor mijn part mocht heel het battle systeem van FFXII terug geimplementeerd worden.

Santa

Legacy Member
Frederik654 zei:
Ik vond FFXII subliem tegenover idd precies al de rest op aarde. Was toch superhandig ?! De Gambits perfect afstellen en je kon gewoon blijven gaan zonder een miljard keer op attack te x-en.

Voor mijn part mocht heel het battle systeem van FFXII terug geimplementeerd worden.

Er was gewoon niets aan? + Het spel had geen verhaal, noch karakterontwikkeling

= geen waardige FF imo

Mayiko

Legacy Member
Santa zei:
Er was gewoon niets aan? + Het spel had geen verhaal, noch karakterontwikkeling

= geen waardige FF imo

vind ik persoonlijk ook maar een ex collega en hele goeie maat van mij is van hetzelfde gedacht hoor. die vond 12 subliem ... ieder zijn zin zeker?
ik heb het maar 16 uur uitgehouden met 12, ik wou het een kans geven maar het ging echt niet.
too bad though.

spikie

Legacy Member
FFXII is imo geen slecht spel, ma het is ni van dezelfde hoogstaande kwaliteit als de voorgaande FF games (main reeks dan)

koji

Legacy Member
N4G.com : Final Fantasy XIII Demo consumes 5.09GB of space

FF7ACC capacity of 45.9GB, AACS MKB V12 did.
Main knitting file size is about 29.8GB, BDInfo average bitrate of the video about the analysis of 27.8Mbps, the average Japanese audio Dolby True HD 5.1ch is about 1.9Mbps and the average English Dolby True HD 5.1ch is about 1.97Mbps

FFXIII Demo capacity is about 5.09GB

wil toch is ne keer zien op hoeveel dvd's die 360 versie ga komen, of dat ze daar een of ander SUPERcompressie gebruiken...

moet wel zeggen dat ik der totaal ni uit ben welke versie dat ik ga nemen, ga echt afwachten op deftige reviews en vergelijkingen tussen de versies...

als ge hoort dat Square nogal "veel" last heeft gehad met het geheugen van de PS3... enfin, we shall see

RaZoR be

Legacy Member
wth, 5 gig voor een demo :o


ik ga toch nog voor de ps3 versie, dat was het lead platform dus :)

koji

Legacy Member
RaZoR be zei:
ik ga toch nog voor de ps3 versie, dat was het lead platform dus :)

eigenlijk niet, lead platform is PC, wordt op PC gemaakt en dan geport naar PS3 en 360

Square Enix: 360 FFXIII development hasn't begun - News at GameSpot

Nomura and Toriyama also debunked rumors that a PC version of FFXIII is in development. They explained the confusion arose from a misunderstanding when producer Yoshinori Kitase mentioned at E3 that Square Enix is working on a PC project. "We've always been developing on PCs," laughed Nomura. "In fact, I've been doing so since Final Fantasy VI."

Mayiko

Legacy Member
Spikeymouse zei:
ik denk da ge het verkeerd verstaan hebt :)

ze bedoelen da hun ontwikkelomgeving (=programma waarin ze de code schrijven) op een pc draaien

game word wel degelijk ontwikkeld voor ps3 en daarna geport naar x360

indeed

koji

Legacy Member
Spikeymouse zei:
ik denk da ge het verkeerd verstaan hebt :)

ze bedoelen da hun ontwikkelomgeving (=programma waarin ze de code schrijven) op een pc draaien

game word wel degelijk ontwikkeld voor ps3 en daarna geport naar x360

hmm, kan goe zijn inderdaad, 'k vind der ook ni direct goeie info over opt net

'k ga in alle geval afwachten tot er wa deftige reports zijn over de beide versies, zou em heel graag voor PS3 kopen, "hoort daar gewoon "thuis"

maar dat dacht ik over GTA4 ook en das wel schoon gebackfired...

edit: en jaja, ik begin daar NU al over te neuten...

nog een beetje "nieuws" trouwens

FFXIII given official winter 2009 date News // PS3 /// Eurogamer - Games Reviews, News and More

Fantasy XIII has been given a winter 2009 date in Japan

Beramode

Legacy Member
lowscore zei:
Chocobo kuiken in diene zijne afro is er over, imo. Jammer dat ze er zo 'n kinderlijke humor in betrekken. Voor de rest: chique. Als ik er naar kijk krijg ik er zo 't zelfde gevoel bij als toen ik voor 't eerst FFVII zag.

Alsof er in FFVII geen "kinderlijke" humor zat.. da kuiken mag er wel zijn, enkel dat afrokapsel zelf :wtf: ..

en blah winter, khad gehoopt op (na)zomer zodat wij het ook iets eerder zouden krijgen -_- tzal wel Q2 2010 worden nu, als het al niet Q3 is >_>

offtopic FFXII: als ge het geweldig vindt dat ge kunt afken terwijl ge gamed dan kunde misschien beter een andere hobby gaan zoeken?:p Nuja ieder zn ding zeker maar aub nooit meer in een FF, dat is tenslotte groot geworden met ander zaken. En gelukkig heeft SE dat door atm
Kwas al blij dat de chars en wereld van XII me sowieso niet zozeer aanstonden, khad er niet zoveel hartzeer van:D

/edit We waren deze game al bijna vergeten
link
nieuwe trailer van FFXIIIversus srry als ie al gepost is maar kvind hem zo direct nie terug:p zit een redelijk lange scene in van wat ingame graphics lijken te zijn, jammer genoeg zijn de subs int japans dus nog even wachten over wat het gaat

Viggo

Legacy Member
Final Fantasy XIII is voor zowel PS3 en Xbox360, en Final Fantasy Versus XIII is PS3-exclusive, das wat toch altijd gezegd geweest is hé :s
Final Fantasy Versus XIII lijkt me precies meer actiegericht, wat niet zegt dat deze niet goed zal zijn!!!

Goldrusher

Legacy Member
1185_0008.jpg


1185_0017.jpg


1185_0001.jpg


1185_0057.jpg


Demo footage & screens: FF XIII demo images and videos - Gamersyde

waffel

Legacy Member
mja slecht of niet, sowieso zal ik het me moeten aanschaffen hé
(heb alle originele playstation edities, dus deze zal er bij moeten zeker :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan