Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zagevent zei:ben ik nu precies de enigste die het battlesysteem van FFXII wel goed vond, maar ja dat zal zijn om da ik veel FFXI speel
Frederik654 zei:Voor mijn part mocht heel het battle systeem van FFXII terug geimplementeerd worden.
Frederik654 zei:Ik vond FFXII subliem tegenover idd precies al de rest op aarde. Was toch superhandig ?! De Gambits perfect afstellen en je kon gewoon blijven gaan zonder een miljard keer op attack te x-en.
Voor mijn part mocht heel het battle systeem van FFXII terug geimplementeerd worden.
Santa zei:Er was gewoon niets aan? + Het spel had geen verhaal, noch karakterontwikkeling
= geen waardige FF imo
FF7ACC capacity of 45.9GB, AACS MKB V12 did.
Main knitting file size is about 29.8GB, BDInfo average bitrate of the video about the analysis of 27.8Mbps, the average Japanese audio Dolby True HD 5.1ch is about 1.9Mbps and the average English Dolby True HD 5.1ch is about 1.97Mbps
FFXIII Demo capacity is about 5.09GB
RaZoR be zei:ik ga toch nog voor de ps3 versie, dat was het lead platform dus![]()
Nomura and Toriyama also debunked rumors that a PC version of FFXIII is in development. They explained the confusion arose from a misunderstanding when producer Yoshinori Kitase mentioned at E3 that Square Enix is working on a PC project. "We've always been developing on PCs," laughed Nomura. "In fact, I've been doing so since Final Fantasy VI."
koji zei:eigenlijk niet, lead platform is PC, wordt op PC gemaakt en dan geport naar PS3 en 360
Square Enix: 360 FFXIII development hasn't begun - News at GameSpot

Spikeymouse zei:ik denk da ge het verkeerd verstaan hebt
ze bedoelen da hun ontwikkelomgeving (=programma waarin ze de code schrijven) op een pc draaien
game word wel degelijk ontwikkeld voor ps3 en daarna geport naar x360
Spikeymouse zei:ik denk da ge het verkeerd verstaan hebt
ze bedoelen da hun ontwikkelomgeving (=programma waarin ze de code schrijven) op een pc draaien
game word wel degelijk ontwikkeld voor ps3 en daarna geport naar x360
Fantasy XIII has been given a winter 2009 date in Japan
lowscore zei:Chocobo kuiken in diene zijne afro is er over, imo. Jammer dat ze er zo 'n kinderlijke humor in betrekken. Voor de rest: chique. Als ik er naar kijk krijg ik er zo 't zelfde gevoel bij als toen ik voor 't eerst FFVII zag.
..
Nuja ieder zn ding zeker maar aub nooit meer in een FF, dat is tenslotte groot geworden met ander zaken. En gelukkig heeft SE dat door atm
zit een redelijk lange scene in van wat ingame graphics lijken te zijn, jammer genoeg zijn de subs int japans dus nog even wachten over wat het gaatikbenben zei:
