Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tiger

Legacy Member
Subs van de film zijn idd enkel Japans, de stemmen kunt ge kiezen Japans of Engels.

koji

Legacy Member
Goldrusher zei:
De game draait in 720p hoor. 4x AA.

Cut scenes zijn 1080p.

alleen de cut-scenes? k

was is gaan kijken op beyond3d maar vond der ni direct iets van terug

juist diejen uitleg van dieje FF-XIII site is tegoei gelezen en das idd nu ni echt "bewijs" omtrend een native res...

By default the game will play at 1080p since all the cinematics are 1080p native. But you can also force it to play at 720p. I took some off screen photos and compared. 1080p and 720p look identical. So it must be rendered at 720p and then upscalled to 1080p.

Looks like 4xAA. Though honestly, I could give up some AA if I could get a more solid frame rate though. It noticeable drops frames in parts. Though vsync is on so there is no tearing.

Beyond3D Forum - View Single Post - Image Quality and Framebuffer Speculations for Unreleased Games *Read the first post*

meer "concreet" is der op beyond3d momenteel ni te vinden, bizar wel da der nog geen uitsluitsel over is, aka, ne Quaz51 post :)

geen tearing, 4xAA en 720p is al wel vetjes! (moesten we da echt krijgen want is allemaal speculatie, zover ik zie)

Cycloon

Legacy Member
Het zou me niet verbazen mocht de Xbox360 720p cutscenes krijgen om het aantal DVD's terug te dringen.

koji

Legacy Member
Cycloon zei:
Het zou me niet verbazen mocht de Xbox360 720p cutscenes krijgen om het aantal DVD's terug te dringen.

daar ben ik dus ook supercurieus naar, hoe ze dat allemaal gaan doen... als ge hoort dat die demo alleen al 5gig is

nuja mee GTA4 had ook iedereen iets van dat gaan ze nooit op 1 dvd krijgen en ze hebben het toch gedaan gekregen... enfin... kunnen alleen maar afwachten

Cycloon

Legacy Member
Prerendered cutscenes aan 1080p = Massaal veel opslag nodig. Zelf met een dual layer DVD kan je hooguit een half uurtje van die scenes laten zien en FF kennende zullen het er heel wat meer zijn.

kil911ler

Legacy Member
En dan nog es op imageshack zetten... wilde ons echt azo doen afzien ofzo? :'(

spikie

Legacy Member
lucky bastard..

ik wacht nog altijd op mijn versie :(

post is weer traag

Anima

Legacy Member
kunde mss daar ook screens van maken ? want ik wil het ook importeren, maar alleen als ik zekers ben dat de film ook bolt he, ga geen 60$ spenderen aan ne demo :D.

want de film zelf is toch region A ?

shadoom

Legacy Member
de link die in deze topic staat heb ik gebruikt
heb juist hele film uitgekeken en de kwaliteit is fantastich meer kan ik nie zeggen
de demo speelt nog wa moeilijk ma lukt toch al(sterven gaat bijna nie dus da is geen probleem :p)

koji

Legacy Member
Cycloon zei:
Prerendered cutscenes aan 1080p = Massaal veel opslag nodig. Zelf met een dual layer DVD kan je hooguit een half uurtje van die scenes laten zien en FF kennende zullen het er heel wat meer zijn.

als we om en bij het uur cutscenes zitten aan 1080p gaat da iets van een 9 gig zijn

For example, most Final Fantasy games have close to 1 hour of cgi videos, so assuming a similar trend for Final Fantasy XIII, even at a lower video bit rate of 20 Mb/s, the storage required is around 9GB. The CGI cutscenes alone will take up almost 1/5 of a dual layer blu ray disc, or a full DVD. This amount is not even counting all the other videos that will not be cgi, but rather, the game's engine quality graphics with extra filters and such. So while this might not affect the game's end result on the PS3, it does add to the question “How many discs will the 360 version be on?” which Square Enix has so far refused to answer.

soit, speculatron!

hier nogwa;

720p with 2xMSAA

spikie

Legacy Member
hierjuist bericht gekregen van het thuisfront, demo is er!
en da vlak voor het verlengd weekend, thx SE :applause:

Cycloon

Legacy Member
koji zei:
als we om en bij het uur cutscenes zitten aan 1080p gaat da iets van een 9 gig zijn

Daar twijfel ik toch aan, er hangt natuurlijk ook nog veel af van welke codeertechniek ze kiezen, maar 9GB lijkt me klein voor een uur.

Ma soit, we zullen wel zien hoeveel DVD's er zullen gebruikt worden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan