RaZoR be
Legacy Member
LifeAspect zei:funny fact over het porten, moest het spel eerst ontwikkeld worden en dan pas geport worden naar 360, wrm zit de 360 versie dan al aan 60% complete en ps3 75% voor de amerikaanse versie -_-'
Euhm, ge weet toch dat de ps3 versie bijna af is hoor met de japanse versie?
Tenigste wat ze aan NTSC/PAL versie moeten doen is vertalen...
Dus tegelijkertijd kunnen ze perfect de game porten naar xbox?
Vince996 zei:Ge moogt 100% zeker zijn dat als microsoft die deal niet gesloten had wij allemaal dit najaar ff13 aan het spelen zouden zijn.
ik denk het niet. Final Fantasy games zijn ALTIJD een half jaar (tot soms een jaar) VROEGER in JAP. heeft gewoon met vertalingen te maken, niets met de 360. De japanse versie is pas af in december. Of bedoel je dat de 360 versie de japanse heeft uitgesteld?
ze waren dus ni aant zeveren als ze zeiden dat die jp demo maar 60% van de eindkwaliteit had
.


