Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
LifeAspect zei:
funny fact over het porten, moest het spel eerst ontwikkeld worden en dan pas geport worden naar 360, wrm zit de 360 versie dan al aan 60% complete en ps3 75% voor de amerikaanse versie -_-'

Euhm, ge weet toch dat de ps3 versie bijna af is hoor met de japanse versie?
Tenigste wat ze aan NTSC/PAL versie moeten doen is vertalen...
Dus tegelijkertijd kunnen ze perfect de game porten naar xbox?

Vince996 zei:
Ge moogt 100% zeker zijn dat als microsoft die deal niet gesloten had wij allemaal dit najaar ff13 aan het spelen zouden zijn.

ik denk het niet. Final Fantasy games zijn ALTIJD een half jaar (tot soms een jaar) VROEGER in JAP. heeft gewoon met vertalingen te maken, niets met de 360. De japanse versie is pas af in december. Of bedoel je dat de 360 versie de japanse heeft uitgesteld?

The Entity

Legacy Member
Volgens één van de laatste interviews hebben ze laten vallen dat de localization voor amerika en europa al ongeveer klaar zou zijn, zelfs met nieuwe lip-sync. Het is nu echt wel gewoon wachten tot ze klaar zijn met die x360 versie hoor.

Goldrusher

Legacy Member
2132390977_full.jpg


2132390978_full.jpg


2132390979_full.jpg


2132390980_full.jpg


2132390981_full.jpg

spikie

Legacy Member
:eek: ze waren dus ni aant zeveren als ze zeiden dat die jp demo maar 60% van de eindkwaliteit had

Darius Craven

Legacy Member
Prachtig! Hoop echt dat wij hem kort na de JP release ook krijgen. Maart lijkt me perfect ;)

Koonut

Legacy Member
LifeAspect zei:
basically geen japanse audio track voor de amerikaanse en europese versie omdat S-E het anders niet "eerlijk" zou vinden tegenover de 360 owners omdat er geen plaats is op de dvd's hiervoor... merci @ microsoft om nog met dvd's te werken en zo de ps3 owners te laten benadelen...

euh wat is dat nu weer, geen jp dub voor europa? :(
ondanks dat die van FFXII al een gigantisch niveau boven die van FFX zat wil ik toch nog altijd wel de originele Japanse stemmen..

SHFT

Legacy Member
Ik hoop dat iedereen massaal klaagt want ik wil Japanse stemmen verdomme! Ze zouden het spel nog niet eens op xbox moeten uitbrenge >_>

PS3 gamers worden nu massaal benadeeld. Wat kunnen wij er aan doen dat flutbox 360 met dvds werkt.

Cycloon

Legacy Member
Pff, ik vind die japanse stemmen maar niks. Geef mij maar gewone engelse :)

Nariwari

Legacy Member
Ziet er super uit. Enkel de muziek spreekt me niet zo aan, zoals in andere FF-delen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan