Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Die haste van die sprint shoes gaat wel snel terug weg dus beter zelf haste casten.

Je kan die premium items gebruiken om te levelen, maar die geven zo weinig exp dat je ze veel beter kan verkopen en andere items in de plaats koopt die véél meer exp geven.

Er is 1 omega weapon per karakter (maar telkens andere stats naar gelang welk wapen je hebt geupgraded). Traphezodrons zijn enkel voor wapens, voor accesoires heb je dark matter nodig.

ULTRAnumb

Legacy Member
prachtig einde

eindbaas was simpel
hij was al halfdood voor hij gestaggerd was

Jersy

Legacy Member
Cycloon zei:
Die haste van die sprint shoes gaat wel snel terug weg dus beter zelf haste casten.

heb ik idd al paar keer gemerkt tegen de adamentoises ... mijn main char begint met die haste maar valt plots stil, tegen dat buff ronde al lang gedaan is

maar vlug weg gedaan dan, chars zijn nu sterk genoeg dat ze "trash" in 2 hits toch kunnen killen dus speelt geen rol

die dark matter wordt gedropped door long gui's zeker ?

Dark_ParaSite

Legacy Member
welke items moet ge dan eigenlijk allemaal upgraden voor die trophy? questie da ik nie de verkeerde dingen up zit te levellen

Dark_ParaSite

Legacy Member
Heb net het cpx2 item :)

Man wa een domme move van mij bij die fight.

sab/sent/med allemaal goe en wel death aan het spammen... boss eindelijk kapot en dan begint het hé

Krijg ineens in de gaten dat men enige dmg classes rav/rav/rav was, ma doordat ik nog vrij weinig hp heb is switchen tussen rav/rav/rav en combat clinic not done...

Er zat dus niks anders op dan death te spammen tot de vijanden laag genoeg hp hadden zodat vanille haar summon ze als laatste redmiddel kon nuken :)

Had ik een rav/com/med opstellen was dit een pak simpeler geweest...

Logax

Legacy Member
Cycloon zei:
Die haste van die sprint shoes gaat wel snel terug weg dus beter zelf haste casten.

Sprint shoes zijn wel goed voor als je zwakkere mobs farmed waar je niet eerst voor buffed. En zijn ook zeer goed in combinatie met Lightnings Axis Blade en upgrades. Momenteel heb ik met Lightning +20% ATB Recharge rate, First Strike (volle ATB Gauge bij aanvang fight) en Auto-Haste :love:

Cycloon

Legacy Member
Mja, wie farmed nu zwakke mobs :p

Net m'n eerste long gui neergelegd. En nog 200k te gaan voor ik alle rollen gemastered heb. Maar ben nu eerst aan het proberen om die missie 64 te verslaan, ik faal altijd :(

Cycloon

Legacy Member
Missie 64 is eindelijk ook gelukt :D

Heb nu bijna alle trophies, enkel nog alle missies met 5 sterren finishen en alle items verzamelen. Alleen zie ik gewoon keihard tegen dat laatste op, dus ik denk dat ik heel binnenkort stop met deze ff :(

Psy

Legacy Member
same here, enkel die trophies nog :p
die wapens zie ik nog wel zitten maar alles 5 starren hebbek geen zin in, teveel over & weer geloop enz

Samus007

Legacy Member
verdorie wat ik vreesde, ben nu 5 uur verder en nog altijd vana gangetje naar gangetje aan het lopen en op die auto-battle knop rammen, nog niks van dat normaal steeds aanwezige snufje magie gezien van de ff reeksen.

spikie

Legacy Member
Samus007 zei:
verdorie wat ik vreesde, ben nu 5 uur verder en nog altijd vana gangetje naar gangetje aan het lopen en op die auto-battle knop rammen, nog niks van dat normaal steeds aanwezige snufje magie gezien van de ff reeksen.
er zijn weinig delen in de reeks waar het verhaal na 5 uur spelen al losbarst, speel gewoon verder, tword echt goed

ytsejam

Legacy Member
Idd, en zet uw standaard optie bij de battles op ability ipv auto-battle. Kan geloven dat het zo vlug saai wordt, ik heb die auto-battle functie misschien 10 keer gebruikt tot nu toe, en ben net aan de free roam begonnen.:)
De beginlocaties van deze ff zijn wel saai en langdradig tbh, ik was ook ongeduldig aan het wachten tot een ietwat aangenamere omgeving, maar er komt beterschap, wees gerust:)

Cycloon

Legacy Member
Net het crystarium van elk personage volledig gemaxed en ik krijg mijn trophy niet, moet je daar eerst nog iets speciaal voor doen?

Dark_ParaSite

Legacy Member
Cycloon zei:
Net het crystarium van elk personage volledig gemaxed en ik krijg mijn trophy niet, moet je daar eerst nog iets speciaal voor doen?

100% zeker dat ge nie ergens 1 node vergeten zijt ofzo :) al de stats eens aflopen

Cycloon

Legacy Member
Ik heb ze net allemaal overlopen en zo op X gedrukt. 1 keer heeft die nog een node gevonden, maar nog steeds geen trophy. Ik moet toch niet zelf alle nodes handmatig afgaan hoop ik? :doh:

azerty201

Legacy Member
Ge kunt dat toch zien links op het scherm, hoeveel van de hoeveel nodes ge complete hebt. Daar staat bvb 'medic 24/26' etc..

Dark_ParaSite

Legacy Member
azerty201 zei:
Ge kunt dat toch zien links op het scherm, hoeveel van de hoeveel nodes ge complete hebt. Daar staat bvb 'medic 24/26' etc..

Dit is idd de meest handige optie :) gewoon cijfertjes vergelijken en dan opzoek als er ééntje ontbreekt

Cycloon

Legacy Member
Heb het gevonden door die cijfers te checken. Blijkbaar een HP node bij hope gemist :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan