Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ikbenben zei:Als ge het verhaal niet goed vind dan is het imo toch dat ge het niet snapt ze![]()
Dank u voor deze pad van verlichting in mijn leven. Nu weet ik al wat er heel mijn leven mis is. 
starspike zei:Ik vind het verhaal ook redelijk cool. Redelijk standaard FF verhaal zelf.
Ik denk persoonlijk dat het niks met "niet snappen" te maken heeft, maar eerder met ouder worden. Garantie hebben veel mensen een eerste iconische FF gespeeld op jongere leeftijd en bij het ouder worden is hun smaak gewoon veranderd. FF is altijd al redelijk cliché geweest en bij uitbreiding elke JRPG bijna.
mja dat kon meer aan mij gelegen hebben omdat het combat systeem totaal niks voor mij was.starspike zei:Ik vind het verhaal ook redelijk cool. Redelijk standaard FF verhaal zelf.
Ik denk persoonlijk dat het niks met "niet snappen" te maken heeft, maar eerder met ouder worden. Garantie hebben veel mensen een eerste iconische FF gespeeld op jongere leeftijd en bij het ouder worden is hun smaak gewoon veranderd. FF is altijd al redelijk cliché geweest en bij uitbreiding elke JRPG bijna.
.Uio zei:Ik dacht ik check deze topic nog eens om te zien of er al positievere reactie's zijn, maar helaas. Het is vreemd dat ik een FF aan me voorbij moet laten gaan, maar dan zet ik mijn zinnen maar op Versus ..
Jersy zei:tss speel het gewoon es zelf en vorm uw eigen mening
er zijn hier mensen die het slecht vinden, er zijn er die het goed vinden
ik heb al 60u gespeeld en ik vind het nog altijd goed (alhoewel dak nu wel gefrustreerd ben dat ik die adamantoises ni neer krijg)
Nerathas zei:Het zal dat wel zijn.
Ben gewoon te oud voor Jrpg's.
Het ligt je of het ligt je niet hé...En smaken blijven geen levenlang hetzelfde.prometheus03 zei:hehe, dat is waar, ik heb daar besloten om toch maar eerst wat te grinden en van die stone missies te doen.
welke missies geeft dat ei eigenlijk waarmee je zo snel levelt? en dat item om onbeperkt damage te doen?
Zie wel dat ge ook wat offensieve paradigms creëert, want daar ging ik wel lichtjes in de fout de eerste keer... 
2e keer heb ik nog wat extra offensieve Paradigms gemaakt en was hij zo gekilled... 
).