Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Je blijft best niet heel erg lang hangen op de steppe zelf in het begin omdat je daar idd te zwak voor bent (later kan je er terug naar toe). De tunnel is de beste plaats om te grinden op dit moment (die kom je tegen als je verder gaat in het verhaal).


Moet zelf nog 1 rol masteren en dan heb ik eindelijk master's seal :love:

Mr. G3n!us

Legacy Member
Sowieso als je pas op de steppe uitkomt moet je de king behemoth's en die adamantoises ontwijken. Die zijn op dat moment nog wel wat te sterk :p

ULTRAnumb

Legacy Member
Mr. G3n!us zei:
Sowieso als je pas op de steppe uitkomt moet je de king behemoth's en die adamantoises ontwijken. Die zijn op dat moment nog wel wat te sterk :p

was mijn eerste fout
pre emptive strike krijgen op king behemoth en als hij bijna dood is bam haalt hij da zwaard van zijn hoofd en doet hij sunder op mij
team wipe :(

Jersy

Legacy Member
Cycloon zei:
Je blijft best niet heel erg lang hangen op de steppe zelf in het begin omdat je daar idd te zwak voor bent (later kan je er terug naar toe). De tunnel is de beste plaats om te grinden op dit moment (die kom je tegen als je verder gaat in het verhaal).


Moet zelf nog 1 rol masteren en dan heb ik eindelijk master's seal :love:

als je nog iets verder gaat, net voor de eindbaas op de trap er naar toe, heb je daar een paar mobs die elk 30k xp geven (60k cp met growth egg dus) en die mobs gaan redelijk rap neer, dus als je die trap blijft herdoen, haal je per keer 198k (met egg) op een minuut of 10
heb dat stukje toch wel ff gedaan tot al mijn chars 999k hadden :)

je kan niet terug keren naar dat stuk, dus enkel voor de baas is het speelbaar

Cycloon

Legacy Member
Nu die long gui's er zijn vind ik nog maar 1 adamantoises, klopt dit? Of zijn er betere spawns?

Metteh

Legacy Member
vanaf wanneer gaat da spel weer goed beginnen worden ? zit voor de moment op chapter 7 al 13 uur bezig en als 13 uur niks van spanning in de game. :s

DreaDNoughT

Legacy Member
Vanaf chapter 9 . Krijg je een paar plots . Voor de rest is het gewoon saai .

Metteh

Legacy Member
pff plots ik vind het verhaal ook maar platte kaas. had der is totaal geen uitdaging aan de fight's, best wel jammer omdat ik altijd fan was van final fantasy reeks maar dit is echt geen final fantasy meer. :s Ze hadden het misschien beter een andere reeks genoemd sind de gameplay zo dramatisch is aangepast. :(

Grootste teleurstelling tot nu toe dit jaar. :(

DreaDNoughT

Legacy Member
Als grote FF fan moet ik u gelijk geven . Heb ook geen FF gevoel meer . Van mij mogen ze ermee stoppen eigenlijk . Ik heb meer lol beleefd aan lost odyssey ( waar ik nog mee bezig ben ) dan aan dit spel . Ik speel het wel uit maar het zal de eerste en laatste keer zijn . Zoon CE staat mooi in de kast . Ach waar is de tijd . Misschien word ik ook wel te oud voor nog games te spelen .

Raukaris

Legacy Member
Op dag 1 gekocht en na 5 chapters geruild.

Interesseert me gewoon niets. Vooral die Lightning, geen enkel gevoel had ik daarbij. Alleen de afro met de chocobo was cool :unsure:

Metteh

Legacy Member
Ja normaal in FF games word ik altijd in het verhaal gezogen ... maar bij deze gewoon niks. :s Als het verhaal nu nog goed was dan kon ik de veranderde gameplay nog accepteren.
Maar ik denk niet dat ik het kan opbrengen van hem uit te spelen. :s

Cycloon

Legacy Member
Verhaal krijgt wel wat diepgang later in de game. In het begin lijkt het allemaal nogal simpel en saai. Ik ben echter ook van mening dat het te lang duurt voor het helemaal openbreekt en dat het interessante deel eigenlijk niet zo heel erg lang meer duurt dan. Ik heb de game wel kunnen smaken, gewoon omdat het al maanden geleden was dat ik nog een RPG had gespeeld :(

Nariwari

Legacy Member
Raukaris zei:
Op dag 1 gekocht en na 5 chapters geruild.

Interesseert me gewoon niets. Vooral die Lightning, geen enkel gevoel had ik daarbij. Alleen de afro met de chocobo was cool :unsure:

Same, viel me dik tegen...

ULTRAnumb

Legacy Member
Raukaris zei:
Op dag 1 gekocht en na 5 chapters geruild.

Interesseert me gewoon niets. Vooral die Lightning, geen enkel gevoel had ik daarbij. Alleen de afro met de chocobo was cool :unsure:

lightning is heet :cool:

Omabroodje

Legacy Member
Ik vind hem nog leuk..

Offtopic:

Murder inc, was dat een compleet random server? xD

Nerathas

Legacy Member
murder inc zei:
pff plots ik vind het verhaal ook maar platte kaas. had der is totaal geen uitdaging aan de fight's, best wel jammer omdat ik altijd fan was van final fantasy reeks maar dit is echt geen final fantasy meer. :s Ze hadden het misschien beter een andere reeks genoemd sind de gameplay zo dramatisch is aangepast. :(

Grootste teleurstelling tot nu toe dit jaar. :(

Het verhaal was zeer ondermaats vond ik.
Op den duur begon het toch interessant te worden vond ik, maar uiteindelijk bleh...

Zeker geen slechte game, maar beter dan gemiddeld is het ook niet. Meer dan een 7,5/10 is het zeker niet waard imo.
Hopelijk is de versus toch serieus andere koek, of FF moet voor mij niet meer.

Was echt blij dat ik hem uit had, het duurde echt veel te lang.

Lorim

Legacy Member
Ik dacht ik check deze topic nog eens om te zien of er al positievere reactie's zijn, maar helaas :(. Het is vreemd dat ik een FF aan me voorbij moet laten gaan, maar dan zet ik mijn zinnen maar op Versus ..

ikbenben

Legacy Member
Als ge het verhaal niet goed vind dan is het imo toch dat ge het niet snapt ze :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan