Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Weapons upgraden is totaal niet nodig voor de eindbaas, dus best wachten.

Ik kan nu eindelijk deftig die adamantoises neerkrijgen (3-6 minuten) :D. Mijn equipment volledig op physical damage prevention gezet + volledig geupgraded, scheelt echt héél veel. Ondertussen ook mijn eerste trapezohedron gekregen en heb nu bijna kain's lance volledig gemaxed. Aanval van 665k was nice :love:

Shinro

Legacy Member
Mission 51 is wel hard QQ ze.

Elke mission is goed verlopen maar 51 is toch wel tricky/tijdrovend.

Ik denk dat ik vooral nog men chars ga moeten upgraden om meer damage te doen, want zelfs al haal ik hem naar een stagger van 300% en dan de COM/COM/COM en COM/COM/SEN doet echt niets van damage, ook staan er debuffs op hem.

Zal even 51 skippen zijn en later mischien terugkomen.

Jersy

Legacy Member
derjust 7 min death zitten spammen op 1 van die minor adamantoises ... en ni hitten eh, uit pure boredom maar gestopt :)

alst op die kleintjes al ni lukt :)

memorexxx

Legacy Member
warhawk zei:
meuh, khad verwacht dat die superstar trophy moeilijker ging zijn. :)

lol ik ook, dat was mijn reden om na de eindbaas mijn mannekes te upgraden, maar dat bleek dus totaal nie nodig :) en voor de rest zie ik geen reden om die andere missies te doen ...

ikbenben

Legacy Member
Voila, verhaal ook uitgespeeld :)
Nu nog alle zware vijanden neerleggen die ik voordien niet neer kreeg :D

Cycloon

Legacy Member
Eindelijk die gigantuar neerkrijgen, klote ding :p

Nog 2 missies en de missies zitten er ook op, moet nu enkel stoppen omdat m'n controller helemaal leeg was :(

Dark_ParaSite

Legacy Member
Jersy zei:
derjust 7 min death zitten spammen op 1 van die minor adamantoises ... en ni hitten eh, uit pure boredom maar gestopt :)

alst op die kleintjes al ni lukt :)

Die adamantoises vallen goed mee zonder dead te spammen (althans die op eden, ma da waren dacht ik de zelfde als op pulse) k'bedoel dus die zonder hoorns ;)

Nu chapter 12 is echt wel heftig ! zalig, k'ga zeker doorzetten voor ne platinium trophy te bemachtigen

Dark_ParaSite

Legacy Member
Cycloon zei:
Da zijn adamanchelids ofzoiets, die zijn een pak makkelijker.

aha vond het al een vrij groot verschil tegen de makkelijkste op pulse :)

nuja die moet ge farmen voor platinium ingots zeker?

btw welke online guide gebruiken jullie voor de die 'alle equipment en weapons trophy'? Kan even niet op de naam er van komen

Cycloon

Legacy Member
Nee, adamantoises droppen platinum ingots. Adamanchelids droppen gold dust (15k worth). Adamantoises zijn een heel stuk lastiger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan