Cycloon
Legacy Member
Weapons upgraden is totaal niet nodig voor de eindbaas, dus best wachten.
Ik kan nu eindelijk deftig die adamantoises neerkrijgen (3-6 minuten)
. Mijn equipment volledig op physical damage prevention gezet + volledig geupgraded, scheelt echt héél veel. Ondertussen ook mijn eerste trapezohedron gekregen en heb nu bijna kain's lance volledig gemaxed. Aanval van 665k was nice 
Ik kan nu eindelijk deftig die adamantoises neerkrijgen (3-6 minuten)
. Mijn equipment volledig op physical damage prevention gezet + volledig geupgraded, scheelt echt héél veel. Ondertussen ook mijn eerste trapezohedron gekregen en heb nu bijna kain's lance volledig gemaxed. Aanval van 665k was nice 



