memorexxx
Legacy Member
Gisteren ook uitgespeeld , echt een vet eindfilmpje maar de eindbaas vond ik wel veel te simpel, de mobs in chapter 13 waren veel moeilijker... Kgaan die side missions ook laten voor wat ze zijn. Zonder story en nieuwe abilities die ik kan unlocken is er niets echt iets dat mij drijft om rond te hangen op de steppe, ben wel blij dat ik dat gedaan heb voor ik naar chapter 12 vertrok....





ad:. Wel al 1.5 miljoen gil, dus desnoods koop ik eentje.