starspike
Legacy Member
Dark_ParaSite zei:mecantonchair was toch die eidolon hé, vond ik toch de moeilijkste van allemaal. Die tunnel vind ik trouwens best goe wa cp opleveren omdat de vijanden vrij kort bij elkaar zitten.
Goh, en ik heb al serieus liggen zweten op Brynhildr van Sazh... NOG moeilijker dus


Duurt massa's lang en ben nu al 2 keer net op het einde dood geweest 