Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
mecantonchair was toch die eidolon hé, vond ik toch de moeilijkste van allemaal. Die tunnel vind ik trouwens best goe wa cp opleveren omdat de vijanden vrij kort bij elkaar zitten.


Goh, en ik heb al serieus liggen zweten op Brynhildr van Sazh... NOG moeilijker dus :D

Dark_ParaSite

Legacy Member
starspike zei:
Goh, en ik heb al serieus liggen zweten op Brynhildr van Sazh... NOG moeilijker dus :D

Die vond ik vrij simpel, althans k'had hem van de 2de keer :)

Nu die juggernaut in die tunnel WTF lol :) zal nog mogen levellen

Dark_ParaSite

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
Die vond ik vrij simpel, althans k'had hem van de 2de keer :)

Nu die juggernaut in die tunnel WTF lol :) zal nog mogen levellen

ondanks dat ik eigenlijk nog te laag lvl was hem toch neergekregen :)

20min op liggen knokken altijd volledig gebuffed, leuk gevechtje!

Jersy

Legacy Member
als je in die tunnel aant farmen bent : zorg ervoor dat je een data collector aan hebt : die bommen laten redelijk vlot bomb cores vallen

gisteren in chapter 13 voor eerst juggernauts neergekregen, ging verbazen vlot eigenlijk ...
1 min en twas gedaan :)

ikbenben

Legacy Member
Ik vind die juggernauts eigenlijk nog best meevallen en ik zit nog maar in chapter 11. Wel alle characters gelevelled tot max lvl4.
Ik gebruik Fang/Sazh/Hope als SAB/SYN/MED voor te starten en schakel dan over op COM/RAV/RAV. In 2 staggers gaat die neer. Zolang hij goed gedebuffed is gaat de vlot neer.

The Phazonhunter

Legacy Member
Je kan toch die missions gewoon opnieuw spelen als je een 4sterrenranking krijgt en je 5 sterren hebben?

Weet er iemand wat goede wapens of upgrades voor wapens. Heb nog geen upgrades gedaan en ben net op het grote veld aangekomen.


Ty

Mr. G3n!us

Legacy Member
Stillekes aan kunde beginnen met wapen upgrades. Maar sommige reagents zijn nog keiduur in aankoop of kunde pas farme later. In chapter 11 hebde helaas nog niet zo gigantisch veel gil.

Cycloon

Legacy Member
Die attacus mission bij die titan is wel crap :( Duurt massa's lang en ben nu al 2 keer net op het einde dood geweest :(

memorexxx

Legacy Member
Baas chapter 11 ligt neer, ben dan maar terug gegaan naar de steppe om nog een paar missies te doen, iemand enig idee welke haalbaar zijn en welke ik best na respectievelijk chapter 12 en 13 doe ?

Cycloon

Legacy Member
De eerste 20-30 zijn doenbaar mits enige tactiek. Ik zou aanraden om pas terug te keren nadat je de game hebt uitgespeeld vermits je heel veel stones gaat tegenkomen die je onmogelijk kan winnen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
ikbenben zei:
Ik vind die juggernauts eigenlijk nog best meevallen en ik zit nog maar in chapter 11. Wel alle characters gelevelled tot max lvl4.
Ik gebruik Fang/Sazh/Hope als SAB/SYN/MED voor te starten en schakel dan over op COM/RAV/RAV. In 2 staggers gaat die neer. Zolang hij goed gedebuffed is gaat de vlot neer.

Klopt, ma ge gaat nie ontkennen dat het een lang gevecht is hé :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
ikbenben zei:
Kleine 5 minuutjes ;)

Dan was uw grind voller als het mijne, of ik had ne slechte tactiek :)

Nu is er eigenlijk een mogelijkheid om te zien waar de volgende stone actief word nadat ge een missie gedaan hebt?

Die gigantische reus (die ge vanachter ergens ziet rondlopen als ge in de steppe zit) is da ook ne baas?

ikbenben

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
Dan was uw grind voller als het mijne, of ik had ne slechte tactiek :)

Ben aan het wachten tot lvl5 open gaat want lvl4 is al volledig gelevelled. Zal daarmee zijn ;)

Koffe

Legacy Member
al die loading screen bugs mogen beginnen stoppen hoor nu.. begin 't grondig beu te geraken..
chapter 8 is bij elk filmpje/elke keer als ik 't spel zelf maar wil opstarten een loading screen bug...da ze maar snel met een patch afkomen..
Als ik via xmb mn spel wil afsluiten dan reboot hij vanzelf.. tis echt raar

Web Wiper

Legacy Member
Koffe zei:
al die loading screen bugs mogen beginnen stoppen hoor nu.. begin 't grondig beu te geraken..
chapter 8 is bij elk filmpje/elke keer als ik 't spel zelf maar wil opstarten een loading screen bug...da ze maar snel met een patch afkomen..
Als ik via xmb mn spel wil afsluiten dan reboot hij vanzelf.. tis echt raar

Zit zelf chapter 10 en nog geen enkele keer voorgehad ?

Trouwens, als ik het goed voorheb gaat het tot chapter 13 en dan enkel nog missies doen ?

(Is mijn eerste FF :) )

Logax

Legacy Member
Koffe zei:
al die loading screen bugs mogen beginnen stoppen hoor nu.. begin 't grondig beu te geraken..
chapter 8 is bij elk filmpje/elke keer als ik 't spel zelf maar wil opstarten een loading screen bug...da ze maar snel met een patch afkomen..
Als ik via xmb mn spel wil afsluiten dan reboot hij vanzelf.. tis echt raar

Zeker dat het aan het spel zelf ligt? Zelf nog niet voor gehad, en ik denk meeste andere ook niet, dus misschien eens onderzoeken of het niet aan iets anders ligt.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Web Wiper zei:
Zit zelf chapter 10 en nog geen enkele keer voorgehad ?

Trouwens, als ik het goed voorheb gaat het tot chapter 13 en dan enkel nog missies doen ?

(Is mijn eerste FF :) )

Ge kunt die missie's al doen vanaf chapter 11 maar ge kunt die allemaal herhalen om 5 sterren te halen. Dit doet ge best nadat de game uitgespeeld is omdat dan uw volledig crystarium unlocked voor die optionele super bazen uit te schakelen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan