Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
godverdomme
kdacht zo'n mob kleintjes zijn toch ni erg eh wa kan er zo erg aan zijn
summonen die kleintjes nog zo'n krachtigere versie van da kleintje
dan summoned die krachtigere kleine ne behemoth king :(
twas rap gedaan dan
kzit just in gran pulse en kheb die shit al op mijn dak

Savatar

Legacy Member
Nog mensen die hun exemplaar van Play.com nog niet ontvangen hebben?
Ik moet nu een document ondertekenen en terugsturen, dan gaat er een onderzoek gestart worden... :/

Dark_ParaSite

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
godverdomme
kdacht zo'n mob kleintjes zijn toch ni erg eh wa kan er zo erg aan zijn
summonen die kleintjes nog zo'n krachtigere versie van da kleintje
dan summoned die krachtigere kleine ne behemoth king :(
twas rap gedaan dan
kzit just in gran pulse en kheb die shit al op mijn dak

nja ik wandel da gebied binnen, zie zo'n behemoth king wandel erop af en ... 2 sec later was ik dood :(

Web Wiper

Legacy Member
Boss einde Chapter 9 wil maar niet neergaan. Telkens ik 'm op een haartje na heb cast hij 'doom' op mijn party-leader en ga ik dood. Hoe kan ik dit voorkomen ?

Het gevecht zelf is me meer saai dan moeilijk ... Alle member full-cryst. lvl 3

Hulp ?

Cycloon

Legacy Member
Als die doom cast speel je gewoon te traag (kwestie van die spelers tegen te houden die bv 1 com en 2 meds gebruiken hele tijd). Meer tactiek gebruiken :)

Nerathas

Legacy Member
Tegen die boss is tempo het enige dat je gaat redden.
Buffen & debuffen.
2x rav + 1 med. Dan erna met com's erop bashen.
Of als je op full hp bent 3x rav.

Had ook eerste moeite ermee, maar eenmaal je het door heb je tijd in overvloed.
Als je debuffed doe je insane veel meer dmg, kan wel een tijde duren voordat een debuff stacked maar niks van aantrekken.

GaaRa-

Legacy Member
olé, gister platinum in ietske minder dan 92u. Normaal zen ik geen hoer maar omdat het FF is en dat je nog eens themes kunt vrijspelen :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
GaaRa- zei:
olé, gister platinum in ietske minder dan 92u. Normaal zen ik geen hoer maar omdat het FF is en dat je nog eens themes kunt vrijspelen :)

Valt die voor alle wapens op te levellen wa mee? dit is ook veruit het enige spel waar ik voor platinium wil gaan :)

Jersy

Legacy Member
als ge genoeg cash hebt valt die zeker mee :)

maar ge moet natuurlijk wel de cash hebben om up te graden eh

GaaRa-

Legacy Member
moeilijkste is prly Adamant Will of laatste mark voor alle missies 5*, langste is Treasure hunter

die wapens upgrade is goe te doen. Meeste gil nodig is uiteraard de 6 tier3 wapens. De rest moet maar naar tier2, en das maar in de tienduizenden exp elks.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Nuja k'zit nog maar in chap 11, k'begin best te farmen na de eindbaas zeker?

Frederik654

Legacy Member
Ik hoop echt op een expansie in de zin van downloadable content tot de volgende uitkomt .. kmoet wel geen paasklokpakjes enz hebben maar ik gok dat als er iets komt het een nieuwe area zal zijn met extra missies. Zou leuk zijn, elke maand een vers missie pack van 64 stuks en een crystarium level.

Nerathas

Legacy Member
Frederik654 zei:
Ik hoop echt op een expansie in de zin van downloadable content tot de volgende uitkomt .. kmoet wel geen paasklokpakjes enz hebben maar ik gok dat als er iets komt het een nieuwe area zal zijn met extra missies. Zou leuk zijn, elke maand een vers missie pack van 64 stuks en een crystarium level.

DLC's voor FF zouden me werkelijk helemaal niks zeggen.
Zou het nut er niet van inzien, buiten dat het geld kost :D

folksy

Legacy Member
net in chapter 11 gekomen tijdje gespeeld tot ik in sulyya springs terecht kom

heb men eerste encounter gehad daar ik was dood binnen 2 min
dit gebuerde net na de encounter met mecantonchair
waar kan ik beste wat cp farmen ??

in de optionele stukken in mah'habara??

memorexxx

Legacy Member
folksy zei:
net in chapter 11 gekomen tijdje gespeeld tot ik in sulyya springs terecht kom

heb men eerste encounter gehad daar ik was dood binnen 2 min
dit gebuerde net na de encounter met mecantonchair
waar kan ik beste wat cp farmen ??

in de optionele stukken in mah'habara??

Archylte Steppe all the way... Gewoon terug door dien tunnel lopen. De mega grote open vlakte dus. Doe daar wat missies...

Dark_ParaSite

Legacy Member
folksy zei:
net in chapter 11 gekomen tijdje gespeeld tot ik in sulyya springs terecht kom

heb men eerste encounter gehad daar ik was dood binnen 2 min
dit gebuerde net na de encounter met mecantonchair
waar kan ik beste wat cp farmen ??

in de optionele stukken in mah'habara??


mecantonchair was toch die eidolon hé, vond ik toch de moeilijkste van allemaal. Die tunnel vind ik trouwens best goe wa cp opleveren omdat de vijanden vrij kort bij elkaar zitten.

folksy

Legacy Member
ja dat was die eidolon

was geen makkelijk gevecht ik kon gestald mode activeren toen de doom-counter ergens net onder de 100 ging met beide chars in het rood
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan