Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Wanneer gaat lvl10 open van het crystarium (dus ook voor tot lvl5 v.d characters te gaan)?

Cycloon

Legacy Member
Idd, geen nieuwe abilities, enkel extra strength en hp (in grote hoeveelheden :p)

Omabroodje

Legacy Member
Gisteren Chapter 7 heb ik gisteren afgerond. Wat een hoeveelheid story :p

Dark_ParaSite

Legacy Member
Kan net chocobo rijden :) Hebben die altijd die greens nodig of hoeft da nie?

Omdat nadat ik dismounted was de chocobo icoontjes op de kaart percies weg waren?

ikbenben

Legacy Member
Cycloon zei:
Idd, geen nieuwe abilities, enkel extra strength en hp (in grote hoeveelheden :p)

Oooh, dan heb ik al alle abilities :( :lol:

Ik zie wel nog niet het voordeel van de Death ability van Vanille, dat doet toch maar voor een klein deel damage?

Jersy

Legacy Member
ikbenben zei:
Oooh, dan heb ik al alle abilities :( :lol:

Ik zie wel nog niet het voordeel van de Death ability van Vanille, dat doet toch maar voor een klein deel damage?

nee hoor,
als die echt hit is het een instant kill
maar offcourse is het niet altijd direct boenk erop en dan is het maar lichte damage ... ge hebt ook mobs die tegen death bestand zijn daar moete et ni op proberen :)

bv die adamantoises zou je met een beetje sjans zo neerkrijgen

heb het verhaal vanmiddag ook uitgespeeld, mooi einde, mooi filmpje :drool:

nu nog wat grinden zeker :)

ps : na uitspelen heb je idd geen abilities meer maar normaal wel nog een accessoire slot

duck

Legacy Member
ikbenben zei:
Oooh, dan heb ik al alle abilities :( :lol:

Ik zie wel nog niet het voordeel van de Death ability van Vanille, dat doet toch maar voor een klein deel damage?


death ability geeft de kans om een monster insta dood te doen. 1% kans +nog eens 1%kans erbij per debuff op de mob.

ikbenben

Legacy Member
Ach zo :)
Dus eigenlijk is dit meer good luck dat het effectief werkt.

Nerathas

Legacy Member
ikbenben zei:
Ach zo :)
Dus eigenlijk is dit meer good luck dat het effectief werkt.

Vroeg me al wat die spell eigenlijk deed in het begin mobs dat bezig aan het casten waren op me :p

Cycloon

Legacy Member
ikbenben zei:
Ach zo :)
Dus eigenlijk is dit meer good luck dat het effectief werkt.

Ja, en enkel te gebruiken bij vijanden die je echt niet doodkrijgt op een normale manier (en die zal je wel tegenkomen als je missies gaat doen :cool:).

warhawk

Legacy Member
vraagske:

die lava giant dinges die je ziet rondlopen in archylte steppe, is die enkel voor de sier of komt er een missie waarvoor je die ook moet mollen?

Shinro

Legacy Member
Gisterennacht uitgespeeld, overall was de game wel de moeite maar men verwachtingen lagen veel te hoog na FFX.

Anyway, 30/62 missions at the moment. Ik ga nog alle 62 (of 64?) missions doen en proberen elk character 1 rol volledig maxed out te hebben, kan zoiezo niet voor 100% gaan want ik heb al veel items verkocht/dismantled en kan ik dus niet meer de 'Treasure Hunter' trophy halen, maar ik ging toch niet voor de 100% gaan.

Cycloon

Legacy Member
warhawk zei:
vraagske:

die lava giant dinges die je ziet rondlopen in archylte steppe, is die enkel voor de sier of komt er een missie waarvoor je die ook moet mollen?

Die komt enkel voor in het "verhaal" rond enkele missies, maar je moet er nooit tegen vechten

Dark_ParaSite

Legacy Member
beetje jammer eigenlijk, van zodra ik die zag dacht ik aan een epic gevecht :)

Xerieus

Legacy Member
Shinro zei:
Gisterennacht uitgespeeld, overall was de game wel de moeite maar men verwachtingen lagen veel te hoog na FFX.

Anyway, 30/62 missions at the moment. Ik ga nog alle 62 (of 64?) missions doen en proberen elk character 1 rol volledig maxed out te hebben, kan zoiezo niet voor 100% gaan want ik heb al veel items verkocht/dismantled en kan ik dus niet meer de 'Treasure Hunter' trophy halen, maar ik ging toch niet voor de 100% gaan.

Je hoeft niet alle items in je bezit te hebben op hetzelfde moment. Als je ooit een item hebt gehad dan telt dit voor de trophy.

iTzStevee

Legacy Member
Ik heb dit spel gisteren gekocht :)

Ik speel vlotjes, ik hoop alleen dat je je "stats" niet kan verneuken :D

bv. Crystarium dingen etc :D

Ook kan ik soms toch niet volgen, weet niet precies hoe de background van het verhaal zit qua Purge, l'Cie en Fal'Cie etc :(

Maar wel verpletterend qua graphics en gameplay is ook leuk :p

hoop alleen dat ik later in de game geen problemen ga krijgen omdat ik niet tactisch genoeg speel of bv. niet de juiste stats heb tegen "grote boss's"

Cycloon

Legacy Member
Er zijn niet zoveel keuzes die je gameplay negatief beïnvloeden. Ik zou alleen afraden om als een kip zonder kop wapens te kopen/verkopen of te upgraden. Als je het verhaal wil volgen lees je best de datalog telkens die update.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan