ik zit nu in chapter 11 heb al 3 missies gedaan, maar ik wordt nogal neig geowned door alles wat op de steppe rondloopt. Ik heb mijn wapens nog niet geupgrade, dus ik ga dat nu doen.
Is er per character echt een OP weapon, dat 'moet' gebruikt worden, of zijn ze +- allemaal even goed?
Ik dacht eerst mijn main-chars hun wapen up te graden:
- Lightning : Axis Blade
- Fang : Pandoran Spear
- Hope : Otshirvani
ik had gelezen dat je het best kan upgraden door eerst organic components (de klauw) op u wapen te steken tot u exp bonus x3 is, en dan mechanische components er blijven op rammen.
zijn er nog goede level plaatsen ergens op de steppe om mijn crystarium uit te breiden?