Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Cycloon zei:
Eindbaas is makkelijker dan de mobs die er voor zitten. Hij is enkel een klein beetje lame omdat die zo'n instant death aanval heeft :sad:

o joy :)

vond het al frustrerend als die mobs ervoor zo leuk dead zaten te casten op men main ventje... paar keer dat ik nog 1 hit moest doen en battle was gedaan. Bam death op men kloten game over :(

Logax

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
o joy :)

vond het al frustrerend als die mobs ervoor zo leuk dead zaten te casten op men main ventje... paar keer dat ik nog 1 hit moest doen en battle was gedaan. Bam death op men kloten game over :(

Misschien handig dat ge een character anders dan degene met wie ge vecht Sentinel maakt, die provoked/challenged die dan en als die dan dood gaat raised ge die gewoon.

Cycloon

Legacy Member
Logax zei:
Misschien handig dat ge een character anders dan degene met wie ge vecht Sentinel maakt, die provoked/challenged die dan en als die dan dood gaat raised ge die gewoon.

Voor de eindbaas werkt die truc jammer genoeg niet. Best vervelend als die keer op keer je teamleader eruit pakt.

Logax

Legacy Member
Cycloon zei:
Voor de eindbaas werkt die truc jammer genoeg niet. Best vervelend als die keer op keer je teamleader eruit pakt.

3 Cherub Crowns equipen. Geeft 90% kans om Death te resisten.

Cycloon

Legacy Member
Logax zei:
3 Cherub Crowns equipen. Geeft 90% kans om Death te resisten.

Mja, die cast geen death, maar iets anders. Ik vermoed dus dat het daar niet tegen werkt. Wat die cast heeft ook gelijk bijna een 100% hitchance, ik denk dat ik maar 1 keer zo'n aanval heb zien mislukken.

Logax

Legacy Member
Cycloon zei:
Mja, die cast geen death, maar iets anders. Ik vermoed dus dat het daar niet tegen werkt. Wat die cast heeft ook gelijk bijna een 100% hitchance, ik denk dat ik maar 1 keer zo'n aanval heb zien mislukken.

Die tip dat ik gaf komt recht uit de officiële guide, ik heb toen Lightning 3 Cherub's Crown's geëquiped en heb die baas van de eerste keer gekilled. Gewoon een tip dat ik geef, ge moet zelf maar zien wat ge ermee doet he :cool:

Dark_ParaSite

Legacy Member
Logax zei:
3 Cherub Crowns equipen. Geeft 90% kans om Death te resisten.

Had maar 1 cherub crown en wel 3 keer opnieuw mogen beginnen, telkens bijna opt einde van de fight death op me gehad :(

Nu al bij al een sissy van een eindbaas, had vanille in de party en poison werkt blijkbaar :) Heb eigenlijk ver heel de tijd gehealed en hem 1 of 2 keer in stagger gebracht al het poison deed de rest :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
nog een tip: die misselijk makende hoeveelheid debuffs die ge op u krijgt weghalen met dispelga (verbruikt wel 1 tp)

Vavi

Legacy Member
Trophies -> bonus thema's
Ik heb gelezen als je bepaalde tropheis vrijspeeld dat je thema's vrijspeeld, iemand in mijn vriendenlijst uit Canade heeft dat, maar ik krijg die optie maar niet en heb zeker al 2 trophies dat normaal een thema vrij speelt.

Word Europa hier weer achteruit gestoken?

memorexxx

Legacy Member
nee ik had die thema's ook, er komt dan in uw main menu een optie 'extras' vanwaar ge de thema's kunt installeren

Logax

Legacy Member
memorexxx zei:
nee ik had die thema's ook, er komt dan in uw main menu een optie 'extras' vanwaar ge de thema's kunt installeren

Ik heb er 3 ondertussen (Sazh, Hope en Vanille) en was zo freaking close voor Lightning haar thema. Had 4 sterren in plaats van 5 :s

Dark_ParaSite

Legacy Member
amai die missie 55 voor growth egg wil ma nie lukken :( dead casten duurt lang eer da killed

Cycloon

Legacy Member
Net veel geluk gehad, 10 adamantosies, 5 platinum ingots en 2 trapezohedron :D (+ massa's CP :p)

Dark_ParaSite

Legacy Member
al die items waar 'sells for a premium' bijstaat zijn die eigenlijk enkel om te verkopen? of hebt ge die ook nodig tijdens het upgraden?

warhawk

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
al die items waar 'sells for a premium' bijstaat zijn die eigenlijk enkel om te verkopen? of hebt ge die ook nodig tijdens het upgraden?

het enige nut van die items is om te verkopen, bij mijn weten tellen die niet mee voor treasure hunter ach.

Jersy

Legacy Member
eindelijk gaan die adamantoises vlotjes neer, maar pff op 8 mobs maar 1 ignot :(
en ze gaan neer op de normale manier, niet met death te spammen
duurt wel kleine 3 min per gevecht maarja

DreaDNoughT

Legacy Member
Zo . In oerba geraakt . Alleen missie 26 lukt niet echt . Veel te snel en slow werkt niet . Dan nog eens een anderhalf miljoen hp . Gaat wel met een sen/rav/rav , sen/syn/med opstelling denk ik maar daar ga ik mij wel binnen een paar dagen mee bezig houden .

Dark_ParaSite

Legacy Member
warhawk zei:
het enige nut van die items is om te verkopen, bij mijn weten tellen die niet mee voor treasure hunter ach.

Ook nie handig voor te upgraden ofzo? k'dacht dat platinium ingots voor upgrading waren, nuja dan zal ik er maar wa geld mee verdienen. Heb nog veel van die premium dingen.

Zit nu een beetje te lvllen in die grind tunnel tot ik genoeg hp enz heb voor die growth egg missie te doen.

Als ge 3 tiatric crowns ofzoiets dismantled (nadat ge ze ge upgrade hebt) krijgt ge trouwens 3 sprint shoe's (auto haste) super handig!

Hebt ge trouwens in totaal maar 1 omega (of ultima?) weapon nodig? of 1 per ventje?

Ben bezig met die wapens allemaal naar fase 2 te brengen ma tot ik trapezodrons vind kan ik nog nie hoger gaan. Hebt ge die trapezodrons eigenlijk enkel voor wapens nodig of achteraf ook voor accesoire's?

sorry voor de hele brok tekst, zat met wa vraagjes die ik niet zodadelijk duidelijk terug vond :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan