Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
voorlopig zijn die adamantoise of adamantortoise voor mij nog nie te doen ze, zal wachten worden tot ik genji gloves heb

Jersy

Legacy Member
begint echt wel op mijn zenuwen te werken
35 kills en maar 2 plat ignots die gedropped hebben, voor de rest nix nix nix

polleke

Legacy Member
Jersy zei:
begint echt wel op mijn zenuwen te werken
35 kills en maar 2 plat ignots die gedropped hebben, voor de rest nix nix nix

collector's catalog, conneseur catalog, good chance, best chance equipen?

ULTRAnumb

Legacy Member
zo ne connoisseur catalog is ni moeilijk te krijgen eigelijk
had al ene halfverwege gran pulse

Dark_ParaSite

Legacy Member
Jersy zei:
begint echt wel op mijn zenuwen te werken
35 kills en maar 2 plat ignots die gedropped hebben, voor de rest nix nix nix

Collector + conneseur catalog beide equipen :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
Hoeveel Hp had ge ongeveer toen ge die adamantoises begon te farmen? De dead truck vind ik maar iets dwaas eigenlijk :)

Cycloon

Legacy Member
HP is niet zo heel erg belangrijk. Goeie items equipen (zoveel mogelijk tegen physical damage)wapens upgraden en zo ver mogelijk je crystarium uitbreiden. Daarna wat filmpjes bekijken om goeie tactieken te vinden :p Je moet minstens de 3 hoofdrollen maxed out hebben, anders is het onbegonnen werk.

Jersy

Legacy Member
je kan die opt gemak doen op voorwaarde dat je 4 stomps kan overleven, en dat je uw eidolon wilt gebruiken (en dus steeds daarna tp moet gaan farmen) :

groep : fang, hope, lightning

* beginnen met : sent / syn / medic

=> hope alle buffs laten casten (hierdoor zal je dus 4-5 stomps incasseren)

* als alle buffs gecast zijn : sab / rav / rav en onmiddellijk bahamuth casten

=> terwijl bahamuth de turtle staggered moet jij als sab, deprotect, deshell, slow en imperell gooien

eens staggered naar ultimate mode gaan en alles gebruiken

* daarna terug sab / rav / rav : hope en light zullen de turtle staggeren, jij als sab terug curses gooien

* eens staggered : com / rav / com : hiermee zul je de turtle afmaken nog voor hij rechtstaat

bovenstaande techniek kan je gebruiken met een medium party, zonder al de upgegrade wapens, maar je verbruikt dus wel tp :)
hiermee haal je ze neer in 3 min

Dark_ParaSite

Legacy Member
Cycloon zei:
HP is niet zo heel erg belangrijk. Goeie items equipen (zoveel mogelijk tegen physical damage)wapens upgraden en zo ver mogelijk je crystarium uitbreiden. Daarna wat filmpjes bekijken om goeie tactieken te vinden :p Je moet minstens de 3 hoofdrollen maxed out hebben, anders is het onbegonnen werk.

Hoofdrollen zijn nog nie gemaxed :) zal nog ff grinden worden.

Net een kut fight gevonden, cieth stone met 3 tonberry's lol telkens als ze bijna down zijn healen ze hun eigen door te drainen.

Decepticol gebruikt en het was opgelost :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
Jersy zei:
je kan die opt gemak doen op voorwaarde dat je 4 stomps kan overleven, en dat je uw eidolon wilt gebruiken (en dus steeds daarna tp moet gaan farmen) :

groep : fang, hope, lightning

* beginnen met : sent / syn / medic

=> hope alle buffs laten casten (hierdoor zal je dus 4-5 stomps incasseren)

* als alle buffs gecast zijn : sab / rav / rav en onmiddellijk bahamuth casten

=> terwijl bahamuth de turtle staggered moet jij als sab, deprotect, deshell, slow en imperell gooien

eens staggered naar ultimate mode gaan en alles gebruiken

* daarna terug sab / rav / rav : hope en light zullen de turtle staggeren, jij als sab terug curses gooien

* eens staggered : com / rav / com : hiermee zul je de turtle afmaken nog voor hij rechtstaat

bovenstaande techniek kan je gebruiken met een medium party, zonder al de upgegrade wapens, maar je verbruikt dus wel tp :)
hiermee haal je ze neer in 3 min

tnx zal deze morgen eens proberen. light,hope en fang hun wapens zijn al tot tier2 max :)

Cycloon

Legacy Member
Wat ook enorm helpt is de synergist rol van fang en vanille ophalen. Die kunnen protectra casten waardoor zo'n stomp maar 1-2k damage doet ipv 4-5k ;)

Jersy

Legacy Member
nu doe ik het zo idd :)
int begin met die summon, maar nu haal ik de legs neer, met fang haar highwind :)

Dark_ParaSite

Legacy Member
Cycloon zei:
Wat ook enorm helpt is de synergist rol van fang en vanille ophalen. Die kunnen protectra casten waardoor zo'n stomp maar 1-2k damage doet ipv 4-5k ;)

Aha is protectra dan zoveel beter? amai! Ik dacht dat die gewoon op al de ventjes protect caste, ma da zal dan dan wel protectga zijn zeker? Blijft verwarrend al die termen :p

Texans

Legacy Member
Die crystarium tot welk lvl gaat dat? Zit nu bij elk personage met 2 crystariums op 4

Cycloon

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
Aha is protectra dan zoveel beter? amai! Ik dacht dat die gewoon op al de ventjes protect caste, ma da zal dan dan wel protectga zijn zeker? Blijft verwarrend al die termen :p

Dingen die eindigen op -ga zijn idd altijd de groepsversie, hier van protect. Protectra is veel sterker en kan je maar op 1 char casten (er staan dan zo drie pijltjes naast het icoontje ipv 1).

Jersy

Legacy Member
Cycloon zei:
Dingen die eindigen op -ga zijn idd altijd de groepsversie, hier van protect. Protectra is veel sterker en kan je maar op 1 char casten (er staan dan zo drie pijltjes naast het icoontje ipv 1).

kvind het wel kut dat hope die niet kan casten ...
vanille kan dan geen haste casten, en fang gebruik ik voor saboteur pfff

choices choices :)

Cycloon

Legacy Member
Ik gebruikte op het einde fang, vanille en hope. Beginnen met synt-synt-synt en daarna handige combinaties maken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan