Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xodiax zei:Die FB moet ook nogal nen rakker zijn . 2.300.00HP heb ik eens gelezen ??

Posterization, false contouring, color banding. Heeft vele benamingen en het effect hangt af van veel factoren, maar het is niet abnormaal. En hoe beter je tv, ie hoe hoger het contrast, hoe meer het kan opvallen. Tenzij er speciale filters aanwezig zijn.Symbiot zei:Iemand een idee?
Xodiax zei:Symbiot : Je bedoelt zoon soort cirkel die van een lichte kleur naar een donkere kleur gaat ? Dat heb ik hier ook op sommige stukken . Is gewoon het spel zelf en niks aan u tv of console . Is dat storend ? Dat zie je amper![]()
Het viel mij vrij hard op in de echt donkere stukken in chapter 7.Goldrusher zei:Posterization, false contouring, color banding. Heeft vele benamingen en het effect hangt af van veel factoren, maar het is niet abnormaal. En hoe beter je tv, ie hoe hoger het contrast, hoe meer het kan opvallen. Tenzij er speciale filters aanwezig zijn.
Maar kiest de game automatisch 1080p of forceer je die resolutie ? Indien dat laatste, stel je PS3 eens in zoals het hoort - dwz alles aanvinken dat je tv ondersteunt.
En zorg ook dat brightness/contrast (van je tv) goed staan. En je PS3 op Limited HDMI, tenzij je op een PC monitor speelt.
Symbiot zei:Ja dit is het idd, de cirkel zelf is lichter van kleur dan de randen er rond. Als ik zeker weet dat dit normaal is zou ik het niet echt storend vinden, maar heb voor deze game speciaal een nieuwe tv gekocht vorige vandaar dat ik dit toch raar vindHet viel mij vrij hard op in de echt donkere stukken in chapter 7.
He lijkt wel sterk op die "color banding" die je beschrijft. Mijn tv is een splinternieuwe Samsung Full HD 40" dus ik veronderstel dat hij wel een vrij hoog contrast heeft.
De game kiest automatisch 1080p voor FF, voor andere games switched hij bvb naar 720p dus ik forceer zelf niets aan de resolutie. Wat ik wel eens ga bekijken is die Limited HDMI optie, mss kan dit helpen.
Bedankt voor de hulp allebei!
Grtz
Psy zei:toch raar dat je auto naar 1080p gaat hoor, normaal speelt de game zelf in 720p af (zoals quasi elke ps3 game), en switched naar 1080p tijdens de CGI scenes, dit even terzijde.
de game is niet rendered geweest aan native 1080p dus je tv runned de game gewoon aan 720p & upscaled naar 1080. (wat dus geen echte 1080p is)
duck zei:Huzzah, platinum in de pocket![]()


Hoelang heb je er precies over gedaan?Rubentje zei:Uitgespeeld, heb er echt voor moeten vechten bij de final boss, maar de eindconclusie maakte het de moeite waard.![]()
viggoht zei:Hoelang heb je er precies over gedaan?

Beetje jammer. Maar het gevecht was episch. 
edit + verwijder post aanklikken.
, maar bon, voor het cp dat ge van die krijgt zit er gelukkig wel extra motivatie in
(kwa FF gevoel begrijp ik wel, maar heb soms den indruk da mensen wa te verwent zijn.. tov den 12 vind ik deze dik geslaagd.) (al geleden sinds de 7 da e verhaal me nog zo kon boeien)Psy zei:kunt ge zelf deletenedit + verwijder post aanklikken.
ontopic, miljaarde missie 55 was a bloody pain in the ass
reward was het gelukkig genoeg wel dik waard
begin eindelijk ook de big adamantoises onder controle te krijgen (zonder death truukje, begon me te irriteren dat ik na elke kill weer tp kon gaan farmen), wel nog steeds geen reagent voor ultimas, maar bon, voor het cp dat ge van die krijgt zit er gelukkig wel extra motivatie in
Fubro zei:die missies.. waar vind ge die? kheb volgens mij nog ni mission 1 gedaan![]()