Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nerathas zei:
@Odin:
Had ook wel een paar poginen nodig om die neer te krijgen.
Normaal speel ik altijd met lighting(ravager/com), sash(rav/syn) en vanille (healer/saboteur/rav).
Maar voor deze boss fight heb ik sash vervangen door Fang (die lvl ik alleen als saboteur). En continue slow op hem doen. Toen ging het allemaal vlotter en was hij neer in 2 pogingen dacht ik.
. Wanneer hij guardde healde ik ofwel mijn party of refreshte ik alle debuffs, erg handig. xD
The Phazonhunter zei:Wat gebeurt er nu eigenlijk met een role level up? Verandert enkel je lvl of krijg je ook een statboost?
Xodiax zei:Niks denk ik . Ik heb hier elke rol op lvl 2 staan en ik zie toch geen statsboost ofzo . En moest ze er zijn , dan zou het toch heel klein zijn .
.Xodiax zei:Niks denk ik . Ik heb hier elke rol op lvl 2 staan en ik zie toch geen statsboost ofzo . En moest ze er zijn , dan zou het toch heel klein zijn .
Wat zijn de goede grind plekke in deze game eigenlijk ?? Zit nu in chapter 7 . Nergens geen goed plekje in de 7 of 8 ?
Xodiax zei:Niks denk ik . Ik heb hier elke rol op lvl 2 staan en ik zie toch geen statsboost ofzo . En moest ze er zijn , dan zou het toch heel klein zijn .
Wat zijn de goede grind plekke in deze game eigenlijk ?? Zit nu in chapter 7 . Nergens geen goed plekje in de 7 of 8 ?
SiRdeK zei:Game even uitgeprobeerd in Game Mania maar vond er echt niks aan. Cutscenes waren wel prachtig, maar gameplay zegt me niets.
Cycloon zei:In chapter 11 zitten toch echt lastige combinaties van vijanden ze![]()


50Euro zei:Power Unlimited | Headlines | Microsoft gebruikt PS3 beelden FFXIII
MS gebruikt PS3 beelden voor promoties.. Kweenie of het hier al ergens staat..




50Euro zei:Power Unlimited | Headlines | Microsoft gebruikt PS3 beelden FFXIII
MS gebruikt PS3 beelden voor promoties.. Kweenie of het hier al ergens staat..
Nerathas zei:Hoe moet je in godsnaam die Barthondolus verslaan? Na een lange tijd cast hij Doom en ga je zoiezo dood wanneer de timer op 0 staat. Probeer hem zo veel mogelijk te dmg'en door stagger/commando's etc.
Mijn beste poging had hij NOG 750k hp over...dat is zelfs niet in de buurt. En mijn chars zijn allemaal zowat op lvl 4 en lvl 3 sub tree's.