Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duck

Legacy Member
Psy zei:
word later geen probleem, ge ziet er in de eerdere chapters een paar rondlopen ivm die c'ieth stones, maar op dat moment rapen die u idd vrij hard :p
kzit atm @ chapter 13 en die A-rank bosses van de stones rapen me ook nog steeds ongeloofelijk, hopen dat het met één of andere ability of zwaar hogere stats toch ook ietwat makkelijker word.

@ivm com/com, gebruik die combo ook vrij veel, meestal eerst haste buffen, dan sent/rav/rav & vanaf het stagger is comm/comm/rav of triple comm

iemand enig idee hoe dat trouwens zit met die 100.000 hit trophy? ik raak nie hoger dan 99.999 ? -.-

GOTY tbh! lang geleeje dak nog is zoveel uur in een console game heb gestoken

Om over de 99 999 cap te geraken moet je oftewel een summon gebruiken ( die hebben geen damage cap) of een genji glove equipen die je dmg cap verhoogt naar 999 999 ( je kan er 3 bemachtigen als reward van een sidemissie, 53,64 en nog enen maar vergeten welke )

Boom stam

Legacy Member
Ik ben nu net zo'n 8 a 9 uur "ver" (veel mislopen kan je niet zoals jullie wel weten ...) en ik ben net aan disc 2 begonnen. Is dit niet enorm snel?


Het spel valt voorlopig wel mee, maar had toch ook iets anders verwacht.

Li1quid

Legacy Member
Boom stam zei:
Ik ben nu net zo'n 8 a 9 uur "ver" (veel mislopen kan je niet zoals jullie wel weten ...) en ik ben net aan disc 2 begonnen. Is dit niet enorm snel?


Het spel valt voorlopig wel mee, maar had toch ook iets anders verwacht.
Net aan disc 2 begonnen:p Kunnen we je niet voort helpen wij gebruike BLURAY:p

Psy

Legacy Member
idd, geen idee welk chapter disc 2 is :)
maar 8-9u zal wel nog niet heel erg ver zijn, de game komt wat traag op gang maar betert wel telkens imo, vanaf sentinel roll erbij kwam kwam het toch een beetje meer op gang.

duck zei:
Om over de 99 999 cap te geraken moet je oftewel een summon gebruiken ( die hebben geen damage cap) of een genji glove equipen die je dmg cap verhoogt naar 999 999 ( je kan er 3 bemachtigen als reward van een sidemissie, 53,64 en nog enen maar vergeten welke )

aha, muchos gracias

Psy

Legacy Member
nog een vraagske voor degenen die de game al beëindigd hebben;

ik ben in chapter 13 direct in die pulse portal gelopen omdat ik wat goesting had om wat missies te gaan doen, als ik nu terug keer in die portal krijg ik na de game uitgespeelt te hebben nog de kans om weer in die portals te gaan?

Savatar

Legacy Member
SPAM

Nog steeds mijn exemplaar van Play.com niet ontvangen (posted 04/03). Aan allen hier aanwezig... pre-orders doet men niet bij Play.com. Dat heb ik nu wel mogen merken... Vraag me af of ik überhaupt mijn game nog zal ontvangen...

SPAM

Ontopic:

Zijn er optionele superbosses aanwezig zoals de Dark aeons en Penance in FF10 ?

DreaDNoughT

Legacy Member
Ik zit aan disc 2 na een dikke 14u . Nu bijna 16u . Chapter 6 .

Tis tezien wa rap is . Gewoon vooruit lopen zonder ergens te stoppen of u datalog te lezen ben je snel ja . En zoals ik , rondlopen , effe rondkijken naar het uitzicht, datalog lezen , bekke grinden , nog wat rondkijken enz . Je bepaalt zelf hoe snel je bent . Ik heb niet echt de intentie om deze game in 40u uit te spelen .

Dawg (oi22)

Legacy Member
Xodiax zei:
Ik zit aan disc 2 na een dikke 14u . Nu bijna 16u . Chapter 6 .

Tis tezien wa rap is . Gewoon vooruit lopen zonder ergens te stoppen of u datalog te lezen ben je snel ja . En zoals ik , rondlopen , effe rondkijken naar het uitzicht, datalog lezen , bekke grinden , nog wat rondkijken enz . Je bepaalt zelf hoe snel je bent . Ik heb niet echt de intentie om deze game in 40u uit te spelen .

Disc 2 ?

Ps3 ? :crazy:

Daedie

Legacy Member
TCF-Trip zei:
SPAM

Nog steeds mijn exemplaar van Play.com niet ontvangen (posted 04/03). Aan allen hier aanwezig... pre-orders doet men niet bij Play.com. Dat heb ik nu wel mogen merken... Vraag me af of ik überhaupt mijn game nog zal ontvangen...

SPAM

No offense, mdaar dat heeft hier al zoooo vaak gestaan. Tis ondertussen vrij bekend dat play.com er soms (vaak) heel lang over doet om nieuwe releases te leveren.

TheHut/Zavvi is 99% van de tijd heel snel en goedkoper (meeste hadden om op release dag).

Savatar

Legacy Member
Daedie zei:
No offense, mdaar dat heeft hier al zoooo vaak gestaan. Tis ondertussen vrij bekend dat play.com er soms (vaak) heel lang over doet om nieuwe releases te leveren.

TheHut/Zavvi is 99% van de tijd heel snel en goedkoper (meeste hadden om op release dag).

Zou goed kunnen maar ik lees helaas niet elke thread die verschijnt, waar ik wel kom, heb ik dat nooit gelezen. Als ik mijn exemplaar nog maar krijg, is het ok. (GOW3 is in aantocht (thehut))

1 ding weet ik nu wel, geen pre-orders meer bij play.com Over de gewone bestellingen heb ik nooit te klagen gehad. (snel en goedkoop)

Dawg (oi22)

Legacy Member
Dat kan ik wel geloven maar ik vraag me af waarom je dan in de ps3 thread post :p

Is toch ook een xbox360 thread ? ;p

prometheus03

Legacy Member
:) ik dacht eerst dat ik me gemist had van thread, dat ik in de ff8 thread ofzo zat :p

op t xbox forum is de ff thread heel kalm, nog maar een 5tal pagina's als t al zo veel is

Psy

Legacy Member
55-60uur hier, maar als ge erna nog echt het max wil bereiken denk ik iets van een 80uur of zo? misschien wat meer, afhankelijk hoe erg je rushed door de game

tb-303

Legacy Member
TCF-Trip zei:
SPAM

Nog steeds mijn exemplaar van Play.com niet ontvangen (posted 04/03). Aan allen hier aanwezig... pre-orders doet men niet bij Play.com. Dat heb ik nu wel mogen merken... Vraag me af of ik überhaupt mijn game nog zal ontvangen...

SPAM

Ontopic:

Zijn er optionele superbosses aanwezig zoals de Dark aeons en Penance in FF10 ?

... wat hoop je te bereiken met ons te "spammen" met je online pre order troubles... als je wil spelen ipv zagen koop dan je spel (iets duurder) in je locale shop!

Darius Craven

Legacy Member
tb-303 zei:
... wat hoop je te bereiken met ons te "spammen" met je online pre order troubles... als je wil spelen ipv zagen koop dan je spel (iets duurder) in je locale shop!

Gaan we weer die richting uit... :ironic:

On topic: Ik heb mijn CE guide! Wat een prachtboek... Nu nog tijd vinden om verder te gamen :D

Cycloon

Legacy Member
Ik heb net het bericht gekregen dat ik nu mijn rollen kan masteren, maar mijn crystarium is nog niet ver genoeg uitgebreid, gebeurt dit bij de volgende boss of moet ik eerst die nieuwe rollen beginnen developpen voor ik verder kan bij hun originele?

memorexxx

Legacy Member
kben nu aan chapter 8, wat ik mij afvraag, gaat uw TP gaunge ooit hoger dan 5 worden? Een summon kost 3TP en dat balkske gaat toch nie volledig terug vol na elk gevecht. Wat dus betekend dat ge uwe eidolon maar om de X aantal gevechtjes kunt summonen...

En kan je eens je voorbij chapter 11 bent (het free roam stuk) ook nog terugkeren om die side missions te doen of moet je dan eerst de main story uitspelen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan