Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
duck zei:goe edde gij da gedaan zo rap ?, ik zit aan 74 uur nu en moet nog 5 side missies doen, nog alle ultimate wapens farmen en nog 5 mil cp nodig om alles te maxen ?
En je hebt de game amper 2 dagen geleden uitgespeeld, sorry maar ge zijt ier aant bluffen uit uwe nek![]()
prometheus03 zei:weapon upgrade vraagje:
zijn er items die er voor zorgen dat u wapens en uitrusting zo extra powers krijgen?
bv +20% magic
of kan je dat misschien pas verkrijgen eenmaal je wapen al tot een sterretje geleveld is en je hett het daarna omzet?

V1nce zei:Waarom zou ik kben geen 16 jaar ze
En ik heb niet alle ultieme wapens gaan halen , gewoon de 3 voor men party.
Ik ben geen trophy whore ,heb ze ook belange nie allemaal en wil da ook nie , kwil gewoon alles gezien hebbe van het spel, vandaar
En gewoon alles gerushed der is ook een mission 63 trick waardoor ge bijna 100% droprate krijgt van adamantoise.
En zo snel als ik kon ben ik grow egg gaan hale zoda ik cp x2 had.
Veel death spel gebruiken is ne goeie tip voor missie monstens aan te kunne die ge normaal nog nie aankunt
Als ze nie resistant zijn natuurlijk zo ben ik heel snel cp x2 gaan halen dacht ik
En ik had het 12 maart uigespeeld ,toen op 42 uur alleen moest ik daar nog de eindbaas molle, ik ben toen eerst men ultieme wapens en de meeste sidemissions gaan doen.
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/final-fantasy-xiii.624094
De eindbaas heb ik 2 dage gelede ofzo dan gaan verslaan same met nog een paar sidemissions die overbleve.
Nu moet ik ook nog missie 64 doen ma gow is der nu effe tussegekome en das toch max een kwestie van een half uur dus veel gaat da nie aan menne tijd doen.
in 2 uur farmen 1 trap en 1 plat ingot 
Mayiko zei:zalig, iedereen problemen metblijkbaar maar ik heb hem in 1 keer gedaan hope is wel 1 keer neergegaan maar uiteindelijk was die a piece of cake.odin
teveel mensen spelen op autobattle als je het mij vraagt
dittoCycloon zei:Ik heb die ook gewoon met autobattle verslaan, nothing bad about it.
V1nce zei:En zo snel als ik kon ben ik grow egg gaan hale zoda ik cp x2 had...
Cycloon zei:Ik heb die ook gewoon met autobattle verslaan, nothing bad about it.

spliffrider zei:Ok jongens den "truck met de doaf" om rap een extra sterreke te verdienen en een beetje rapper uw fights te enden :
Zet rav-rav(-rav) als uw eerste (standaard) paradigm.
Start combat: indien ge pre emptive hebt: uw atb balk is vol: gewoon full rav blijven, attacken & dan switchen nr Rav-rav-com om uw stagger bar niet te hard te laten droppen. 1x wacken met de commander is genoeg om dit te bewerkstelligen.
Indien ge echter GEEN pre emptive kunt krijgen: GE begint combat met een lege ATB bar... Switch direct naar rav-rav-com van zodra ge kunt -> uw atb bar is direct volledig vol en ge kunt sneller attacken dan zonder die switch.
Heb al gemerkt dat ge om de pakweg 2 beurten zo een "gratis" paradigm switch kunt doen, waarbij uw atb bar gewoon direct volledig vol is net na die switch.
MattRahl zei:Same here, gewoon Rav/rav en med/med gebruiken was al genoeg om hem te verslaan
Idd, ook al gemerkt, daarom vind ik het bizar dat er hier mensen zijn die bij hoog en bij laag zweren altijd op tijd te zijn met hun abilities te kiezen, zonder auto-battle. Op die momenten MOET je gewoon auto-battle nemen als je op tijd wil zijn.

Nerathas zei:Zit nu ergens in chapter 11 en heb toegang tot het R&D depot. Maar wat is het nut om die dingen te kopen, er zit daar een item in van 2 mil gil! Hoe moet je dat ooit kunnen kopen en wat doet zoiets?
Daedie zei:Die spullen dat ge daar kunt kopen zijn we beste upgrade items int spel. Die van 50k geeft het hoogst aantal xp/gil bijvoorbeeld.
Dat item van 2mil dient om tier 2 wapens te upgraden naar tier 3. Daar moet ge wel wat voor farmen maar dat is goed te doen als uw chars sterk genoeg zijn.
Nerathas zei:Waar haal je eigenlijk goeie wapens? Alles dat ik al gevonden heb tot hiertoe verschilt amper van elkaar. Heb Vanille en Lighting's wapens nu beide op lvl 10.
Daedie zei:Alle wapens (buiten de meeste startwapens denk ik) zijn eigenlijk goed. Ze hebben allemaal hun eigen voor en nadelen. Der is hier in deze topic al ergens een site gepost waar alle wapens met hun effecten stonder vermeld.