Nerathas
Legacy Member
Dark_ParaSite zei:Het enige wat me ietwat stoort is dat ookal speelt ge nie met de charackters hun cp ook wordt bijgeteld net zoals bij de ventjes waar ge op die moment mee rondloopt.
bvb als ge enkel met vanille en sazh rondloopt en daarna met met lighting en hope ge onmiddelijk de verdiende cp van bij vanille en sazh kunt aanvullen bij light en hope.
Vind dit persoonlijk heel onlogisch![]()
Dat is toch net goed?
En ik speel altijd met hetzelfde team (tenzij een bepaalde boss encounter andere tactics vergt), geen zin om telkens om te wisselen gewoon om de andere te lvl'en.
¦¦ $óñï¢ ¦¦ zei:heeft er nog iemand last van sommige zinnen die niet uitgesproken worden? ik heb het nu al een keer of 5 voorgehad![]()
Nope.

