Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
tis een sjiek verhaal ma het vechtsysteem trekt op NIX!
uiteindelijk moeje gewoon op x blijven rammen.. en af en toe is veranderen naar een ander paradigm set en daarmee is alles gezegd, ge kunt zeggen doe abilities ipv auto-battle en da gaat wel in normal fights ma tege nen baas-achtigen hebde daarvoor echt geen tijd

Samus007

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
tis een sjiek verhaal ma het vechtsysteem trekt op NIX!
uiteindelijk moeje gewoon op x blijven rammen.. en af en toe is veranderen naar een ander paradigm set en daarmee is alles gezegd, ge kunt zeggen doe abilities ipv auto-battle en da gaat wel in normal fights ma tege nen baas-achtigen hebde daarvoor echt geen tijd

het vechtsysteem word overal geprezen als zelfs het beste ever in de FF reeks, strange ...

Misterblort

Legacy Member
Samus007 zei:
het vechtsysteem word overal geprezen als zelfs het beste ever in de FF reeks, strange ...

idd strange aangezien er geen fuck aan is.. Tvechtsysteem van FFVII ja da was tbeste imo

het dees trekt echt op geen bal.. ok als ge ne god doet is er nog iet of wa afwisseling ma das ook ni echt veel het geval e?

Vitabis

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
tis een sjiek verhaal ma het vechtsysteem trekt op NIX!
uiteindelijk moeje gewoon op x blijven rammen.. en af en toe is veranderen naar een ander paradigm set en daarmee is alles gezegd, ge kunt zeggen doe abilities ipv auto-battle en da gaat wel in normal fights ma tege nen baas-achtigen hebde daarvoor echt geen tijd

Wie speelt er dan ook met auto-battle
ook voor bosses, ene keer ge da gewoon bent, zijde rap genoeg met zelf uw abilities te kiezen.

Anima

Legacy Member
valt wel op da degene die het saai of gevecht systeem niks vinden wel auto battle gebruiken ... ik heb het nog nie gebruikt, t'is veel leuker zonder!

blizzard

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
tis een sjiek verhaal ma het vechtsysteem trekt op NIX!
uiteindelijk moeje gewoon op x blijven rammen.. en af en toe is veranderen naar een ander paradigm set en daarmee is alles gezegd, ge kunt zeggen doe abilities ipv auto-battle en da gaat wel in normal fights ma tege nen baas-achtigen hebde daarvoor echt geen tijd

Seriously, dude, ni genoeg tijd in bossfights om zelf u abilities te kiezen? -_-

K vind het grappig da er mense zitte te klage over het vechtsysteem en ni eens moeite doen om gewoon abilities te gebruiken ipv autobattle.

Misterblort

Legacy Member
Ik ben genen 'dude' dus dimmen e snotneus. Ik mag mijn mening hier toch geven zonder datter op afgegeve word? Ze hadden da auto-combat systeem der ni mogen insteken en gewoon als default het ability vensterke tone, zodaje wel zelf moet kiezen.
En nu gaje wss zeggen Ej dude! zijde gij ne noob ofzo drukt dan gewoon elke keer pijlke naar beneje => x en voila ge zijt er ook e.. mjah maakt ni uit, thad default moete zijn..

Omabroodje

Legacy Member
Ik ben soms te snel en selecteer auto-battle. Is er geen manier om da knopje te disablen?

duck

Legacy Member
blizzard zei:
Seriously, dude, ni genoeg tijd in bossfights om zelf u abilities te kiezen? -_-

K vind het grappig da er mense zitte te klage over het vechtsysteem en ni eens moeite doen om gewoon abilities te gebruiken ipv autobattle.

Waarom moeite doen om abilities te gebruiken wanneer je zonder moeite met autobattle de game kan uitspelen... ze hadden die autobattle der nooit mogen insteken want trekt op nieks zo.

Moesten ze nu nog voordelen geven aan handmatig kiezen maar nee, gelukkig zitten er een paar moeilijkere side missies tussen waar je beter af bent met handmatig maar veel te weinig :(

Moloch

Legacy Member
807260572_n6CMU-L.jpg

Omabroodje

Legacy Member
Mayiko zei:
hmm vreemd bij mij is abilities mijn default vensterke, aja juist ik kijk ook naar settings voor ik een game begin te spelen.
mannen het battlesysteem is even goed als eender welk andere game, ik speel nooit met autobattle (heb het enkel gedaan voor de eerste tutorial).
en in settings kan je dus zorgen dat abilities je default choice is.

Oké thanks, kga da seffes keer aanpassen ;)

aGeaL

Legacy Member
mhm, curious, autobattle -> te simpel,, manueel -> te slow .. ik heb hopen tijd genoeg met het manueel te doen, enige ik soms autobattle durf usen is als me char in medic mode gaat en zo toch enkel cure heeft

blizzard

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
Ik ben genen 'dude' dus dimmen e snotneus. Ik mag mijn mening hier toch geven zonder datter op afgegeve word? Ze hadden da auto-combat systeem der ni mogen insteken en gewoon als default het ability vensterke tone, zodaje wel zelf moet kiezen.
En nu gaje wss zeggen Ej dude! zijde gij ne noob ofzo drukt dan gewoon elke keer pijlke naar beneje => x en voila ge zijt er ook e.. mjah maakt ni uit, thad default moete zijn..

In u settings kunde abilities als default selecteren, is ook duidelijk in de tutorial in het begin van het spel gezegd.

Misterblort

Legacy Member
blizzard zei:
In u settings kunde abilities als default selecteren, is ook duidelijk in de tutorial in het begin van het spel gezegd.

wist ik ni, ik speel het bij ne vriend.. thx

V1nce

Legacy Member
Volledig uit

Alle sidemissions, ultieme wapens etc

Rond de 60 uur over gedaan.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Het enige wat me ietwat stoort is dat ookal speelt ge nie met de charackters hun cp ook wordt bijgeteld net zoals bij de ventjes waar ge op die moment mee rondloopt.

bvb als ge enkel met vanille en sazh rondloopt en daarna met met lighting en hope ge onmiddelijk de verdiende cp van bij vanille en sazh kunt aanvullen bij light en hope.

Vind dit persoonlijk heel onlogisch :)

Sonic4liv3

Legacy Member
heeft er nog iemand last van sommige zinnen die niet uitgesproken worden? ik heb het nu al een keer of 5 voorgehad :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan