Misterblort
Legacy Member
tis een sjiek verhaal ma het vechtsysteem trekt op NIX!
uiteindelijk moeje gewoon op x blijven rammen.. en af en toe is veranderen naar een ander paradigm set en daarmee is alles gezegd, ge kunt zeggen doe abilities ipv auto-battle en da gaat wel in normal fights ma tege nen baas-achtigen hebde daarvoor echt geen tijd
uiteindelijk moeje gewoon op x blijven rammen.. en af en toe is veranderen naar een ander paradigm set en daarmee is alles gezegd, ge kunt zeggen doe abilities ipv auto-battle en da gaat wel in normal fights ma tege nen baas-achtigen hebde daarvoor echt geen tijd




