Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:Waar reageert hij? Ik zou hier ook wel eens op willen ingaan.
Ik kan eigenlijk veel van zijn punten volgen, maar ik vind het verkeerd verwoord. Dat een persoon die niet veel tijd kan of wil geven aan games niet aan FF moet beginnen (of eender welke andere quality RPG) is een feit. Maar het is niet eerlijk als je een dergelijk spel gaat reviewen naar dat feit...

Analog zei:Reactie van Ronald van De Morgen via Facebook
Ronald Meeus March 17 at 3:38pm Report
Allez, de fanboys zijn weer op hun tenen getrapt. Ik speel een game door tot het bittere eind als het min of meer blijft boeien, en heb 120 uur 'Fallout 3' op de teller. Maar De Morgen is een krant die vooral wordt gelezen door mensen met erg weinig vrije tijd, en die hebben geen zin om zich eerst door twintig uur strontvervelende gameplay te wurmen om zich daarna pas te amuseren. Dus ja, als je zes uur lang hebt zitten spelen zonder je een minuut te hebben vermaakt, is het misschien tijd om ermee op te houden. Life's too short.
En de dingen die hij zegt zijn ergens wel waar, het publiek dat De Morgen leest zit helemaal anders in elkaar dan bvb dat van GUNK of OPM. Hij moet die review dan ook niet schrijven voor de "harde RPG fans" maar voor de casual paper reader 
Nerathas zei:Erm facebook staat erop? :ironic:

Daedie zei:Kvind zijn mening niet onbegrijpelijk. Buiten het feit dat hij turn-based combat afkraakt, precies alsof TB niet modern kan zijn.
Ma voor de rest, ik heb ook met moment chapters lang het gevoel gehad dat het allemaal te rechtlijnig en langdradig was, tot het punt dat ik toch wel stukken met tegenzin heb gespeeld.
Vanaf chapter 11 vind ik het eigenlijk pas echt goed worden, en dat is eigenlijk veel te laat.
Psy zei:wat een idioot. dat hij dan gewoon vermeld zoals hij in z'n email beweerd, dat het namelijk geen game is voor de 'mainstream crowd', maar daarom in een publiek review de game volledig afbreken toont simpelweg aan dat het een groot kalf is.
hij zit zichzelf vast te zetten in een hoekje in die email & heeft het geneens door, hilarisch.
.
wel nog sjiek dat em reageert. 


prometheus03 zei:ik heb me trouwens wel erg geamuseerd in de eerste 6 uur, dan nie echt met de battles, maar gewoon met de setting en wereld te leren kennen (via het linaar verhaal dan wel)
Den_John zei:Pfiew, diein Chapter 4 is niet simpel.Odin van Lightning

GuerrillaDawg zei:Kan nog altijd niet geloven dat hope direct stierf en ik met Lightning d.m.v potions het overleefde
met buff was het supereasyV1nce zei:Volledig uit
Alle sidemissions, ultieme wapens etc
Rond de 60 uur over gedaan.
, ik zit aan 74 uur nu en moet nog 5 side missies doen, nog alle ultimate wapens farmen en nog 5 mil cp nodig om alles te maxen ? 
