Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
Hmm, iemand ook problemen bij inloggen bij Shopto?
Gisteren lukte het maar nu wilt het precies niet :p

GETHEZ

Legacy Member
wtf op de mainpage staat er onder de forumknop een reclame met "fifa 12, nu beschikbaar..."

:naughty: :naughty: :naughty:

Nick_002

Legacy Member
Is er een kans dat er vandaag al verkocht wordt in een of andere winkel ?

inkei

Legacy Member
Zou me verbazen maar Game Mania lijkt me de beste plaats om te kijken denk ik ?
Maar waarschijnlijk zoals iedereen zegt zal het morgen zijn.

J.Brown

Legacy Member
dit is echt de enige game waar ik elk jaar naar uit kijk zoals een klein kind die wacht op zijn Sint-Niklaas

Shadowfox

Legacy Member
MediaMarkt en Saturn zijn toch 2 winkels waar ik al verschillende keren een game heb zien liggen in de rekken vóór de releasedatum hoor.

Braxgata

Legacy Member
steffanneke zei:
wanneer verzenden ze jou pre order bij amazon uk eigenlijk?

nooit pre orderen in belgie.. je hebt de game sneller als je gewoon naar de winkel gaat hoor. Je mag blij zijn als je je game maandag hebt

inkei

Legacy Member
Braxgata zei:
nooit pre orderen in belgie.. je hebt de game sneller als je gewoon naar de winkel gaat hoor. Je mag blij zijn als je je game maandag hebt

Ah, was er niet iemand hier die het morgen al ging binnenkrijgen via shopto?

HOPLON

Legacy Member
Ongeduldigaardjes man man ... :)

Ik ben het ondertussen al beu die demo te spelen, ik ga wel oefenen eens ik het origineel heb

Nu nog wat fifa 11 spelen en beginnen afscheid nemen van mijn Ultimate Team. Want eens 12 hier ligt zal ik er wss niet meer naar kijken!

Weet iemand of uw online stats blijven of opnieuw beginnen als je met Fifa 12 begint te spelen?

Kekkeuh66

Legacy Member
HOPLON zei:
Ongeduldigaardjes man man ... :)

Ik ben het ondertussen al beu die demo te spelen, ik ga wel oefenen eens ik het origineel heb

Nu nog wat fifa 11 spelen en beginnen afscheid nemen van mijn Ultimate Team. Want eens 12 hier ligt zal ik er wss niet meer naar kijken!

Weet iemand of uw online stats blijven of opnieuw beginnen als je met Fifa 12 begint te spelen?

Alles op nul. Online head to head ranked ga je starten in divisie 10. je moet per 'seizoen' 10 matchen spelen. om van 10 naar 9 te gaan moet je bijvoorbeeld in die 10 matchen 12 punten halen ofzo. Zit je in divisie 9 is het denk ik 15 punten dat je moet halen om naar 8 te gaan maar je kan ook terug zakken naar 10 als je minder dan 9 punten haalt ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan