Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
donderdag hebben ze gezegd in gamemania:sop: maja elke keer dat ze dat zegen krijg ik de volgende dag of de dag erna een sms:crazy:

"
Mediamarkt in Poland and many other stores got FIFA today and are selling it already

going for my copy right now, so excited!

call your local store and ask them if they sell it early! "

van het ea forum

inkei

Legacy Member
In softwareshop (sint-niklaas) ligt hij al maar verkopen ze hem nog niet. :(

Braxgata

Legacy Member
inkei zei:
In softwareshop (sint-niklaas) ligt hij al maar verkopen ze hem nog niet. :(

elke winkel heeft fifa 12 al hoor, ze mogen het gewoon nog niet verkopen.
misschien een overval plegen? :D

GETHEZ

Legacy Member
alé vooruit, voor de fun nog is gebeld naar dreamland en naar MM...

dreamland : wij verkopen eerder als de andere verkopen
MM : verkoop in buitenland heeft geen invloed op verkoop hier (en ze hadden hem nog ni liggen..., MM st-pieters leeuw)

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Alles op nul. Online head to head ranked ga je starten in divisie 10. je moet per 'seizoen' 10 matchen spelen. om van 10 naar 9 te gaan moet je bijvoorbeeld in die 10 matchen 12 punten halen ofzo. Zit je in divisie 9 is het denk ik 15 punten dat je moet halen om naar 8 te gaan maar je kan ook terug zakken naar 10 als je minder dan 9 punten haalt ofzo.

Klinkt heel leuk en uitdagend !

Nu met uw punten wist je ook niet welke rang/positie je ongeveer had en dat vond ik wel jammer, je kreeg wel punten bij (of er gingen er af) maar dat was het dan ook.
Het beste dat ik ooit gehaald heb was 4850 punten dacht ik. Nu schommel ik rond de 4600 ...

Nog een vraagje, hoe zit het dan met FUT, krijgt die ook zo'n ranking systeem?

Braxgata

Legacy Member
gethez zei:
alé vooruit, voor de fun nog is gebeld naar dreamland en naar MM...

dreamland : wij verkopen eerder als de andere verkopen
MM : verkoop in buitenland heeft geen invloed op verkoop hier (en ze hadden hem nog ni liggen..., MM st-pieters leeuw)

bedankt om te bellen

djemz

Legacy Member
damned verkoop het gewoon!!! :D Daar liggen en niet verkopen vraagt gewoon voor een overvalleke

Braxgata

Legacy Member
morgen of overmorgen zal game mania een sms sturen dat we het mogen komen halen :)

Anoniem06

Legacy Member
stoica_dva zei:
Ik hoop van harte dat dit een grap was, lol.

Uhm nee, niet echt.

Hazard is een lekkere speler, daar niet van. Ik vind het alleen dwaas om de rol van Simons te onderschatten. Mensen die dat doen kennen niks van voetbal imo. Speelt gij maar is met 10 hazards in u team, ge zult ver komen.

-Panda-

Legacy Member
Game Mania:

- Komt morgen binnen
- Mag pas donderdag officieel verkocht worden
- Zal waarschijnlijk woensdag al te koop zijn

travis.bickle

Legacy Member
arneeuh zei:
Uhm nee, niet echt.

Hazard is een lekkere speler, daar niet van. Ik vind het alleen dwaas om de rol van Simons te onderschatten. Mensen die dat doen kennen niks van voetbal imo. Speelt gij maar is met 10 hazards in u team, ge zult ver komen.

Het jammere in fifa is dat 10 Hazards (overdreven, maar bon) in het team vaak de beste optie is, de rol van controleurs op het middenveld is in fifa echt minimaal.


Fifa, serious business :$

HOPLON

Legacy Member
T.Bickle zei:
Het jammere in fifa is dat 10 Hazards (overdreven, maar bon) in het team vaak de beste optie is, de rol van controleurs op het middenveld is in fifa echt minimaal.


Fifa, serious business :$

Geen appels met peren beginnen vergelijken he, we hebben het hier wel over de irl situatie he.

Maar wat je zegt van controleurs in het spel fifa minimaal daar moet ik je helaas gelijk in geven, het belang van een speler wordt soms (te) weinig weerspiegeld in het spel ivm de realiteit. Al moet ik wel zeggen in fifa 11 ik met de rode duivels altijd met Fellaini, Witsel (of Vertonghen) & Simons speelde in het middenveld. Dit speelde imo beter dan met een Defour of gelijk welke andere speler id plaats van Simons.

Het beste voorbeeld is misschien Gerrard van Liverpool. In real life een controleur op het middenveld en de grote man maar in fifa vond ik hem (ondanks zijn stats) geen superspeler. Is snel moe en is bij Liverpool meestal de 1ste die ik moet vervangen omdat hij moe is :help:
En zo zijn er nog wel een tal van voorbeelden (Pirlo, Messi, Biglia ...)

HOPLON

Legacy Member
T.Bickle zei:
Het jammere in fifa is dat 10 Hazards (overdreven, maar bon) in het team vaak de beste optie is, de rol van controleurs op het middenveld is in fifa echt minimaal.


Fifa, serious business :$

Da's nu wel overdreven, met 10 hazards win je geen enkel luchtduel en gaat elke corner tegen binnen ;)
Geef mij dan maar 10 fellainis :rofl:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Een goed voorbeeld van een controleur in fifa op het middenveld vind ik xavi ... :)

HOPLON

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Een goed voorbeeld van een controleur in fifa op het middenveld vind ik xavi ... :)

Snel, goede passing, ... yep !

Men zegt altijd dat bij aanvallers en verdedigers de pace het belangrijkste is en bij middenvelders (controleurs) de passing maar met Pirlo heb ik ondervonden dat dit niet klopt.
Heeft een passing van 90 maar het duurt wel een 'uur' eer dat hij zijn goede pas gegeven heeft :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan