Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arneeuh zei:De dag dat pakweg Hazard even hard werkt als Simons praten we voort.
boerkiiilerke zei:puyol is echt de zwakke plek van barca in fifa 12ad:


Shadowfox zei:
Puyol is de enige waar ik totaal niet voorbij raak wanneer ik op Semi-Pro speel.![]()
zonder snelheid is dat idd ne beerIn arena oefenenSummaheat zei:hoe moet ge beginnen aan die penalty's? mijn maat en ik schieten altijd mis![]()
. Gebruik r2 of l2 kweet nie meer jusit om het groene richting cirkelke te zien.J.Brown zei:vanaf wnr zou GM fifa 12 vrijgeven? Is er een kans dat het woensdag al zou zijn?
(zou ideaal zijn want heb dan dagje vrij)

stoica_dva zei:Wat je hier soms allemaal niet moet lezen op voetbalvlak.
Genk heeft zijn titel grotendeels te danken aan Courtois. En bij een club als Atletico zet hij die prestatie gewoon moeiteloos verder terwijl de omstandigheden niet in zijn voordeel spraken. Welke 19 jarige doet hem dat na? Kerel is een erg grote en gaat alleen nog maar groter worden.
Mignolet is degelijk, niet meer dan dat. Sunderland is niet voor niks op zoek naar versterking tussen de palen.
Vraag me af waarom iedereen altijd zich in voetbaldiscussies wil mengen terwijl ze zich baseren op.. Ik weet het niet? De wedstrijden en prestaties zelf kunnen het in ieder geval niet zijn.
Door zo'n bekrompen visies krijg je het typische Belgen scenario, wroeters als Simons in de ploeg en rasechte artiesten en goudhaantjes als Courtois en Hazard op de bank. Of nog erger, een niet selectie zoals Mertens eerder en nu Nainggolan en Mirallas.
Braxgata zei:hopen dat er een winkel het vroeger verkoopt![]()

Braxgata zei:de kans is vrij groot dat ze het woensdag al verkopen.
dit was het geval vorig jaar omdat een andere winkel in belgië het verkocht en de rest volgt dan, dus hopen dat het net hetzelfde is dit jaar![]()

BengiePS3 zei:Vorig jaar heb ik fifa 11 al kunnen kopen op de dinsdag in de saturn,hopelijk dit jaar terug![]()
