Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
vanaf wnr zou GM fifa 12 vrijgeven? Is er een kans dat het woensdag al zou zijn?

(zou ideaal zijn want heb dan dagje vrij:cool:)

HOPLON

Legacy Member
Als ik denk aan realisme en ik denk dan aan een 2de verdediger die druk zet dan kan ik me niet inbeelden dat die 2de speler net zoals in fifa 11 er ook niet direct tegenaan vliegt ipv "er rond te gaan zweven".

Ik kijk dan vooral naar mijn eigen ervaring op het veld als verdediger en ik vlieg er ook altijd direct keihard in wat overeen komt met X & O in fifa 11 ...

ldj

Legacy Member
ik hoop echt dat shopto fifa12 in mijn bus bezorgd op 30/09 (of is de release hier in de gm enzo de 29ste? :unsure:)

Kiiilerke

Legacy Member
Shadowfox zei:
:eek:

Puyol is de enige waar ik totaal niet voorbij raak wanneer ik op Semi-Pro speel. :wtf:

puyol moede op snelheid pakken:) zonder snelheid is dat idd ne beer

Summaheat

Legacy Member
hoe moet ge beginnen aan die penalty's? mijn maat en ik schieten altijd mis :D

Braxgata

Legacy Member
J.Brown zei:
vanaf wnr zou GM fifa 12 vrijgeven? Is er een kans dat het woensdag al zou zijn?

(zou ideaal zijn want heb dan dagje vrij:cool:)

de kans is vrij groot dat ze het woensdag al verkopen.
dit was het geval vorig jaar omdat een andere winkel in belgië het verkocht en de rest volgt dan, dus hopen dat het net hetzelfde is dit jaar :)

exo

Legacy Member
stoica_dva zei:
Wat je hier soms allemaal niet moet lezen op voetbalvlak.
Genk heeft zijn titel grotendeels te danken aan Courtois. En bij een club als Atletico zet hij die prestatie gewoon moeiteloos verder terwijl de omstandigheden niet in zijn voordeel spraken. Welke 19 jarige doet hem dat na? Kerel is een erg grote en gaat alleen nog maar groter worden.

Mignolet is degelijk, niet meer dan dat. Sunderland is niet voor niks op zoek naar versterking tussen de palen.

Vraag me af waarom iedereen altijd zich in voetbaldiscussies wil mengen terwijl ze zich baseren op.. Ik weet het niet? De wedstrijden en prestaties zelf kunnen het in ieder geval niet zijn.

Door zo'n bekrompen visies krijg je het typische Belgen scenario, wroeters als Simons in de ploeg en rasechte artiesten en goudhaantjes als Courtois en Hazard op de bank. Of nog erger, een niet selectie zoals Mertens eerder en nu Nainggolan en Mirallas.

Grotendeels ga ik akkoord met je maar ik vind dat je de prestaties van Simons een beetje minimaliseert.
Ikzelf was er ook geen fan van maar een type Simons heb je wel nodig als buffer tussen het (aanvallende) middenveld en de verdediging, anders verzuip je gewoon op u middenveld.

J.Brown

Legacy Member
Braxgata zei:
de kans is vrij groot dat ze het woensdag al verkopen.
dit was het geval vorig jaar omdat een andere winkel in belgië het verkocht en de rest volgt dan, dus hopen dat het net hetzelfde is dit jaar :)

Ok merci :)

hopelijk snel een smske

GETHEZ

Legacy Member
BengiePS3 zei:
Vorig jaar heb ik fifa 11 al kunnen kopen op de dinsdag in de saturn,hopelijk dit jaar terug :)

vorig jaar was ik woensdag juist voor sluiting in de MM het gaan halen en het lag er al van de vorige dag... :p

dus vrij grote kans (dinsdagavond) geef ik het toch...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan