Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilcao zei:Vind ik ook. Ik denk dat de onderste ploegen van de Premier League beter zijn dan die van La Liga. Ook schat ik Mignolet hoger in op dit moment dan Courtois. Potentieel heeft Courtois genoeg en zal hij wel beter worden maar dit moment Mignolet > Courtois

djemz zei:hmm kan een pre-order uitverkocht zijn? Want ik wil hem pre-orderen bij dreamland en daar komt er dat hij niet meer verkrijgbaar is.. Iemand die nog een winkel weet waar ze hem aan zo een goeie prijs verkopen? (54€![]()
) langsgaan bij dreamland zelf...stoica_dva zei:Wat je hier soms allemaal niet moet lezen op voetbalvlak.
Genk heeft zijn titel grotendeels te danken aan Courtois. En bij een club als Atletico zet hij die prestatie gewoon moeiteloos verder terwijl de omstandigheden niet in zijn voordeel spraken. Welke 19 jarige doet hem dat na? Kerel is een erg grote en gaat alleen nog maar groter worden.
Mignolet is degelijk, niet meer dan dat. Sunderland is niet voor niks op zoek naar versterking tussen de palen.
Vraag me af waarom iedereen altijd zich in voetbaldiscussies wil mengen terwijl ze zich baseren op.. Ik weet het niet? De wedstrijden en prestaties zelf kunnen het in ieder geval niet zijn.
Door zo'n bekrompen visies krijg je het typische Belgen scenario, wroeters als Simons in de ploeg en rasechte artiesten en goudhaantjes als Courtois en Hazard op de bank. Of nog erger, een niet selectie zoals Mertens eerder en nu Nainggolan en Mirallas.
djemz zei:die stream die eerder gepost is werkt nog altijd, die gast heeft toch al es gestopt hoop ik toch? Maar aan zijn hese stem te horen vrees ik ervoor![]()
die kerel zit idd al 3-4 dagen te no lifen!
Wijsheid zei:Wat een grap...
boerkiiilerke zei:nopedie kerel zit idd al 3-4 dagen te no lifen!
![]()

disturbed_mind zei:Waarom? Het is effectief een hele verbetering... Als je zo'n fan was van de voorgaande reeks, waarom omarm je deze heerlijke veranderingen niet? Omdat het moeilijker is?
bart44 zei:Fifa 11 + 12: het verschil??: Bij fifa 11 kan iedereen nog meedoen(niet zoveel buttons), en fifa 12 wordt voor de echte goede voetballers makkelijker..Fifa 12 ga je ook niet snel ff uithalen om tegen iemand anders te spelen(die dit nog nooit gespeeld heeft) ivm de moeilijke buttons die je moet gebruiken..fifa 11 was iets te makkelijk bij het verdedigen en redelijk moeilijk om aan te vallen..ik blijf erbij, fifa12 is een vooruitgang met het nieuwe systeem, maar denk dat enkel de echte die hards de moeite gaan doen om zich hier op toe te leggen..dan kan je idd stellen dat fifa11 veel toegangkelijker was voor het grote publiek dan fifa 12..Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van fifa 12..moeilijk gaat ook, maar aangezien ik maar normale skills heb, was het voor mij ook een grote aanpassing..benieuwd wat dit online gaat geven..