Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoica_dva

Legacy Member
Wilcao zei:
Vind ik ook. Ik denk dat de onderste ploegen van de Premier League beter zijn dan die van La Liga. Ook schat ik Mignolet hoger in op dit moment dan Courtois. Potentieel heeft Courtois genoeg en zal hij wel beter worden maar dit moment Mignolet > Courtois

Wat je hier soms allemaal niet moet lezen op voetbalvlak.
Genk heeft zijn titel grotendeels te danken aan Courtois. En bij een club als Atletico zet hij die prestatie gewoon moeiteloos verder terwijl de omstandigheden niet in zijn voordeel spraken. Welke 19 jarige doet hem dat na? Kerel is een erg grote en gaat alleen nog maar groter worden.

Mignolet is degelijk, niet meer dan dat. Sunderland is niet voor niks op zoek naar versterking tussen de palen.

Vraag me af waarom iedereen altijd zich in voetbaldiscussies wil mengen terwijl ze zich baseren op.. Ik weet het niet? De wedstrijden en prestaties zelf kunnen het in ieder geval niet zijn.

Door zo'n bekrompen visies krijg je het typische Belgen scenario, wroeters als Simons in de ploeg en rasechte artiesten en goudhaantjes als Courtois en Hazard op de bank. Of nog erger, een niet selectie zoals Mertens eerder en nu Nainggolan en Mirallas.

Kiiilerke

Legacy Member
Belgie


Migonlet 74
Alderwiereld 75
Van Buyten 77
Kompany 84
Vermaelen 83
Simons 76
Felliani 79
Witsel 76
Hazard 85
Lukaku 78
Mertens 79

Courtois 73
Lombaerts 79
Vertonghen 80
Defour 78
Chadlli 78
Dembele 76
Ogunjimi 72

Vandamme 71
Hubert 70
De Bruyne 75
Vossen 73
De Camargo 76
Odoi 68
Gillet 77


komt van ander forum dus de namen zijn niet perfect geschreven :p

djemz

Legacy Member
hmm kan een pre-order uitverkocht zijn? Want ik wil hem pre-orderen bij dreamland en daar komt er dat hij niet meer verkrijgbaar is.. Iemand die nog een winkel weet waar ze hem aan zo een goeie prijs verkopen? (54€)

GETHEZ

Legacy Member
djemz zei:
hmm kan een pre-order uitverkocht zijn? Want ik wil hem pre-orderen bij dreamland en daar komt er dat hij niet meer verkrijgbaar is.. Iemand die nog een winkel weet waar ze hem aan zo een goeie prijs verkopen? (54€)

je kan ook gewoon op releasedag (of ervoor :p) langsgaan bij dreamland zelf...

edit:, maar dan heb je de preorder bonus niet zekers..?

djemz

Legacy Member
nee die heb je dan niet ik heb hem al in pre-order staan bij game mania maar ja scheelt wel tien euro. Dusja twijfels twijfels :)

Anoniem06

Legacy Member
stoica_dva zei:
Wat je hier soms allemaal niet moet lezen op voetbalvlak.
Genk heeft zijn titel grotendeels te danken aan Courtois. En bij een club als Atletico zet hij die prestatie gewoon moeiteloos verder terwijl de omstandigheden niet in zijn voordeel spraken. Welke 19 jarige doet hem dat na? Kerel is een erg grote en gaat alleen nog maar groter worden.

Mignolet is degelijk, niet meer dan dat. Sunderland is niet voor niks op zoek naar versterking tussen de palen.

Vraag me af waarom iedereen altijd zich in voetbaldiscussies wil mengen terwijl ze zich baseren op.. Ik weet het niet? De wedstrijden en prestaties zelf kunnen het in ieder geval niet zijn.

Door zo'n bekrompen visies krijg je het typische Belgen scenario, wroeters als Simons in de ploeg en rasechte artiesten en goudhaantjes als Courtois en Hazard op de bank. Of nog erger, een niet selectie zoals Mertens eerder en nu Nainggolan en Mirallas.

De dag dat pakweg Hazard even hard werkt als Simons praten we voort.

djemz

Legacy Member
die stream die eerder gepost is werkt nog altijd, die gast heeft toch al es gestopt hoop ik toch? Maar aan zijn hese stem te horen vrees ik ervoor :)

Kiiilerke

Legacy Member
djemz zei:
die stream die eerder gepost is werkt nog altijd, die gast heeft toch al es gestopt hoop ik toch? Maar aan zijn hese stem te horen vrees ik ervoor :)

nope:) die kerel zit idd al 3-4 dagen te no lifen!:crazy:

kwistenbiebel

Legacy Member
Wijsheid zei:
Wat een grap...

Waarom? Het is effectief een hele verbetering... Als je zo'n fan was van de voorgaande reeks, waarom omarm je deze heerlijke veranderingen niet? Omdat het moeilijker is?

Kekkeuh66

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
nope:) die kerel zit idd al 3-4 dagen te no lifen!:crazy:

Valt wel mee hoor. Game gedownload op xbox vrijdagnacht onze tijd, dan marathon van 21 uur. Gisteren heeft hij nog eens 4 uur en half gestreamd en dan nu opnieuw aan het streamen?

En die stem dat is normaal bij hem :p

cyclops jelle

Legacy Member
Fifa 12 doet het lekker

Eurogamer – 9/10
IncGamers – 9/10
Metro – 9/10
OXM – 9/10
VideoGamer 9/10
Gamestar (German) – 91/100
CVG – 9.3/10
IGN – 9.5/10

djemz

Legacy Member
zo te zien is real madrid al niet meer onverslaanbaar, op die stream is die gast 3-0 ingemaakt geweest met real madrid door manchester city en ik vond real madrid nu ook weer niet zo goed..

Het verdedigen enzo lijkt me nie echt een probleem te zijn als je die stream bekijkt, tackelen gaat vrij vlot enzo dusja..

bart44

Legacy Member
Fifa 11 + 12: het verschil??: Bij fifa 11 kan iedereen nog meedoen(niet zoveel buttons), en fifa 12 wordt voor de echte goede voetballers makkelijker..Fifa 12 ga je ook niet snel ff uithalen om tegen iemand anders te spelen(die dit nog nooit gespeeld heeft) ivm de moeilijke buttons die je moet gebruiken..fifa 11 was iets te makkelijk bij het verdedigen en redelijk moeilijk om aan te vallen..ik blijf erbij, fifa12 is een vooruitgang met het nieuwe systeem, maar denk dat enkel de echte die hards de moeite gaan doen om zich hier op toe te leggen..dan kan je idd stellen dat fifa11 veel toegangkelijker was voor het grote publiek dan fifa 12..Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van fifa 12..moeilijk gaat ook, maar aangezien ik maar normale skills heb, was het voor mij ook een grote aanpassing..benieuwd wat dit online gaat geven..

Wijsheid

Legacy Member
disturbed_mind zei:
Waarom? Het is effectief een hele verbetering... Als je zo'n fan was van de voorgaande reeks, waarom omarm je deze heerlijke veranderingen niet? Omdat het moeilijker is?

Het verdedigen is meer onrealistisch dan wat anders. NErgens op een voetbalveld zie je zo verdedigen...

Maar als je constant speelt valt het iets of wat onder de knie te krijgen. Maar meer dan de helft speelt casual, nu en dan een game , en dan ga je het echt nooit redden. Redelijke faaleditie in zijn geheel. En minpunten geen: er zijn ALTIJD minpunten. Anders moest het 100 zijn i.p.v. 92. Hardly objective behaviour.

Freddy_reloaded

Legacy Member
bart44 zei:
Fifa 11 + 12: het verschil??: Bij fifa 11 kan iedereen nog meedoen(niet zoveel buttons), en fifa 12 wordt voor de echte goede voetballers makkelijker..Fifa 12 ga je ook niet snel ff uithalen om tegen iemand anders te spelen(die dit nog nooit gespeeld heeft) ivm de moeilijke buttons die je moet gebruiken..fifa 11 was iets te makkelijk bij het verdedigen en redelijk moeilijk om aan te vallen..ik blijf erbij, fifa12 is een vooruitgang met het nieuwe systeem, maar denk dat enkel de echte die hards de moeite gaan doen om zich hier op toe te leggen..dan kan je idd stellen dat fifa11 veel toegangkelijker was voor het grote publiek dan fifa 12..Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van fifa 12..moeilijk gaat ook, maar aangezien ik maar normale skills heb, was het voor mij ook een grote aanpassing..benieuwd wat dit online gaat geven..

Dikke second! Voor mij persoonlijk gaat het geen probleem zijn, ik heb tijd genoeg om het te oefenen op mijn PS3 maar als er eens een paar vrienden langskomen die het spel niet hebben wordt het huilen met de pet op.

Al een chance dat je die tactische verdedigingsoptie kan afzetten offline. Akkoord dat het vorige systeem ook geen 100% solide was, maar dat hadden ze gemakkelijk kunnen counteren door bv constant jagen als een zware sprinteffort te classificeren zodat je dit niet een hele match lang kan doen...

Is maar een idee, maar ze hadden het anders kunnen oplossen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan