Wilcao
Legacy Member
arneeuh zei:Uhm nee, niet echt.
Hazard is een lekkere speler, daar niet van. Ik vind het alleen dwaas om de rol van Simons te onderschatten. Mensen die dat doen kennen niks van voetbal imo. Speelt gij maar is met 10 hazards in u team, ge zult ver komen.
Het jammere is dat Simons onderschat word in Belgie. Die man draagt enorm bij in de prestaties van Nurnberg en deed dat ook al bij zijn vorige clubs. Wss is dat gewoon omdat hij geen hype is tussen al die talenten die we hebbem


