Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilcao

Legacy Member
arneeuh zei:
Uhm nee, niet echt.

Hazard is een lekkere speler, daar niet van. Ik vind het alleen dwaas om de rol van Simons te onderschatten. Mensen die dat doen kennen niks van voetbal imo. Speelt gij maar is met 10 hazards in u team, ge zult ver komen.

Het jammere is dat Simons onderschat word in Belgie. Die man draagt enorm bij in de prestaties van Nurnberg en deed dat ook al bij zijn vorige clubs. Wss is dat gewoon omdat hij geen hype is tussen al die talenten die we hebbem

LaBuenaVida

Legacy Member
Ze zullen het morgen nog ni verkopen zeker in de Fnac? :p
Vandaag gepasseert & gechecked, maar niets gevonden :( :p

warcraft3 playe

Legacy Member
Uurtje geleden mail gehad dat mijn exemplaar verstuurd is. Ik zal het woensdag wel krijgen hoop ik.

|steven|

Legacy Member
Waarom bestaat er een release date als grotendeels alle winkels zich daar niet aan houden?

Braxgata

Legacy Member
|steven| zei:
Waarom bestaat er een release date als grotendeels alle winkels zich daar niet aan houden?

omdat de mensen toch een idee moeten hebben wanneer het ongeveer uit is he :D

|steven|

Legacy Member
Sev-O zei:
FIFA IS BIG BUSINESS MATE.

In het 1e weekend van Fifa 11 werden er 821.000 exemplaren verkocht, logisch dat iedereen zijn graantje wilt meepikken.

FIFA 11 week one sales hit 821k units | Games industry news | MCV

Als men zich nu gewoon houdt aan de release date, zou dat dan zo'n nadelige effecten hebben bij de verkoop?

Braxgata zei:
omdat de mensen toch een idee moeten hebben wanneer het ongeveer uit is he :D
Release date = 30 september. Dan komt het (officieel) uit.

Braxgata

Legacy Member
|steven| zei:
Als men zich nu gewoon houdt aan de release date, zou dat dan zo'n nadelige effecten hebben bij de verkoop?


Release date = 30 september. Dan komt het (officieel) uit.

29 september

djemz

Legacy Member
|steven| zei:
Als men zich nu gewoon houdt aan de release date, zou dat dan zo'n nadelige effecten hebben bij de verkoop?


Release date = 30 september. Dan komt het (officieel) uit.

ja natuurlijk, dan volgt iedereen zijn pre order gewoon, maar als je hem als winkel als eerste verkoopt dan loopt dat als een vuurtje en komen ze hem allemaal bij jou kopen.. Je ziet het hier in dit topic al, er zou iemand moeten zeggen:" vandaag ligt hij in MM" dan loopt iedereen sebiet naar daar en laten ze hun pre order voor wat het is

ChainsawVHS

Legacy Member
|steven| zei:
Als men zich nu gewoon houdt aan de release date, zou dat dan zo'n nadelige effecten hebben bij de verkoop?

als nu bv. dreamland beslist het al te verkopen halen zij er wss voordeel uit hé :)

|steven|

Legacy Member
djemz zei:
ja natuurlijk, dan volgt iedereen zijn pre order gewoon, maar als je hem als winkel als eerste verkoopt dan loopt dat als een vuurtje en komen ze hem allemaal bij jou kopen.. Je ziet het hier in dit topic al, er zou iemand moeten zeggen:" vandaag ligt hij in MM" dan loopt iedereen sebiet naar daar en laten ze hun pre order voor wat het is

The'Jok3r zei:
als nu bv. dreamland beslist het al te verkopen halen zij er wss voordeel uit hé :)
Ja akkoord, dat begrijp ik wel, maar dat staaft de link van Sev-O niet echt.

Ik vind dat winkels zich aan die afspraken moeten houden.
Release date = release date.

Anders heeft het geen zin een release date af te spreken.
Winkels die zich houden aan de release date worden benadeeld tov winkels die release date niet correct hanteren. Nuja, als iedereen het doet...

inkei

Legacy Member
FIFA 12 will be released in the US on September 27, and in Europe on September 30 on PlayStation 3, Xbox 360, and PC.

djemz

Legacy Member
btw iemand die stream al uitgekeken? op het laatste van de stream (is blijkbaar geen live stream) speelt hij een wedstrijd met belgië, gewoon stream openen, laten volledig laden en doorklikken naar 1:52(1u52min)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan