Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Release date is 29 september !|steven| zei:Als men zich nu gewoon houdt aan de release date, zou dat dan zo'n nadelige effecten hebben bij de verkoop?
Release date = 30 september. Dan komt het (officieel) uit.
boerkiiilerke zei:

boerkiiilerke zei:
Ik werk in dreamland op de multimedia afdeling en heb vandaag dus mail gehad dat we hem pas donderdag mogen verkopen, dit was ook zo met dead island en zal ook zijn bij cod enzz.. (de grote toppers), en ik mag dit enkel verbreken wanneer een concurrent verkoopt wat top op de dag van vandaag ze altijd doen bij elke toprelease en ze ons dus te kakken zetten. dead island waren ze al 3 dagen voor de release aant verkopen voor ik het gezien had en dan doorgegeven zodat ik direct kon verkopen ma ondertussen is er al veel volk verloren en zo gaat het constant, wij zijn vrijwel de enige die zich aan dat embargo houden terwijl ik al maanden probeer ervoor te zorgen dat wij daar ons ook niet meer aan moeten houden maar nog geen succes. Dus gelieve te poste wanneer iemand ergens een exemplaar weet te bemachtigen dan kan ik ook direct verkopen.De reden waarom wij ons daaraan houden is omdat er blijkbaar zoiets is als "gentlemen's agreement" tussen de winkels maar blijkbaar lachen ons concurrenten daarmee vandaar dat ik via jullie informatie toch vrij snel kan verkopen en vergeet gewoon het belangrijkste niet onze prijzen zijn stukken goedkoper dan game mania en consoorten of je ons nu een goeie winkel vind of niet, dat is een gewoon een feit.The'Jok3r zei:als nu bv. dreamland beslist het al te verkopen halen zij er wss voordeel uit hé![]()

Ricky Bobby zei:Ik werk in dreamland op de multimedia afdeling en heb vandaag dus mail gehad dat we hem pas donderdag mogen verkopen, dit was ook zo met dead island en zal ook zijn bij cod enzz.. (de grote toppers), en ik mag dit enkel verbreken wanneer een concurrent verkoopt wat top op de dag van vandaag ze altijd doen bij elke toprelease en ze ons dus te kakken zetten. dead island waren ze al 3 dagen voor de release aant verkopen voor ik het gezien had en dan doorgegeven zodat ik direct kon verkopen ma ondertussen is er al veel volk verloren en zo gaat het constant, wij zijn vrijwel de enige die zich aan dat embargo houden terwijl ik al maanden probeer ervoor te zorgen dat wij daar ons ook niet meer aan moeten houden maar nog geen succes. Dus gelieve te poste wanneer iemand ergens een exemplaar weet te bemachtigen dan kan ik ook direct verkopen.De reden waarom wij ons daaraan houden is omdat er blijkbaar zoiets is als "gentlemen's agreement" tussen de winkels maar blijkbaar lachen ons concurrenten daarmee vandaar dat ik via jullie informatie toch vrij snel kan verkopen en vergeet gewoon het belangrijkste niet onze prijzen zijn stukken goedkoper dan game mania en consoorten of je ons nu een goeie winkel vind of niet, dat is een gewoon een feit.

HOPLON zei:En ik ben nog altijd niet goed van Van Buyten met 36 ofzo![]()
Wie wil da nu nog in zijn verdediging?!
36 x 2 = 74, meer dan dubbel zo traag dan Lukaku? Die moet er dan haast voorbij razen :naughty:

Ricky Bobby zei:Ik werk in dreamland op de multimedia afdeling en heb vandaag dus mail gehad dat we hem pas donderdag mogen verkopen, dit was ook zo met dead island en zal ook zijn bij cod enzz.. (de grote toppers), en ik mag dit enkel verbreken wanneer een concurrent verkoopt wat top op de dag van vandaag ze altijd doen bij elke toprelease en ze ons dus te kakken zetten. dead island waren ze al 3 dagen voor de release aant verkopen voor ik het gezien had en dan doorgegeven zodat ik direct kon verkopen ma ondertussen is er al veel volk verloren en zo gaat het constant, wij zijn vrijwel de enige die zich aan dat embargo houden terwijl ik al maanden probeer ervoor te zorgen dat wij daar ons ook niet meer aan moeten houden maar nog geen succes. Dus gelieve te poste wanneer iemand ergens een exemplaar weet te bemachtigen dan kan ik ook direct verkopen.De reden waarom wij ons daaraan houden is omdat er blijkbaar zoiets is als "gentlemen's agreement" tussen de winkels maar blijkbaar lachen ons concurrenten daarmee vandaar dat ik via jullie informatie toch vrij snel kan verkopen en vergeet gewoon het belangrijkste niet onze prijzen zijn stukken goedkoper dan game mania en consoorten of je ons nu een goeie winkel vind of niet, dat is een gewoon een feit.
Braxgata zei:ik heb er één van een lokale winkel![]()
? Dus verkoop hem morgen maar Ricky Bobby en laat ons vooral weten waar de winkel zich bevindt
.Schummi88 zei:Toevallig eentje van om de hoek zeker? Dus verkoop hem morgen maar Ricky Bobby en laat ons vooral weten waar de winkel zich bevindt
.
Ik lees er precies over. Wat is er juist mis?boerkiiilerke zei:
Shadowfox zei:Ik lees er precies over. Wat is er juist mis?
arneeuh zei:Wat mij vooral stoort aan de dreamland-winkels is dat games dikwijls uitverkocht zijn + de 'beperkte' keuze aan games. Ik persoonlijk kan alleen meespreken over de vestiging in Groot-Bijgaarden, maar ik heb me daar al serieus geërgerd. Ben vroeger al verschillende keren naar daar gegaan in de hoop een bepaalde game te vinden, maar al dikwijls met lege handen naar huis kunnen gaan. Games die gewoon niet tijdig aangevuld worden, of een shitload aan franstalige versies van games terwijl niemand die wil en die dan blijven liggen.
De goedkoopste is ook sterk relatief, omdat je op het internet (webshops of zelfs ebay als je met overschrijving over dergelijke wenst te betalen) ze altijd goedkoper kan kopen. Uiteraard besef ik dat je niet veel minder kan vragen, omdat het tenslotte winkelruimte inneemt, maar toch...
Euhh tot op heden kan je nog altijd pre orderen in dreamland-> we krijgen daar dan ook duizende stuks van binnen, zoiets doe je trouwens beter via dreamland dan via collishop.djemz zei:het is nu al uitverkocht, ik wou een pre order plaatsen en het is al gedaan, kheb dan gebeld en ze hadden maar 700 pre orders bij de leverancier besteld voor heel belgie, je weet toch dat je er van zo een spel een hoop kopers gaat mislopen