Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Braxgata

Legacy Member
Als ge u goe opsteld als verdediger kan je er niet zomaar voorbij razen hoor

Anoniem06

Legacy Member
Van Buyten kunt ge nog gebruiken als ne laatste man die blijft hangen en alle doorsteekballen wegkopt/wegvlamt :)

Ricky Bobby

Legacy Member
|steven| zei:
Als men zich nu gewoon houdt aan de release date, zou dat dan zo'n nadelige effecten hebben bij de verkoop?


Release date = 30 september. Dan komt het (officieel) uit.
Release date is 29 september !

Anoniem06

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
EA Forums

als ze dat niet fixen is online al verkloot voor het begon

Idd ja, hoe belachelijk. Dat ze de AI van de spelers dan toch gewoon Amateur geven. Dwazen, hoe komen ze er toch op...

Ricky Bobby

Legacy Member
The'Jok3r zei:
als nu bv. dreamland beslist het al te verkopen halen zij er wss voordeel uit hé :)
Ik werk in dreamland op de multimedia afdeling en heb vandaag dus mail gehad dat we hem pas donderdag mogen verkopen, dit was ook zo met dead island en zal ook zijn bij cod enzz.. (de grote toppers), en ik mag dit enkel verbreken wanneer een concurrent verkoopt wat top op de dag van vandaag ze altijd doen bij elke toprelease en ze ons dus te kakken zetten. dead island waren ze al 3 dagen voor de release aant verkopen voor ik het gezien had en dan doorgegeven zodat ik direct kon verkopen ma ondertussen is er al veel volk verloren en zo gaat het constant, wij zijn vrijwel de enige die zich aan dat embargo houden terwijl ik al maanden probeer ervoor te zorgen dat wij daar ons ook niet meer aan moeten houden maar nog geen succes. Dus gelieve te poste wanneer iemand ergens een exemplaar weet te bemachtigen dan kan ik ook direct verkopen.De reden waarom wij ons daaraan houden is omdat er blijkbaar zoiets is als "gentlemen's agreement" tussen de winkels maar blijkbaar lachen ons concurrenten daarmee vandaar dat ik via jullie informatie toch vrij snel kan verkopen en vergeet gewoon het belangrijkste niet onze prijzen zijn stukken goedkoper dan game mania en consoorten of je ons nu een goeie winkel vind of niet, dat is een gewoon een feit.

stuikerd

Legacy Member
Na wat fifa 12 spelen wat leuke dingen ontdekt.

l2+l1+x of driehoek is truc pas of steekpas

l2+l1+vierkant bij voorzet en beetje goed richting is altijd voorzet achter steunbeen

l2+l1+ O is bij hoge voorzet altijd duik kopbal of omhaal.

Kvind wel leuk dat je nu opzettelijk truc passen / goals kan maken :p

Braxgata

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Ik werk in dreamland op de multimedia afdeling en heb vandaag dus mail gehad dat we hem pas donderdag mogen verkopen, dit was ook zo met dead island en zal ook zijn bij cod enzz.. (de grote toppers), en ik mag dit enkel verbreken wanneer een concurrent verkoopt wat top op de dag van vandaag ze altijd doen bij elke toprelease en ze ons dus te kakken zetten. dead island waren ze al 3 dagen voor de release aant verkopen voor ik het gezien had en dan doorgegeven zodat ik direct kon verkopen ma ondertussen is er al veel volk verloren en zo gaat het constant, wij zijn vrijwel de enige die zich aan dat embargo houden terwijl ik al maanden probeer ervoor te zorgen dat wij daar ons ook niet meer aan moeten houden maar nog geen succes. Dus gelieve te poste wanneer iemand ergens een exemplaar weet te bemachtigen dan kan ik ook direct verkopen.De reden waarom wij ons daaraan houden is omdat er blijkbaar zoiets is als "gentlemen's agreement" tussen de winkels maar blijkbaar lachen ons concurrenten daarmee vandaar dat ik via jullie informatie toch vrij snel kan verkopen en vergeet gewoon het belangrijkste niet onze prijzen zijn stukken goedkoper dan game mania en consoorten of je ons nu een goeie winkel vind of niet, dat is een gewoon een feit.

ik heb er één van een lokale winkel :D

snejke

Legacy Member
HOPLON zei:
En ik ben nog altijd niet goed van Van Buyten met 36 ofzo :s

Wie wil da nu nog in zijn verdediging?!

36 x 2 = 74, meer dan dubbel zo traag dan Lukaku? Die moet er dan haast voorbij razen :naughty:

Van buyten 29 pace :)

Anoniem06

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Ik werk in dreamland op de multimedia afdeling en heb vandaag dus mail gehad dat we hem pas donderdag mogen verkopen, dit was ook zo met dead island en zal ook zijn bij cod enzz.. (de grote toppers), en ik mag dit enkel verbreken wanneer een concurrent verkoopt wat top op de dag van vandaag ze altijd doen bij elke toprelease en ze ons dus te kakken zetten. dead island waren ze al 3 dagen voor de release aant verkopen voor ik het gezien had en dan doorgegeven zodat ik direct kon verkopen ma ondertussen is er al veel volk verloren en zo gaat het constant, wij zijn vrijwel de enige die zich aan dat embargo houden terwijl ik al maanden probeer ervoor te zorgen dat wij daar ons ook niet meer aan moeten houden maar nog geen succes. Dus gelieve te poste wanneer iemand ergens een exemplaar weet te bemachtigen dan kan ik ook direct verkopen.De reden waarom wij ons daaraan houden is omdat er blijkbaar zoiets is als "gentlemen's agreement" tussen de winkels maar blijkbaar lachen ons concurrenten daarmee vandaar dat ik via jullie informatie toch vrij snel kan verkopen en vergeet gewoon het belangrijkste niet onze prijzen zijn stukken goedkoper dan game mania en consoorten of je ons nu een goeie winkel vind of niet, dat is een gewoon een feit.

Wat mij vooral stoort aan de dreamland-winkels is dat games dikwijls uitverkocht zijn + de 'beperkte' keuze aan games. Ik persoonlijk kan alleen meespreken over de vestiging in Groot-Bijgaarden, maar ik heb me daar al serieus geërgerd. Ben vroeger al verschillende keren naar daar gegaan in de hoop een bepaalde game te vinden, maar al dikwijls met lege handen naar huis kunnen gaan. Games die gewoon niet tijdig aangevuld worden, of een shitload aan franstalige versies van games terwijl niemand die wil en die dan blijven liggen.

De goedkoopste is ook sterk relatief, omdat je op het internet (webshops of zelfs ebay als je met overschrijving over dergelijke wenst te betalen) ze altijd goedkoper kan kopen. Uiteraard besef ik dat je niet veel minder kan vragen, omdat het tenslotte winkelruimte inneemt, maar toch...

Schummi88

Legacy Member
Braxgata zei:
ik heb er één van een lokale winkel :D

Toevallig eentje van om de hoek zeker :p? Dus verkoop hem morgen maar Ricky Bobby en laat ons vooral weten waar de winkel zich bevindt :p.

Kiiilerke

Legacy Member
de eerste pipo die de keeper abuse gaat gebruiken ga ik gewoon terug kloten door rond te tikken in mijn verdediging:evil:

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb de mijne via Collishop laten reserveren in mijn dichtstbijzijnde colruyt winkel, of ze die in Game Mania een dag eerder verkopen zal mij wel worst wezen hoor :p
Precies of het doet er zoveel toe ... ik speel wel een dag langer de demo dan :')

Kiiilerke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik lees er precies over. Wat is er juist mis?

duw op select en dan ben je de keeper en speelt de ai op legendary waar je veeeel moeilijker doorkan dan tegen gewone mensen

djemz

Legacy Member
arneeuh zei:
Wat mij vooral stoort aan de dreamland-winkels is dat games dikwijls uitverkocht zijn + de 'beperkte' keuze aan games. Ik persoonlijk kan alleen meespreken over de vestiging in Groot-Bijgaarden, maar ik heb me daar al serieus geërgerd. Ben vroeger al verschillende keren naar daar gegaan in de hoop een bepaalde game te vinden, maar al dikwijls met lege handen naar huis kunnen gaan. Games die gewoon niet tijdig aangevuld worden, of een shitload aan franstalige versies van games terwijl niemand die wil en die dan blijven liggen.

De goedkoopste is ook sterk relatief, omdat je op het internet (webshops of zelfs ebay als je met overschrijving over dergelijke wenst te betalen) ze altijd goedkoper kan kopen. Uiteraard besef ik dat je niet veel minder kan vragen, omdat het tenslotte winkelruimte inneemt, maar toch...

het is nu al uitverkocht, ik wou een pre order plaatsen en het is al gedaan, kheb dan gebeld en ze hadden maar 700 pre orders bij de leverancier besteld voor heel belgie, je weet toch dat je er van zo een spel een hoop kopers gaat mislopen

Ricky Bobby

Legacy Member
djemz zei:
het is nu al uitverkocht, ik wou een pre order plaatsen en het is al gedaan, kheb dan gebeld en ze hadden maar 700 pre orders bij de leverancier besteld voor heel belgie, je weet toch dat je er van zo een spel een hoop kopers gaat mislopen
Euhh tot op heden kan je nog altijd pre orderen in dreamland-> we krijgen daar dan ook duizende stuks van binnen, zoiets doe je trouwens beter via dreamland dan via collishop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan