Kiiilerke
Legacy Member
Shadowfox zei:Je hebt hem dus nog niet? Hoe kom je dan hier bij:
ea forums van mensen die het spel al hebben

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadowfox zei:Je hebt hem dus nog niet? Hoe kom je dan hier bij:

boerkiiilerke zei:ea forums van mensen die het spel al hebben![]()
. Geen idee hoe het komt, maar ik doe het toch steeds
. Als je hem hebt, wil ik wel eens een match spelen. PSN is dezelfde als men nickname hier
.Schummi88 zei:Elke keer als ik je foto zie stel ik me ongeveer dezelfde persoon bij je voor. Geen idee hoe het komt, maar ik doe het toch steeds
. Als je hem hebt, wil ik wel eens een match spelen. PSN is dezelfde als men nickname hier
.
Ik ga na men les op KDG (14.15) alle winkels in Antwerpen eens af op zoek naar FIFA 12 en ik laat zo snel mogelijk iets weten dan.
Wijsheid zei:Game is binnen van Shopto. Vanavond eens beginnen.

Schummi88 zei:Elke keer als ik je foto zie stel ik me ongeveer dezelfde persoon bij je voor.

winnietoe zei:ik heb vandaag rond 10.30u naar gamemania van heist op den berg gebeld en naar de gamemania van mechelen, daar zeide ze alle2 iets anders, die van heist wachten op de 1ste winkel van de keten dat het verkoopt, die gaven het nu dus nog niet mee ook al hebbe ze het ligge, die van mechelen zei da ze pas donderdag verkopen!
ik vroeg 2 dagen voor release van dead space 2 of ze al mochten verkopen en ik kreeg nee als antwoord,2 uur nadat ik terug thuis was keeg ik sms dat ik het mocht afhalen
Wijsheid zei:Game is binnen van Shopto. Vanavond eens beginnen.

inqubus zei:hmm wtf nu al?
mijn staat nog op processing. wel ene bericht gekregen zondagnacht dat het afgeschreven is van mijn credit card.
wanneer heb je je preorder gedaan?
kabouterwesley zei:Bronnen zeggen dat hij in MM Nederland al is te verkrijgen.
Zoekresultaat voor FIFA 12 - Media Markt - Ik ben toch niet gek