Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ea forums van mensen die het spel al hebben:)

Elke keer als ik je foto zie stel ik me ongeveer dezelfde persoon bij je voor :p. Geen idee hoe het komt, maar ik doe het toch steeds :D. Als je hem hebt, wil ik wel eens een match spelen. PSN is dezelfde als men nickname hier ;).


Ik ga na men les op KDG (14.15) alle winkels in Antwerpen eens af op zoek naar FIFA 12 en ik laat zo snel mogelijk iets weten dan.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Zou me wel goed uitkomen moest het er vandaag al zijn, heb net vanavond een vrije avond! Gogo winkels die kraken! :D

kabouterwesley

Legacy Member
Schummi88 zei:
Elke keer als ik je foto zie stel ik me ongeveer dezelfde persoon bij je voor :p. Geen idee hoe het komt, maar ik doe het toch steeds :D. Als je hem hebt, wil ik wel eens een match spelen. PSN is dezelfde als men nickname hier ;).


Ik ga na men les op KDG (14.15) alle winkels in Antwerpen eens af op zoek naar FIFA 12 en ik laat zo snel mogelijk iets weten dan.

Hier exact hetzelfde heb wel maar tot 12.45.


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=51.173561,4.370460

GETHEZ

Legacy Member
goed dat er wat mensen in de winkels zelf gaan vragen... :)

mss daarmee eentje die het wel verkoopt, want langs de telefoon zal dat ni zo goed pakken denk ik...

Kekkeuh66

Legacy Member
Dan mag GM mij vandaag ook wel een sms'ke sturen. Anders is het morgenavond pas. So hyped for Fifa 12 :p

winnietoe

Legacy Member
ik heb vandaag rond 10.30u naar gamemania van heist op den berg gebeld en naar de gamemania van mechelen, daar zeide ze alle2 iets anders, die van heist wachten op de 1ste winkel van de keten dat het verkoopt, die gaven het nu dus nog niet mee ook al hebbe ze het ligge, die van mechelen zei da ze pas donderdag verkopen!

Kiiilerke

Legacy Member
winnietoe zei:
ik heb vandaag rond 10.30u naar gamemania van heist op den berg gebeld en naar de gamemania van mechelen, daar zeide ze alle2 iets anders, die van heist wachten op de 1ste winkel van de keten dat het verkoopt, die gaven het nu dus nog niet mee ook al hebbe ze het ligge, die van mechelen zei da ze pas donderdag verkopen!

nooit geloven:p ik vroeg 2 dagen voor release van dead space 2 of ze al mochten verkopen en ik kreeg nee als antwoord,2 uur nadat ik terug thuis was keeg ik sms dat ik het mocht afhalen:sop:

xbarry

Legacy Member
Ze wachten gewoon tot een winkel hem verkoopt en die de boete krijgt dan kan de rest hem ook gewoon verkopen

inqubus

Legacy Member
Wijsheid zei:
Game is binnen van Shopto. Vanavond eens beginnen.

hmm wtf nu al? :)
mijn staat nog op processing. wel ene bericht gekregen zondagnacht dat het afgeschreven is van mijn credit card.

wanneer heb je je preorder gedaan?

ImpulseEEE

Legacy Member
gisteren in GM Sint-truiden vertelde ze dat ze de game al hadden, maar dat ze nog niet konden verkopen omdat ze nog op een tweede lading aan het wachten waren. ze zouden met de huidige stock niet aan de vraag kunnen voldoen...

_lorre

Legacy Member
inqubus zei:
hmm wtf nu al? :)
mijn staat nog op processing. wel ene bericht gekregen zondagnacht dat het afgeschreven is van mijn credit card.

wanneer heb je je preorder gedaan?

Mijne staat ook nog op processing

xbarry

Legacy Member
Net even rond gekeken op andere fora in MM in nederland verkopen ze hem ook nog niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan