ForzaBarça
Legacy Member
Ik ben zojuist naar de saturn in Brugge geweest en daar zeiden ze dat hij nog niet binnen was, wss vanamiddag.
Ik ben ook in Brugge naar Bart Smidt,Fnac en Frs geweest : ook nix.
En die kerel van de Frs zei brutaal 'wij verkopen hem pas donderdag en geen dag vroeger!'
Ik ben ook in Brugge naar Bart Smidt,Fnac en Frs geweest : ook nix.
En die kerel van de Frs zei brutaal 'wij verkopen hem pas donderdag en geen dag vroeger!'
)



