Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had 58% balbezit en 13 schoten op doel maar zijne klote keeper kwam altijd maar aangesprint en kon ik geen kant meer uit: links en rechts en achter mij liepen beren van spelers.Fred1880 zei:Al dieje lag online altijd![]()
.beunhaas zei:man man man, udinese (ik) vs schalke. kerel speelt met 4 verdedigers en 2 cvm op ultra defense. het enige wat hij kon is verdedigen met X + R1 (= zeer zwak) en op de couter kon hij 2x op goal shotten en 2x scorenik had 58% balbezit en 13 schoten op doel maar zijne klote keeper kwam altijd maar aangesprint en kon ik geen kant meer uit: links en rechts en achter mij liepen beren van spelers.
kay-gell zei:Ik verdedig altijd met x ingedrukt en af en toe roep ik een tweede verdediger aan. Ik zie niet in hoe je het anders kan of zou doen?
beunhaas zei:als ge alleen maar zo doet + ultra defense met 6 verdedigers.

(bij mij dan toch).
We hebben hetzelfde niveau dan, ik zal je toevoegenp4T zei:Hmmz,
Ik weet toch niet goed hoor.
In fifa 11 was ik relatief goed, maar in fifa 12 suck ik toch...
Dien ai van men eigen team suct, men spitsen willen niet aanvallen en men verdedigers zijne en zeef ...
Het verdedigen begint al beter te gaan, maar is nog verre van perfect..
Je moet te veel achter een bal aanhollen en dien L2 is cava, maar een tackle zowel staand als glijdend is compleet nutteloos geworden(bij mij dan toch).
Ik vond 11 toch leuker spelen dan 12 tbh.
Professioneel kan ik maar moeilijk winnen terwijl ik op semi toch altijd win met meer dan 5-0..
raar spelleke![]()


Chelsea_FC zei:Blijft hier bij nog iemand fifa 12 hangen ?????
Ben sinds gisteren speltype carrière begonnen met Anderlecht maar als ik de ploeg opstelling wil veranderen blijft fifa 12 hangen er gebeurd niets meer
Moet de PS3 uitschakelen mee de achterste knop...
Weet iemand hoe dit komt ???????????
En wat ik hier aan zou kunnen doen ?????????
arneeuh zei:Blijft bij mij ook soms hangen. Niet noodzakelijk in het carrière-spel (ik speel dat niet), maar eerder als ik Ultimate Team speel. Vervelend wel.