Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Chelsea is toch by far mijn favoriete team op fifa 12. Speel graag met voorzetten en met die grote mannen gaan ze er wel makkelijker in.
Manchester City was mijn favoriete team op fifa 11 maar hier vind ik er mijne draai niet in precies.

beunhaas

Legacy Member
man man man, udinese (ik) vs schalke. kerel speelt met 4 verdedigers en 2 cvm op ultra defense. het enige wat hij kon is verdedigen met X + R1 (= zeer zwak) en op de couter kon hij 2x op goal shotten en 2x scoren :angry: ik had 58% balbezit en 13 schoten op doel maar zijne klote keeper kwam altijd maar aangesprint en kon ik geen kant meer uit: links en rechts en achter mij liepen beren van spelers.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
dat verdedigen trekt echt op geen KLOTEN. Seriously, wat was er mis met gewoon verdedigen zonder O vroeger?

Schummi88

Legacy Member
Fred1880 zei:
Al dieje lag online altijd :)

Zeer leuk als je die laatste 3 punten nodig hebt om een divisie hoger te gaan en dan in de 89e en 90e minuut 2 goals tegen krijgt omdat er serieuse vertraging in je acties zit door die lag. Om echt serieus pissed van te worden ja :angry:.

kay-gell

Legacy Member
beunhaas zei:
man man man, udinese (ik) vs schalke. kerel speelt met 4 verdedigers en 2 cvm op ultra defense. het enige wat hij kon is verdedigen met X + R1 (= zeer zwak) en op de couter kon hij 2x op goal shotten en 2x scoren :angry: ik had 58% balbezit en 13 schoten op doel maar zijne klote keeper kwam altijd maar aangesprint en kon ik geen kant meer uit: links en rechts en achter mij liepen beren van spelers.

Ik verdedig altijd met x ingedrukt en af en toe roep ik een tweede verdediger aan. Ik zie niet in hoe je het anders kan of zou doen?

beunhaas

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik verdedig altijd met x ingedrukt en af en toe roep ik een tweede verdediger aan. Ik zie niet in hoe je het anders kan of zou doen?

als ge alleen maar zo doet + ultra defense met 6 verdedigers.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
beunhaas zei:
als ge alleen maar zo doet + ultra defense met 6 verdedigers.

Als het helpt om te winnen... Waarom niet? Jij moet er dan maar een alternatief tegen hebben he ! Eentijdsvoetbal of jij gaat ultra attacking spelen ... :)

C-Raz

Legacy Member
Hmmz,

Ik weet toch niet goed hoor.
In fifa 11 was ik relatief goed, maar in fifa 12 suck ik toch...

Dien ai van men eigen team suct, men spitsen willen niet aanvallen en men verdedigers zijne en zeef ...

Het verdedigen begint al beter te gaan, maar is nog verre van perfect..
Je moet te veel achter een bal aanhollen en dien L2 is cava, maar een tackle zowel staand als glijdend is compleet nutteloos geworden :( (bij mij dan toch).

Ik vond 11 toch leuker spelen dan 12 tbh.


Professioneel kan ik maar moeilijk winnen terwijl ik op semi toch altijd win met meer dan 5-0..

raar spelleke :o

waffel

Legacy Member
Al die bokkers hier omtrent FIFA 12, het is stukken realistischer geworden, get over it. Dankzij PES heb ik al die ergernissen niet :D

Leto

Legacy Member
Duurt fokking eeuwen om op PS3 iets in Ultimate team te kopen, loopt constant vast nu, error meldingen enz ... ze hebben het daar bij EA duidelijk niet meer in de hand.

Leto

Legacy Member
p4T zei:
Hmmz,

Ik weet toch niet goed hoor.
In fifa 11 was ik relatief goed, maar in fifa 12 suck ik toch...

Dien ai van men eigen team suct, men spitsen willen niet aanvallen en men verdedigers zijne en zeef ...

Het verdedigen begint al beter te gaan, maar is nog verre van perfect..
Je moet te veel achter een bal aanhollen en dien L2 is cava, maar een tackle zowel staand als glijdend is compleet nutteloos geworden :( (bij mij dan toch).

Ik vond 11 toch leuker spelen dan 12 tbh.


Professioneel kan ik maar moeilijk winnen terwijl ik op semi toch altijd win met meer dan 5-0..

raar spelleke :o
We hebben hetzelfde niveau dan, ik zal je toevoegen :D
Sliding tackle lukt me toch regelmatig hoor, maar binnen strafschopgebied kom ik niet meer aan spelers, bijna altijd penalty. Ik krijg ook veel fouten en zes gele kaarten als niks heb gedaan, gewoon tegen een speler gelopen, dat gebeurde praktisch nooit in FIFA11, iets in het midden van de twee zou goed zijn.

Ik stress nu wel iets teveel, in FIFA11 kon je nog wat relax spelen, maar in 12 als je ook maar een second niet oplet is er een tegenstander door, ik weet niet of dat nu goed of slecht is, teveel stress voor een spelleke is ook niet goed...

Chelsea_FC

Legacy Member
Blijft hier bij nog iemand fifa 12 hangen ?????

Ben sinds gisteren speltype carrière begonnen met Anderlecht maar als ik de ploeg opstelling wil veranderen blijft fifa 12 hangen er gebeurd niets meer :s

Moet de PS3 uitschakelen mee de achterste knop...


Weet iemand hoe dit komt ???????????
En wat ik hier aan zou kunnen doen ?????????

Anoniem06

Legacy Member
Chelsea_FC zei:
Blijft hier bij nog iemand fifa 12 hangen ?????

Ben sinds gisteren speltype carrière begonnen met Anderlecht maar als ik de ploeg opstelling wil veranderen blijft fifa 12 hangen er gebeurd niets meer :s

Moet de PS3 uitschakelen mee de achterste knop...


Weet iemand hoe dit komt ???????????
En wat ik hier aan zou kunnen doen ?????????

Blijft bij mij ook soms hangen. Niet noodzakelijk in het carrière-spel (ik speel dat niet), maar eerder als ik Ultimate Team speel. Vervelend wel.

pina

Legacy Member
ik verdedig nu ook louter door X in te houden en als het past dan O om te tacklen, maar vaak is dat niet nodig want als je gewoon tegen de speler botst, recupereer je ook vaak de bal. En soms dan ook een 2e verdediger bij roepen. Dat werkt alleszins stukken beter.

Chelsea_FC

Legacy Member
arneeuh zei:
Blijft bij mij ook soms hangen. Niet noodzakelijk in het carrière-spel (ik speel dat niet), maar eerder als ik Ultimate Team speel. Vervelend wel.

Bij mij blijft het elke keer hangen heb het nu al 4keer opnieuw gedaan
En telkens opnieuw

Wat zou ik hier nog aan kunnen doen ?

djemz

Legacy Member
ik snap het toch nie meer ze, ik speel op pro, ik heb vandaag 15 matchen gelijk gespeeld, allemaal 1-1. Scoren lukt nooit tenzij zij eerst scoren en dan kan ik een tegendoelpunt maken en dan lukt scoren weer niet meer. Ofwel is chelsea een echte zeikploeg geworden. Er scheelt toch serieus iets raar met da single player gedeelte. Verdedigen hoor je me niet over klagen, maar de verdediging van de tegenstander is onrealistisch, die onderscheppen passen die in het echt niet kunnen. Ik vraag me ook af trouwens waaron mijn spitsen altijd achter hun verdediger gaan staan.

Ik vond het leuk in het begin, maar nu is er niks tof meer aan, enkel een hoop gestress om een doelpunt te kunnen maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan