Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kekkeuh66

Legacy Member
arneeuh zei:
Haha, dees is allemaal zo enorm herkenbaar :p mij moeten ze ook niet komen lastigvallen als ik aan het verliezen ben :p

Fifa is echt way more frustrerend dan eender welke andere game :p

Toch super een corner tegenkrijgen waar de tegenstander voor de man kruipt en wat ge ook probeert, ge kunt er niet terug voorgeraken, niet? :p

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Of als we dan 's avonds in ons bed liggen. Ze bekijkt mij van heel den avond niet omdat ze sims aan't spelen is en net vanaf de moment dat ik begin te spelen en in een matchke zit begint ze mij vast te pakken etc.. en dan ben ik afgeleid en krijg ik een goal tegen en dan begin ik natuurlijk af te lopen en dan zij lastig omdat ze denkt dat ik niet wil dat ze mij vastpakt :p

Pff, ik maakt iets mee bij fifa :D

Miljaarde da heb ik ook, bij ons staat de ps3 wel in de living :)

Conclusie: Bij elk fifa spel dat uitkomt moet er naast de handleiding voor het spel zelf ook een handleiding zitten voor de VROUW: "Hoe ga ik om met een man die Fifa speelt"
I. Chapter one: Fifa introduction, what does fifa do with you boyfriend
II. Chapter two: What NOT to do when he is playing
III. Conclusion: LEAVE HIM ALONE

Leto

Legacy Member
Ben ik trouwens de enige die veel last heeft van het scorebord links bovenaan? Soms zie ik echt niks van een groot deel van het veld omdat het helemaal bedekt is met crap, kan je dat ergens afzetten?

Anderlecht speelt leuk trouwens, ideaal als 3,5 ster ploeg. Uiteraard de Jovaloser eruit gehaald, Vargas erin, en Safari lijkt me beste optie linksachter.

Booka Shade

Legacy Member
Ik moet zeggen dat ik vooral last heb na een goal als de score zo onderaan het beeld komt.

En ik had op fb gezegd: "nog lang fifa12 spelen en mijn controller zal niet lang meer leven".

Mijn vriendin haar antwoord erop: "Ze zouden daar een waarschuwing en een handleiding voor ons moeten bij steken wat we moeten doen als ze verliezen om ze te kalmeren."

:rofl:

-Cityhunter-

Legacy Member
hupla, xde seizoen gespeeld en weer in 10de gebleven. Ik bak er echt niets van. 30 keer verloren, 10 gewonnen elf gelijk.

Mijn verdediging laat zoveel ruimte en mijn spitsen kunnen niet bewegen of meteen den bal kwijt. doorsteekpasses vaak onderschept of als ik hem toch heb meteen door de verdediger afgepakt. En wanneer gebruiken jullie L1?

Kan er nu eens iemand nuttige tips geven? Tegen Ai spelen helpt toch niet, want dat is zo een verschil met online.

Booka Shade

Legacy Member
Ik hou bij mijn verdediging altijd X in. Dan blijft de verdediger goed bij de aanvaller en op de gepaste moment O gebruiken.

Ik zou vooral goed het balletje laten gaan en spelen op de flanken. Doorsteekpassen over de flanken lukken beter dan door het midden bij mij.

caoimhin

Legacy Member
Geraak ik eindelijk eens op FUT, word ik in het zak gezet. Ik verkoop een speler voor 10.000, en er is maar 9.500 op mijn rekening gekomen!

Kiiilerke

Legacy Member
caoimhin zei:
Geraak ik eindelijk eens op FUT, word ik in het zak gezet. Ik verkoop een speler voor 10.000, en er is maar 9.500 op mijn rekening gekomen!

er gaat er zoveel % vanaf:p

Exorcister

Legacy Member
-Cityhunter- zei:
hupla, xde seizoen gespeeld en weer in 10de gebleven. Ik bak er echt niets van. 30 keer verloren, 10 gewonnen elf gelijk.

Mijn verdediging laat zoveel ruimte en mijn spitsen kunnen niet bewegen of meteen den bal kwijt. doorsteekpasses vaak onderschept of als ik hem toch heb meteen door de verdediger afgepakt. En wanneer gebruiken jullie L1?

Kan er nu eens iemand nuttige tips geven? Tegen Ai spelen helpt toch niet, want dat is zo een verschil met online.

In de vooravond eens wa friendlies doen?
Had gezien dat je gisteren uitnodiging stuurde, maar ik zag het te laat :)
Tot hiertoe hebk 2 friendlies gespeeld, 2x gelijk, maar bakte er eigelijk niks van, dus zit wss wel rond uw niveau :)

-Cityhunter-

Legacy Member
spelen jullie trouwens alles op auto voor controllerinstellingen?
Moet je mikken bij voorzetten? Die komen nooit aan.

Exorcister

Legacy Member
Voorzetten zijn in al die matchen datk in carriere gespeeld heb nog maar 1x aangekomen, dat was dan ook meteen goal :)

Maar bijna alle voorzetten worden gemakkelijk weggewerkt door verdediging hier :/

HOPLON

Legacy Member
Leto zei:
Ben ik trouwens de enige die veel last heeft van het scorebord links bovenaan? Soms zie ik echt niks van een groot deel van het veld omdat het helemaal bedekt is met crap, kan je dat ergens afzetten?

Anderlecht speelt leuk trouwens, ideaal als 3,5 ster ploeg. Uiteraard de Jovaloser eruit gehaald, Vargas erin, en Safari lijkt me beste optie linksachter.

Ben blij dat je het zegt, ik heb hetzelfde probleem, dat scorebord is waay too big en staat echt in de weg! :s

Yep Anderlecht is een goeie ploeg om mee te spelen, vind je Jovanovic zo slecht dan op de flank?

Chaser1

Legacy Member
Fifa is bij momenten écht geen ontspanning meer te noemen :) brullen en tieren omdat een ventje wederom niet de pas geeft die je in gedachten had, verdediging die knullig de bal verliest, etc. de eerste 5 min. heb ik mijn kaske relax vast, daarna gaat het alleen maar bergaf :p, ik kan mij gelukkig wel genoeg beheersen om er niet mee te beginnen smijten, maar al bij al, een super game!

Wie wil mag mij toevoegen voor een paar friendlies!! :)

Xavve

Legacy Member
Kheb me voorgenomen om eindelijk online te spelen met fifa dit jaar. Dus ondertussen wat online friendly's gespeeld. Maar altijd hetzelfde spelbeeld:
Balbezit 60-65%, passing 80-85%, maar dan maar 2 schoten op doel ... en gepakt worden op de counter naar het einde van de match toe. Overal gezien geef ik bitter weinig kansen weg, defence lijkt me aardig te lukken, maar in aanval stokt het gewoon in de laatste 16m Tegen de AI heb ik hetzelfde probleem. Eens ik aan de box kom, is het gedaan, ik geraak die laatste man maar niet voorbij :(

HOPLON

Legacy Member
Iemand die Tchité heeft? Momenteel bij FUT iemand die een bod gedaan heeft van 9.000 coins op hem :s
Ik wil hem graag hebben maar niet tegen elke prijs ... Juist Tchité en Vleminckx en Almeback moet ik nog hebben en dan is mijn 'super' Jupiler Pro team klaar ;)

enilx

Legacy Member
HOPLON zei:
Euhm tis nog altijd voor de fun he ... En meedoen in eerste divisie en veel winnen sorry maar dat geeft wel degelijk voldoening want de meeste onder ons kunnen daar alleen maar van dromen!

Met FUT wint ge ook geen prijzen maar tis wel leuk als je veel wint met de ploeg die je zelf opgebouwd hebt.

Ofcourse ist voor fun, maar als je door spelleke te spelen wat kan winnen/verdienen. Waarom niet? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan