Kekkeuh66
Legacy Member
arneeuh zei:Haha, dees is allemaal zo enorm herkenbaarmij moeten ze ook niet komen lastigvallen als ik aan het verliezen ben
Fifa is echt way more frustrerend dan eender welke andere game![]()
Toch super een corner tegenkrijgen waar de tegenstander voor de man kruipt en wat ge ook probeert, ge kunt er niet terug voorgeraken, niet?






